מקרה שקרה אצל רבי מאיר בעל הנס

14/12/2010 3183 צפיות תגובה אחת

שלום רב,
לפני כ8 שנים בערך נסעתי בפעם הראשונה לרבי מאיר בעל הנס ביחד עם אישתי שהיתה אז חברתי.
בהגיענו למקום וזוהי היתה הפעם הראשונה בה הגענו בחיינו אני ואשתי למקום צלצל הניד שלי בכניסה לציון,מיד אמרתי לאשתי איזה מזל שהניד מצלצל מחוץ לציון ולא בתוך הציון החלטתי לענות ובסיום השיחה אני אכבה את הניד, כאשר עניתי לנייד שואל אותי מישהו בצד השני של הקו הגעתי לבעל הנס??
כל כך נבהלתי וברצוני לציין שזאת הפעם הראשונה שכף רגלי דורכת במקום ובשניה שהגעתי מתקשר עלי מישהו שמעולם לא חשב שקוראים לי כך, כל כך נבהלתי שחשבתי בשניות הראשונות שמישהו במקום שואל אותי זאת ולקח לי כמה שניות להבין שבכלל מישהו מדבר איתי בנייד ,לאחר כמה שניות של הלם מוחלט עניתי לו שזוהי טעות אך אותו אדם התעקש ואמר לי לא הגעתי לבעל הנס ושוב אמרתי לו אדוני זוהי טעות לא קוראים לי בעל הנס ,אותו אדם אמר לי זה לא יכול להיות שאלתי אותו מדוע?והוא אמר לי שהוא קיבל צק על סך 1000 שקל שחזר מבעל הנס ממושב פטיש ,אמרתי לאותו בחור אדוני לא קוראים לי בעל הנס ואני לא גר במושב פטיש,והוא בשלו והוא אמר לי אז איך מספר הנייד שלך מופיע על הצק?
ואמרתי לו שזוהי טעות אבל הענין הוא שאין מקרה בעולם בשניה שכף רגלי דרכה במקום קיבלתי טלפון מאדם שקרא לי בשמו של הצדיק .
איזה נס השתבח שמו!!!!


תגובות (1)

יפה נחמד

17/04/2011 09:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך