מה יש בקבר??

23/11/2009 1442 צפיות אין תגובות

מה יש שבקבר?

תינוק בן 8 חדשים ואחותו בת החמש. האב מת ממחלה והאימא מתה אחריו בכמה חדשים. הילדים נלקחו לדודם, אחיו של האב, כדי שיטפל בהם וידאג לגידולם. הוא עשה זאת בלית ברירה והם גדלו יחד עם ילדיו. אשת הדוד לא היתה מרוצה מההסדר הזה. היא התרעמה ובאה בטענות את בעלה: "אין לילדים שלנו מה לאכול ואתה מאכיל ילדים זרים?" הבעל ניסה בכל כוחו לרסן את אשתו אך היא הוסיפה להטרידו ולבוא בטענות וגם החלה להתיק ליתומים המסכנים: לא הגישה להם אוכל, לא החליפה להם בגדים, צעקה עליהם ואף החלה להכות אותם. הבעל מנסה לדבר אל לב אשתו: "הם מסכנים, יתומים, הם הילדים של האח שלי, אם אני לא אדאג להם מי יעשה זאת?". באחד הימים אמרה לו: "עד כאן !! אני לא אסבול יותר, ואני נאלצת לתת לך לבחור בין שתי אפשריות: או שתסלק את הילדים מהבית או שתגרש אותי". אין לך ברירה אחרת. הוא לא יכול היה להיפרד מאשתו ומילדיו שלו ועל כן החליט לסלק את היתומים.

בלילה, כשירד החושך, הוא לקח את חפירה והוביל את הילדים אל בית הקברות, ליד הקברים של ההורים. החל לחפור במרץ חפר שוחה עמוקה והכניס לתוכה את הילדים. וחזר הביתה. כיוון שמיהר לחזור הביתה לפני שמשהו יגלה אותו, השאיר פינה של השוחה שחפר שלא כיסה אותה בחול. מהפינה הקטנה הזו יכלו הילדים לנשום ולשאר בחיים. עברו שלושה ימים ואיש לא גילה אותם. ביום הרביעי הגיעו הקברנים כדי לקבור נפטר אחד. הם שמעו דיבורים של ילדיה קטנה ובכי של תינוק. הביטו סביבם ולא ראו כלום אך הקולות המשיכו להישמע. כשערכו חיפוש ממוקד יותר הם גילו את הילדים בתוך הקבר. הוציאו אותם החוצה מהשוחה. ושאלו את הילדה: "מה קרה? מי שם אתכם כאן? כיצד נשארתם בחיים?".

הילדה ענתה: "הדוד שלי שם אותנו כאן ואמר שאימא ואבא יטפלו בנו והלך לדרכו. נשארנו לבד בחושך, היינו כעבים ועייפים ואחי כל הזמן בכה ורצה לאכול ולא היה לי מה לתת לו, גם אני הייתי רעבה, אבל אני גדולה ולא בכיתי. רק תינוקות בוכים. פתאום הרגשתי בזרם שזרם לתוך גופי….הרגשתי חום נעים מתפשט בגופי…כמו חיבוק של אימא…לאחר מכן ראיתי עץ גדול ובו כל סוגי הפירות שבעולם. כשהייתי רעבה, קטפתי מהפירות ואכלתי. אחי תינוק ולא יכול לאכול פירות ולכן נשאר רעב ובכה כל הזמן. אבל מיד הופיע איש זקן וטוב לב, עם זקן לבן ארוך, הוא לקח את אחי בידיו והובילו לאימא כדי שתניק אותו. וכלך נשארנו בחיים".
היתומים נלקחו לראשיות המתאימות כדי לטפל בהם. הדוד נעצר ונשפט ל שנות כלא רבות.

מערבית

נמרדי יוסף


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך