נ.ר5
אמרתי לכם שאני אפציץ בשירים! תביעו את דעתכם :-)

אפילו

נ.ר5 10/10/2014 740 צפיות 12 תגובות
אמרתי לכם שאני אפציץ בשירים! תביעו את דעתכם :-)

הגשם מתחיל ליפול
מרטיב עוד ועוד
את אהבתינו, את נשמותינו

עוד טיפה וטיפה
לא מפריעה
בין כל מה שקורה
כלום כבר לא יהיה
לאחר הגשם

ואפילו,
הגשם הכי חזק לא יכבה
את האהבה הבוערת בין שנינו
ואפילו,
כשהגשם יתגבר
כלום לא יפריד בין חוטי האהבה
שמקשרים בנינו, מקשרים את אהבתינו

השמש לא תופיעה בקרוב
עננים אפורים מכסים הכל
מטילים צל וקור
רצים ורצים, מהגשם לא מתחבאים
כי הוא מה שמקשר בין שנינו

ואפילו…

מבקש שהגשם לא יפסיק לעולם
לא תלכי, לא תעזבי אף פעם
גשם מתוק מקשר בין שנינו

ואפילו…


תגובות (12)

קצת בעייתי השיר שלך.
לדעתי זה בעייתי להגיד שהגשם נופל. זאת לא בדיוק הפעולה שמתרחשת פה.
"עוד טיפה ועוד טיפה" – סך הכל יש לך מספר טיפות, אז לכן אם אתה מתייחס לטיפות אתה אמור לכתוב *לא מפריעות*.
*תופיע
*אל תלכי, אל תעזבי
יש בעיה נוראית של אוצר מילים ושל משלב לשוני. יש בעיה נוראית בשימוש במילים שלך…
חוץ מזה יש בעיה בסימני פיסוק ושלא נדבר על זה שהנושא נדוש ברמה מבחילה.

10/10/2014 02:08

אני לא רוצה להיות ביקורתי מדי,
אבל מה שכתבת לא יותר מסביר.
קח עצה ממני- תצמד למסר שאתה מנסה להעביר,
סיפור או שיר בלי מסר או עלילה זה סיפור לא טוב.
ואני באמת לא הבנתי מה המסר כאן, מבחינתי ומבחינת שאר הקוראים
האחרים מה שכתבת כאן זה לא יותר ממספר שורות וכמה מטאפורות.

10/10/2014 02:11

    בוא אני אעזור לך קצת:
    מה שKirito מנסה להגיד זה שהסיפור שלך מגעיל כמו מיי ביוב,
    רק שרברבים וזונות ישמחו לקרוא את הסיפור שלך.
    שמח לעזור :)

    10/10/2014 02:15

    מה שkirito מנסה להגיד זה שבעצם מי שכתב את השיר הזה כותב אפילו יותר טוב ממנו, ככה שבמקום לכתוב דברים מקוריים, kirito מעתיק שירים ומפרסם בשמו.
    זה בסדר נאור, לפחות תתגאה בזה שאתה כותב דברים מקוריים שלך ושאתה לא כמו איזה נמושה מעתיק ומעמיד פנים שאתה המצאת את זה.
    kirito – חתיכת אפס.

    10/10/2014 02:23

ואוווו..
תעזבו את נאור בשקט חבורת מפגרים!
שתיים וחצי בלילה.. אם אתם מצפים ליצירת אומנות בשעה כזו אתם הוזים- חכו עד הבוקר, הוא יתקן הכל כשהוא יהיה פחות עייף.
ודרך אגב, אם אתם חייבים לריב, לכו תעשו את זה במקום אחר. יופי? יופי. אני בטוחה שהעולם יהיה מקום טוב יותר אם לא תהיו חלק ממנו.
וstories3, אני מרחמת עלייך. כל כך שקוף שאתה חסר ביטחון ומדוכא, כי אם היה לך שמץ של כישרון לא היית צריך לרדת על אחרים. ואו. ממש גבר גבר יורד על ילד שכותב שיר באמצע הלילה באתר אקראי. פטתי. מי שלא עשה אותך כל כך מסכן מגיעה לו מדליה.

10/10/2014 02:34

    חמודה, בין היתר כשבן אדם מפרסם משהו שהוא כתב הוא מצפה לביקורת בונה עליו, מה לעשות? לא תמיד הביקורת מוצאות חן. אני הבעתי את דעתי בצורה יפה אז תרגעי, תנשמי עמוק ולכי לישון. עברה השעה שלך.

    10/10/2014 02:38

    אהמ סליחה אבל.. אני סוג של טסה לחול הלילה אז אני עומדת להישאר ערה. בנוגע לשאר, אל תקרא לי חמודה, אני לא בת שמונה, אני מסכימה איתך שקיריטו טמבל אבל תפרוק את זה בשירותים או משהו ולא פה, ולסיכום תשתוק.

    10/10/2014 02:44

וואי איזה שיר מושלם, שיחקת אותה מוכשרת!!!

10/10/2014 09:49

לא צריך להיות עד כדי כך ביקורתיים! כתבתם ביקורת בצורה הכי מגעילה שיש!
תודה רבה שהורדתם לי את הביטחון ברמות!
ביקשתי שתביעו את דעתכם אבל לא בצורה כזו! באמת תודה רבה שהורדתם לי את הביטחון העצמי!!!!

10/10/2014 10:44

    מסכימה איתך לגמרי.
    אל תתן להם להוריד לך את הביטחון העצמי,
    אתה מוכשר וכותב מדהים וזה שיר יפיפה כמה שzoeyangel וכמו שscarlett אמרו כבר. תקשיב לשתיהן, לא לשאר.

    10/10/2014 10:49

לא יודעת, לא ראיתי באמת משהו רע בשיר [חוץ מהנושא שהוא טיפה חרוש, אבל סה"כ כל אחד באמת מסוגל להעביר אותו בצורה משלו, מה שאתה עשית יקירי]
אני די אהבתי. אני חושבת שהוא חמוד כזה~~~ [בכללי אני ושירים זה לא חברים אז… כן.]

10/10/2014 10:56

נאור? ככה הבנתי שקוראים לך. אל תעלב מהשלושה משתמשים שהגיבו לך למעלה זה אותו אחד שסתם מעביר דאחקות על האתר פשוט תתעלם ותהנה משאר התגובות.
אני קראתי את השיר והוא מדהים. יש כישרון ובשפע :-)

12/10/2014 11:32
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך