תראו מזה ,אם אנו נשמור ונעשה את מצוות השם אז השם ישמור עלינו !

נס עצום ליהודי במלחמת העולם השנייה-סיפור אמיתי !

13/06/2011 1672 צפיות אין תגובות
תראו מזה ,אם אנו נשמור ונעשה את מצוות השם אז השם ישמור עלינו !

יהודי אחד חי ברוסיה בתקופת מלחמת עולם השניה.. היה מתחזק מתקרב לה' יתברך.. עד שיום אחד הצבא הרוסי החליט לגייס אותו… הוא עולמו חרב עליו…. מה יעשה? איך ישמור על היהדות שלו שמה?. הרי יש שמה אוכל לא כשר.. מה עם שמירת שבת? מה עם תפילין?.. הלך התעייץ עם הרב של קהילה.. אמר לו תשמור מה שאתה יכול.. תקפיד תנסה.. אבל דבר אחד תעשה כל מאמץ לא להכשל!! ביין נסך… יין נסך זה יין שנגעו בו גויים… אם גוי נגע ביין אסור לשתות את היין הזה.. הוא קבל את זה על עצמו… אחרי כמה שבועות כל החילים הרוסים עשו מסיבה יין שתיה וכ'ו… מזגו לו כוס.. לא היה לו נעים להגיד להם לא.. אז מה עשה? החזיק תכוס ביד…התקרב לאט לאט לחלון ושפך אותו מחלון בלי שאף אחד ישים לב… פתאום הוא שומע צעקות מלמטה "מיי שפך תיין.." מה התברר? היין נפל על הקצין הרוסי!! הוא הסמיק.. נהיה אדום.. הקצין ומפקדים עלו לחלון ראו אותו מסמיק.. הודה שזה הוא.. ענשו אותו שישב בכלא ושלחו אותו לכלא שנמצא בבסיס אחר..אותו אחד נכנס לאוטו היה מיואש לא הבין איך כל זה קורה!! אמר בלב לו כל זה בגלל הרב……איך שעזבו את הבסיס פתאום הוא שומע הפצצות… מה התברר? הצבא הגרמני ימח שמם הפציץ את כל הבסיס הזה.. וגם את הבנין ששמה היתה המסיבה…. ויבין שבזכות זה שהוא שמע לרב.. ושמר על עצמו לא לשתות יין אסור… החיים שלו נצלו!!!

סיפור אחד??? אומר ה-כ-ל!! שאתם שומרים את המצוות הקב"ה שומר אתכם!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך