טבק להרחה חלק ד'

07/02/2016 958 צפיות אין תגובות

לאחר חיפושים קצרים מצא העני את העני לשעבר והנה אכן , אמת הדבר , העני הזה נהיה עשיר גדול, העני חיכה להזדמנות הקרובה שיוכל לגשת אליו והנה הוא יוצא מביתו , מייד ניגש אליו וביקש ממנו טבק והעשיר מיד נתן לו.
המשיך העני לנסות לתפוס אותו בכל מיני מקומות , תפס אותו באמצע עסקה בשוק – מיד נתן לו ,
באמצע תפילה – מיד נתן לו , בכל מקום שהוא מנסה לתפוס אותו לא מוכן הוא מתבדה והעשיר מיד נותן לו .
עד שהגיע ערב חתונת ביתו , הגיע העני לחתונה וחיכה בסבלנות לרגע הנכון והנה תוך כדי הריקודים ניגש העני וביקש ממנו טבק והפלא ופלא מידה הוציא העשיר את הטבק מכיסו ונתן לו.
העני איבד את ההכרה ונחת באמצע רחבת הריקודים.
מיד שפכו עליו מים וניסו להעיר אותו ואחרי כמה רגעים התעורר העני ורואה לפניו את אבי הכלה , שאל אותו אבי הכלה לשלומו ומה קרה לו שאיבד את ההכרה והעני התחיל לשפוך את הלב וסיפר לו את כל מה שקרה מאז אותו יום שלא נתן לו טבק ביום הכיפורים , העני סיפר לו גם על המפגש עם הבעל שם טוב ועל התיקון שהבטיח לו הבעל שם טוב .
העשיר לא האמין למשמע אוזניו ומיד אמר לעני שהוא מוכן לבוא אתו לבעל שם טוב ואם אמת הדבר והבעל שם טוב יגיד שכך הם פני הדברים הוא מוכן לוותר על חצי ממה שיש לו ולתת לעני.
שמח העני שמחה גדולה ולמחרת נסעו יחד לבעל שם טוב ולאחר אימות הדברים חילקו ביניהם את כל הרכוש , הכסף והזהב שווה בשווה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך