מלאך ספיר
אררררר

שבעת הנסיכות- ההגדה של סקורה ומיי

מלאך ספיר 19/08/2014 1354 צפיות 3 תגובות
אררררר

לפני שנים רבות בממלכה קטנה במיוחד נולד תינוק בעל עיניים מכשפות.
צבען היה כחלחל חיוור וצלול, מהפנט לגמרי.
כל אדם שהתבונן כמה רגעים בתינוק ההוא נשאר עומד דום עד שהתינוק לא הביט בו יותר. אמו, שהייתה מפוחדת ממנו יותר מכולם, מיהרה למגדת העתידות היחידה ששרדה, גווניה, שהייתה ידועה בכוחה האדיר והעתיק יומין. האם התפרצה לביתה ובבכי מר סיפרה לה את הסיפור. "דעי לך," מגדת העתידות נרעדה. "הוא יחיה, אל תנסי להפטר ממנו אחרת הכל יהיה עוד יותר גרוע. אני בטוחה שיש פתרון אך בינתיים כל מה שאני רואה…" גווניה לא המשיכה וחיוך התפשט על פניה. אבל בגלל שהעתיד משתנה וכל הזמן רואים דברים חדשים, החיוך שלה בלתי מפוענח, חידה, הוא היה חיוך עצוב, שמח וכועס כל כמה שניות משמעותו התחלפה.
בגלל הסיבה הזו אנשים העדיפו להתרחק ממנה.
אמו של התינוק הנהנה אבל מיד אחרי שהגיעה זרקה אותו לנהר. "אתה תמות, היא לא צודקת!" אך גווניה אכן צדקה. התינוק נפל הישר על המים, אך הנערים אהבו לשחק שם ועל אחד מהם נפל התינוק. האם הייתה בהלם. וסופה הוכרע, הנער היה אחיינו של המלך והוא כעס על האם גם כאשר היא הסבירה לו והיא הוצאה להורג. המלך חגג, התינוק יביא לו תועלת.
כאשר התינוק המכשף גדל והפך לנער, כוחו התחזק וגם תחושת הכעס שבו. המלך מנצל אותו ואימו זרקה אותו! כולם שונאים אותו. אבל גם כשלא ידע את האמת המרה הוא פיתח יכולת לשנוא אנשים, ולהתעניין רק באלה שיכלו להביא לו תועלת. הוא היה מביט באנשים בעיניו וגרם להם לעשות כרצונו. הוא גרם למלך לכתוב לו מכתב תורשה, להרוג את אחיינו ולהתאבד וכך קיבל את התואר מלך. צבאותיו כבשו שטחים חדשים עוד ועוד. עד שהוא הבין כי אינו מסוגל לשלוט על כל המדינות בבת אחת. הוא מינה מלכים, כשישה עשר מלכים שישלטו על חלקים ממלכתו. הממלכה הייתה גדולה וכל חלק היה גדול מאוד ובעל יחוד משלו.
אך המלכה הראשונה ששמה לב שמשהו לא בסדר הייתה צ'יקה. אחרי שהמלך שלפניה בגד ונרצח במסתורית החליט הנער המכשף שנשא את השם 'קיסר' שגם נשים מוזמנת להיות מלכות. זה עורר מהומה אך תחת שלטונה של צ'יקה הכל הלך חלק.
עד שיום אחד נתפסה צ'יקה בארמונו של הקיסר עם סכין שלופה, מעל מיטתו של הקיסר הישן.
אמנם הקיסר המכשף למד להגן על עצמו צ'יקה הצליחה לפרק את ההגנה ונתפסה רגע לפני שרצחה אותו, היא נכשלה והקיסר המשיך לחיות לצערם של תושביה. כל הממלכה של צ'יקה הועלתה בלהבות וללהבה הזאת זרקו את צ'יקה.
זו הייתה הדגמה למי שזלזל בקיסר.
הקיסר שיכנע את גווניה שתגלה לו חלק מהעתיד כדי שידע את מי להרוג.
גווניה שחזתה שאם תגיד את האמת הוא יבקש את עזרת הנסיכים בממלכה שלו אמרה לו את ההפך. "יקירי, הנסיכים יהרגו אותך." אמרה ובעצב הוסיפה, "תהרוג את כולם, תשאיר את הנסיכות אחת מהן תהיה אשתך." המלך האמין לה, אבל בחלק האחרון היא לא שיקרה.
כעשר שנים לאחר מכן המלך גילה שעוזריו הנאמנים נעלמים, ולהפתעתו גילה שאשמים שבעה מלכים! כמעט חצי מכל המלכים שמינה תחת שליטתו. הוא ציווה להרוג את כולם.
הבנות שלהן, שאחיהן נרצחו על ידי הקיסר בעצמו, נאלצו לשלוט בממלכה.
אך הקיסר חשש לכן חלק נכבד מהשליטה העביר לעוזרים החדשים והחלקלקים שלו.
הוא כבר היה איש כאשר נודע לו שהנסיכות הן בנות עשר בלבד. הוא ידע שהוא חייב לחכות.
בינתיים כוחו היה גדול מהרגיל ומוריו כבר יכלו רק ללמוד ממנו. ידע היה לו בשפע.
אך הכל השתנה כעבור כשבע שנים לאחר שנודע לו גילן של הנסיכות.


תגובות (3)

תמשיכי
אבל בערב, כי עכשיו אני צריכה ללכת.
ואני לא רוצה לפספס.

19/08/2014 13:07

תמשיכי, אבל לא עכשיו כי המחשב שלי עוד שנייה מכבה את עצמו ומתעדכן.
(ולוקח לו איזה שעה לחזור לעבוד)

19/08/2014 14:45

הז׳אנר שהיית צריכה לבחור בו הוא אגדות, לא הגדות (הגדה זה של פסח).
אבל נשמע נחמד.
ודרך אגב, אל תיתני למגיבות שלך לבחור לך מתי להעלות פרק. תעלי מתי שנוח לך, ואם באמת אכפת להן אז הן יחפשו את הסיפור שלך כמ פעמים ביום.

20/08/2014 23:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך