אהבת אמת

17/04/2020 510 צפיות 4 תגובות

יש דבר כזה אהבת אמת?
כזאת שיודעים שזה זה, שבשביל הבן אדם הזה היית מוכן להיות מת
שמרגישים פרפרים בבטן
שיודעים שזה הדדי, ומהלב פתאום נגולה איזו אבן
שיודעים בביטחון שמישהו באמת אוהב אותי
שיודעים בביטחון שאני אוהב מישהו
ששנינו מרגישים את הקשר הנסתר אבל גלוי הזה
יש כזה?
כי אני מתחילה לחשוב שזאת סתם המצאה,
אחרת איך יכול להיות שאחרי הכל, זה פשוט לא קרה?


תגובות (4)

אני חושבת שכן. פשוט מרגישה ומאמינה שהיא נרקמת על בסיס של שנים ועבודה. אותנטית כזאת ולא התאהבות של רגע

18/04/2020 20:30

    תודה שאת מגיבה ואומרת את מה שאת חושבת, זה באמת מעניין אותי!

    19/04/2020 17:51

יש יותר מהגדרה אחת לאהבת אמת. בעיניי רבים, אהבת אמת לא חייבת להיות הדדית. אהבת אמת גם לא חייבת להיות בין בני זוג. אנחנו יודעים בוודאות שאנשים נמשכים אחד לשני, אבל הידיעה הברורה הזאת שאת מתארת כאן, הוודאות הזאת- האם זה משהו שקיים? אני חושב שכן. האם זה אומר שכל מי שמוצא את זה חי באושר ועושר לנצח? לא נראה לי. זאת עבודה קשה, כמו שכתבה storiesA. בגדול, אני חושב ש"אהבת אמת" זה ביטוי כללי מדי. כלומר, איך נבדיל בין "קראש" רגעי לבין "אהבה" לבין "התאהבות" לבין הביטוי המפוצץ "אהבת אמת"? אני לא יודע. כל אחד וההגדרות שלו. אז כן, אני חושב שיש דבר כזה, אהבת אמת. יש מספיק אנשים שזה קרה להם כדי להוכיח את זה, וזה קיים בכל מקום. אבל כל אחד צריך, לפני שהוא מוצא את ה- "אהבת אמת" הזאת, לעבור איזשהו מסע עם עצמו שבו הוא יגדיר לעצמו מה זה בכלל אומר "אהבת אמת".

סליחה שחפרתי, פשוט זה נושא מעניין:) בהצלחה בכתיבה!

20/04/2020 16:41

    ממש לא חפרת! ממש עניין אותי לקרוא מה שקראת, לשמוע דעה מצד של בחור ומבן אדם אחר באופן כללי. תודה רבה!

    21/04/2020 20:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך