מה שבת מסמלת בעבורי? בברכת שבת שלום לכולכם!

moran-direction 28/06/2013 1951 צפיות 10 תגובות

אני לא מאמינה באלוהים, אבל למרות זאת, אני מודה לו שנתן את יום השבת , ולכן כתבתי את הדקלום הבא! מאחלת לכולם שבת שלום!

מה מסמלת בעבורי השבת?

השבת מסמלת בעבורי, יום אחד בשבוע, היום היחיד בו אני יכולה לשכב במיטה, ולומר ״סוף סוף חופש״.

השבת מסמלת בעבורי, יום אחד בשבוע, שבו אני יושבת בשולחן עם משפחתי, אוכלים יחד, ואני יכולה לומר ״סוף סוף יחד״

השבת מסמלת בעבורי, יום אחד בשבוע, שבו אני מקדישה זמן לעצמי, ויושבת בגינה ומקשיבה לשקט, ואני יכולה לומר ״ סוף סוף שקט״

השבת מסמלת בעבורי, יום אחד בשבוע, שאני והמשפחה מטיילים ביחד ונהנים, ואני יכולה לומר ״סוף סוף הנאה ״

השבת מסמלת עבורי, יום של איחוד עם המשפחה, אחרי שבוע שבו עובדים, וגם לומדים, השבת הזאת, היום שבו אנחנו ״שובתים״ משורש המילה ש.ב.ת שמסמלת שביתה, השבת מסמלת יום של מנוחה , יום של שינה בלי לקום מוקדם ולהילחץ לא לאחר, השבת הזאת, היא מסמלת עבורי, אהבה, היום בו כח המשפחות בארץ יושבות וחושבות כמה הן אוהבות אחת את השניה!
שבת שלום!


תגובות (10)

שיהיה לך שבת שלום!

28/06/2013 05:15

שבת שלום 3>

28/06/2013 05:17

שבת שלום חמודות :)

28/06/2013 05:18

אני לא מאמינה באלוהים, אין לי שום דבר בעד השבת אבל גם שום דבר נגדה.
אני לא לומדת גם בשישי וגם בשבת ככה שזה לא חופשה מיוחדת בשבוע.
ובלי להעליב או לפגיע בכוונה, ואני.ממש מצטערת אם זה פוגע במישהו, אין לי אף לא דבר אחד בעד הדת (שמקדשת את השבת) ויש לי הרבה מאוד דברים נגדה, אני נגד הממסד הדתי והכפיות שלו.
אני מאמינה שכל דבר שרוצים לעשות בחיים עושים מתי שרוצים וכמה שרוצים!
יש לי המון קעקועים ועגילים והשיער שלי צבוע בלפחות 5 צבעים (יש לי גוונים של סגול, ירוק, כחול, אדום וצהוב) ו וחלק מהדברים האילו נוגדים את הדת ואני עושה אותם בגאווה ואני לגמרי שלמה איתם!
אני מאמינה שלשבת אין שום ערך מיוחד והיא סתם עוד יום בשבוע שגם אותו אני רוצה לעבור כדי שכשיגיע הזמן המיוחל, אני אוכל לעזוב הכל ולהתחיל את החיים לבד בלי הגבלות ומגבלות!
בואו נגיד, אני פשוט לא מסכימה עם מה שכתבת (מאחר ואני שונאת אנשים, מה שאומר שהקרבה למשפחה שלי לא מעניינת אותי).

Rock & Roll

28/06/2013 05:49

את לא פוגעת בי, אני גם לא מאמינה ולא גאה בזה שאני יהודיה, אבל אני כותבת את זה לא בגלל שזה יום קדוש אלא בגלל שזה היום היחיד בשבוע שבו מתאחדים עם משפחה וחברים ועל זה מדבר הקטע :)

28/06/2013 06:16

סקירלס, אני מעריצה שלך! אני מנסה את אמא שלי תקופה ארוכה לחורר עוד חורים באוזניים ולעשות לפחות גוונים אבל היא עקשנית!
ולמרות שאני לא מאמינה בכלל, אני ממש אהבתי את הקטע! ^.^

28/06/2013 06:19

סקרילקס *

28/06/2013 06:22

שמחה שאהבת , שבת שלום חמודה

28/06/2013 06:25

את סוטרת את עצמך, את אומרת שאת לא מאמינה אבל את מודה.
זה כמו שתגידי אני לא מאמינה בגורל אבל הדבר הזה ניקבע.
חח שבת שלום מאמי ♥

28/06/2013 06:34

שבת שלום מותק :)

28/06/2013 06:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך