קטע הודיה לאמא + הודעה על סיפור חדש!!

moran-direction 05/07/2013 1193 צפיות 2 תגובות

סוף השבוע

להתעורר בבוקר,יום שישי, ולא למהר לאף מקום, לקום מהמיטה בלי למהר, להתקלח ולצחצח שיניים, להתלבש, להכין כוס קפה איכותי, להתיישבת במרפסת, ולהקשיב לשקט, להירגע…
להיכנס הביתה, ולהריח את ריח הבישולים של אמא באוויר, ולשמוע את קולות הסירים שנאטמים במכסה שלהם, וגם להקשיב למיקסר, שברגע זה מקציף קצפת לעוגת השבת של אמא, להפעיל מוזיקה, לשבת ולהקשיב למילים, לשמור על אחותי הקטנה, שחוזרת מהגן ולהרדים אותה שתישן שנת צהריים, לנקות את הבית, לעזור לאמא בבישולים, ואז אחרי שהכל מוכן, הבית נקי, ריח העוגה שהרגע יצאה מן התנור, והשקט של אחותי שישנה, זה הרגע המושלם מבחינתי, הרגע המושלם להודות לאמא על כל המאמצים שהיא עושה למעני ולמען אחותי כדי שיהיה לנו טוב… להודות לה על זה שהיא קמה לפנות בוקר לבשל ולנקות כדי שבצהריים לי ולאחותי תהיה ארוחה חמה לאכול…

אני כותבת את הקטע הזה כדי להודות לאמא שלי על זה שהיום היא סיימה מהר את כל העיסוקים כדי שהיא תוכל לנסוע לביג ולקנות לי ולאחותי בגדים וגם צעצועים לאחותי, אמא אני אוהבת אותך!!, אני יודעת שזה קטע לא ממש מוצלח אבל זה מה שכתבתי ובזה אני גאה!

בנוסף לזה אני רוצה להודיע שבקרוב יעלה סיפור מפחיד וקצר של כמה פרקים שקוראים לו : you make me wanna die.
שתהיה לכולם שבת שלום.


תגובות (2)

אהבתי מאוד וגם לך שבת מקסימה כמוך=)

05/07/2013 07:08

תודה נשמה שלי שבת שלום :)

05/07/2013 09:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך