אם אתם חסרי חיים אז עכשיו יש לכם משמעות לחיות

השועל צדוק

09/12/2015 1168 צפיות אין תגובות
אם אתם חסרי חיים אז עכשיו יש לכם משמעות לחיות

היה לו שועל צדוק בימי המנדט השלישי בניו גרזי שם כולם ידעו שהוא היה שועל סקסי כמו דני מהצופים,דני כפרה כולם יודעים שאת לא צופה את מוכרת מקלדות לאנשים עקומים מהמתנס תמשיכי לחלום. שועל שאל את חברו הטוב אפיור דויינצי:מה משמעות החיים אפיור אני רוצה לדעת כמו שלא ידעתי כלום כי אני גון סנו בעצם אז שששקט מיסטר. צדוק בכה בצד כי הוא לא ידע למה אפיוור לא עונה לו מה הבעיה שלו?? האם הוא הפסיק לאהוב את הטוסיק הסקסי שלי? הוא הפסיק לאהוב אותי אני חשבתי שנהיה לעד ביחד ואפילו בגן עדן שבטבריה נוכל להיות ביחד בבריכה של הילדים של חמת גדר אוו חיים שלי אפיור תחזור להיות אותו בן אדם שועלי סקסי שהייתה היינו זוג מכמה סיבות.. אחת מהם שאני סקסי ואתה לא הכי והשנייה אני שועל ואתה שועל מכוער ככה מקנאים בך ושאתה הבוי פרנד שלי כיאילו דה אפיור אתה כמו הגשם הראשון אחרי השמש החמה ומדהימה אתה החיים שלי אפיור מתי תבין שאני התפוח שלך בסלט פירות שאני השיבולת שועל שלך? אההה איזה צחוקים שאני האקסל שלך ואתה הוודקה שלי אפיור תחזור הביתה איפה שאני ושלושת הגמדים שלנו קוראים תורה ולא נלחמים למען ארץ ישראל הקדושה כמו הפלאפל של אברהם אבינו. אף אחד לא הרגיש כמוני אני בטוח בזה אפיור אתה השניצל עם הפירה שלי רק שאני שונא שניצל וגם פירה אז כפרה אתה הפיצה שלי. אפיור סגר את עיניו ושאל בלחש אחי מי אתה בלאט. צדוק לא הבין מה קרה למה החבר היחידי שלו לא זוכר איך הוא קירצף לו את הגב עם שמפו ילדים הוא לא זכר את הבוקס הראשון בביצה הימינית אחרי שאפיור בגד בו עם דוגמנית על שהיא בעצם אלוהים אדירים טוויסט בעלילה דני!!!!! הצופה התמימה שמכרה עוגיות חומוס מהקניון של אבא שלה. צדוק ניזכר למה הוא ואפיור יותר לא חברים בסיפור התנכי הזה. דני היא המנכל של 9גאג והיא בעצם לא צופה ואפילו לא מוכרת מקלדות היא סתם דמות שדמייון צדוק כי היה עייף מהיחסים שלו ואפיור.צדוק היה פעם שחקן כדורסל שרירי וסקסי והוא לא היה שועל אבל אחרי הלילה הראשון עם אפיור הוא שינה את מינו פאק אפיור הוא המלכה הרעה פה אפילו שהוא שועל זכר גבוה נמוך חמוד סקסי ובעל חיוך כובש גזרים במכבסה.צדוק המשיך ליבכות בציפיה שהוא לא גיי בעצם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך