למה עזבת? מעלים את נשמתו של רבינו עובדיה יוסף

moran-direction 07/10/2013 1549 צפיות 8 תגובות

ברוך דיין האמת, מרן עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה בן 93 עזב אותנו, אלוהים יוצר מלאך ולוקח אחר, שלא נדע צער ולא נזכה לעוד מחזות קשים כאלו.
ולמרות שאני לא מאמינה באלוהים ואף פעם לא עניין אותי הדברים הללו, עצוב לי לאבד אדם שעשה רק טוב בעולם ועזב אותנו ברגעים אלו, זוכרים אותך דוד יוסף, תודה על הכל, כל מה שעשית, כל התפילות שהתפללת, כל השנים שהקדשת, על הכל, במותך היום גרמת לי ללמוד להבין כמה זה נורא לאבד אדם למרות שלא הכרת אותו, תנוח בגן עדן דוד יקר, מגיע לך לנוח, עשית את השליחות שלך בכבוד ועכשיו הגיע זמנך להירדם שנת עולמים, ולתת לבוכים לסבול וללמוד להעריך.
מנוחה נעימה רב יקר, תהנה לך בגן העדן, מגיע לך להנות! ברוך דיין האמת.


תגובות (8)

אני עדיין לא מעכלת, רק שהוא באמת עזב, אני מתחילה להבין עד כמה הוא חסר לי.
דרך אגב, אני ממש אוהבת את התמונה שלך O_o

07/10/2013 08:16

אני אתאיסטית. גם אותי, מעולם לא עניין אותי הדברים שקשורים לדת, רבנים וכו'..
האמת היא שבכלל לא ידעתי מהו מצבו הבריאותי.וממותו. רק כשנכנסתי לאתר, וראיתי את הקטעים שאלו.
זה באמת נורא לאבד אדם מאיתנו.למרות שאיני יודעת מה בדיוק היו מעשיו.

07/10/2013 08:24

עצוב מאוד, אני גם אתאיסתית וקשה לי, עצוב שרק שמישהו מת לומדים להעריך אותו

07/10/2013 08:26

זה כמו כול האנשים הדגולים, שחיו בעבר.
למשל הציירים הכי גדולים מתפרסמים לאחר מותם.
למרות שהרב הזה היה מוכר עוד לפני שהוא מת..

07/10/2013 08:31

לא מאמינה ביהדות,ולא אכפת לי ממנו.כי בתכלס הוא עשה רק דברים שלא ממש טובים לחילוניים…אז ביי ביי עובדיה!!!לול^^

07/10/2013 08:32

אני למשל לא יודעת במדויק מיהו, חוץ מהעובדה שהוא היה רב גדול. כפי שציינתי, יהדות, רבנים, דת לא מעניינים אותי. כן, כן.
בת-דודה שלי כמעט רצחה אותי, כשאלתי אותה מזה. כלומר, שתפרט לי עליו. (היא דתייה).

07/10/2013 08:39

זה נורא עצוב שהוא נפטר, אבל למען האמת זה לא משנה לי ממש..למרות שאני דתייה, לא, אנחנו לא בזרם שלו. אנחנו לא חסידים שלו. אני מהזרם הדתי הלאומי והוא אמר עלינו דברים נוראיים. ולמה? בגלל שאנחנו לא הולכים כמוהו.

07/10/2013 08:43

אני אסכם את השיחה בזה שאגיד שינוח בשלום ושכולם יזכו לחיות כמות שנים כמו שהוא חי

07/10/2013 08:46
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך