רבי מאיר בעל הנס-אלהא דמאיר ענני

19/05/2011 3908 צפיות אין תגובות

נסעתי בי"ד אייר תשע"א לציונו הקדוש של רבי מאיר בעל הנס זיע"א שבטבריה. יצאתי מיישובי לכיוון ירושלים לקחת את האוטובוס לטבריה.
הגעתי לירושלים לכניסה לעיר ב14:15 והאוטובוס היה צריך לצאת ב14:15. רצתי כל הדרך, שבליבי אני מתפללת "אלהא דמאיר ענני אלהא דמאיר ענני אלהא דמאיר ענני" אך למרות כל הרמזורים ההגעה לתחנה מרכזית ארכה יותר מ10 דק'. נכנסתי לתחנה כמעט בטוחה שפספסתי את האוטובוס והנה אני רואה את אחרוני הנוסעים עולים על האוטובוס. כולי תודה לה' יתברך עליתי לאוטובוס וזו רק ההתחלה.
ב"ה הגעתי לציונו הקדוש של התנא האלוקי רבי מאיר. תפילות בקשות נרות ועוד..
האוטובוס חזרה אמור לצאת ב 20:45. 20:35 ואני רק בכניסה לציון. בטוחה כבר שאין סיכוי "אלהא דמאיר ענני" מרחוק אני רואה חבורת נשים ממתינות ניגשתי אליהם והם אמרו שצריכה לאסוף אותם מונית לתחנה מרכזית-הגעתי לתחנה מרכזית והאוטובוס עומד בתחנה והנוסעים עולים!! נס ועוד נס..וזה לא הסוף.
בנסיעה הארוכה נרדמתי,ומס' פעמים התעוררתי והרגשתי אנחנו לא בכיוון. היינו אמורים להגיע ב00:00 בערך לירושלים ומשם לא ידעתי מה אני עושה כי כבר אוטובוסים אין לי "אלהא דמאיר ענני" אחרי מס' פעמים שהתעוררתי ראיתי שאנחנו נמצאים בצומת בדרום שלא אמורה להיות כלל בדרך וקרובה לצומת שליד יישובי אליה רציתי לקחת אוטובוס מי-ם אך לא הייתי יכולה להספיק. ניגשתי לנהג והוא אמר שאכן הוא מגיע לצומת הזאת וכל הזמן הזה אני מנסה לחשוב "איך הוא הגיע לפה? אין קשר בדרך הזאת לירושלים!" כשבאתי לרדת הנהג אמר לי "אז לפחות את הרווחת.." או משהו כזה. כניראה הנהג התבלבל ולקח אותי מבלי לשים לב עד צומת שליד ביתי! אין מילים אחרות-נס! ניסים קורים. וזה לא בכלל איזה אמונה שהייתה לי או זכות..להפך הייתי מודאגת וכ"כ חסרת אמונה! אבל רבי מאיר בעל הנס פועל מיד!! ישתבח שמך לעד מלכנו. אלהא דמאיר עננו. שנזכה לגאולה פרטים וכללית בקרוב ממש. בזכות רבי מאיר בעל הנס ובזכות כל הצדיקים הקדושים ובזכות רחמי ה'. אמן נצח סלה ועד


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך