סיפור על רבי עקיבא -חובה לקרוא !

13/06/2011 4911 צפיות אין תגובות

בס"ד
בבית קברות אחד היה מסתובב אדם שחור כמו פחם וחוטב עצים… אנשים היו רואים אותו היו מפחדים.. הלכו לרבי עקיבא אמרו לו בוא תראה תאיש הזה… רבי עקיבא בא לראות… אמר לו רבי עקיבא מי אתה ומאיפה? אמר לו אני נשמה של נפטר… אמר לו רבי עקיבא ולמה אתה שחור וחוטב עצים? אמר לו בגלל עונות שעשית כאן בעולם נגזר עלי בשמיים שאני ילך יחטוב כל יום עצים ובעצים אלה ישרפו אותי בגיהנום… אמר לו רבי עקיבא נו ואין לך איזה תיקון? אמר לו אם הבן שלי יגיד עלי קדיש אז יסירו מעלי את הדין הזה… אמר לו ואיפה הבן שלך? נתן לו את שמו ואת שם עיר שלו… הלך רבי עקיבא לאותה עיר.. וראה את הבן שלו עם ארץ… אפילו ברית מילה אין לו…לא ידע לקורא לא ידע לכתוב… כל היום רק יושב ושותה יין ומתעסק עם בחורות…. דבר איתו רבי עקיבא.. התחיל לחזק אותו.. עד שבסוף אותו אדם רצה לחזור בתשובה.. רבי עקיבא עשה לו ברית מילה.. והתחיל ללמד לקורא.. לכתוב… ואותו אדם? היה קשה הבנה.. לא מבין כלום… עד שרבי עקיבא צם עליו 40 יום והתפלל להקב"ה שיפתח לו את השכל… ואחרי 40 יום אותו אדם נפתח לו השכל.. לאט לאט התחיל ללמוד לקורא.. לכתוב.. ללמוד תורה… עד שהוא אמר קדיש על אבא שלו…..
באותו ערב שאמר על אבא שלו קדיש פעם ראשונה נגלה אביו לרבי עקיבא בחלום ואמר לו אשרייך רבי עקיבא שבזכותך יש לי עכשיו מנוחה……

תבינו מה המעלה של קדיש פעם א-ח-ת זהו!!! מה זה גורם לנפטר…!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך