בקי
שבת בבית הורי חגיגה מתמשכת יהי זכרם ברוך אמן

שבת שלום

יום שבת קודש בבית הורי ז"ל

בקי 13/05/2011 852 צפיות אין תגובות
שבת בבית הורי חגיגה מתמשכת יהי זכרם ברוך אמן

שבת שלום

שבת שלום ומבורך !!!!!!!!

כל יום שישי כשאני מדליקה נרות שבת נזכרת בהיותי נערה צעירה עומדת לצד אמי ושתינו מדליקות נרות שבת. הדלקת נרות השבת בבית הורי היה בו משהו מדהים היו בו משהו שרק בבית הורי זכיתי ל"משהו הזה", אמי זיכרה לברכה הייתה עורכת את שולחן השבת במפה לבנה בוהקת ומעומלנת ו"הסרוויס" החדש הוצא מהמזנון בהדרת כבוד מדי ערב שבת ושולחן מסודר ונפלא כמו בבית אבא לא חשתי ולא ראיתי בשום מקום בעולם.

הכל הבריק הכוסות לקידוש המתינו לבעל הבית (אבי זיכרו לברכה) שהיה חוזר מבית הכנסת כשלצידו לעיתים 2 לעיתים 3 ולמה בכלל לספור הגיעו אורחים ומטעמיה של אמי הוגשו במגשים יפהפים והונחו באמצע השולחן וכל סועד היה לוקח את מה שאהבה נפשו.

לפני המנה העיקרית היינו פוצחים בשירת הודייה לקדוש שבמרומים ומודים לו על כל הטוב שיש בשולחננו. הארוחה בדרך כלל התארכה ואיש לא רצה לעזוב את שולחן השבת כי פשוט הייתה בו אנרגיה חיובית הייתה בו אהבה לכל סועד וסועד ומה אומר לכם כשכותבת אני שורות אלה חשה לחלוחית ולבי מוצף מגעגוע ומאמירת תודה רבה הורי שלי היקרים. ספגתי בבית את הטוב, את הנתינה שלא על מנת לקבל פרס, את הנקיון את אהבת הבריות וכך הקמתי גם אני משפחה נפלאה אך שולחן השבת בביתי כמה שאשתדל לעולם לא יוכל להיות כמו שולחנה של אמי המדהימה בבית הורי זיכרם לברכה.

תודה לכם הורי היקרים אני בטוחה שבין מלאכים אתם ישובים ואין ספק שבנו מביטים אנא תתפללו שנהיה בריאים, כל המשפחה שלי של אחותי של כל עם ישראל ואנא בקשה אחרונה והכי חשובה הורי הצדיקים אנא תבקשו מבורא עולם : אנא בבקשה מבקשים ומתחננים כי גלעד שליט ישוב הביתה בריא ושלם !!!!!!!!!!! אמן ואמן תודה
באהבה בקי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך