The empty Circus show
זה שיר ע-ליה

אש ועשן .

The empty Circus show 19/12/2019 562 צפיות אין תגובות
זה שיר ע-ליה

אני עדיין שומע את הקול שלך בלילות . רואה את הצל שלך הולך לידי מרגיש את הנשיקה הקרה שלך על השפתיים . כי את הלכת מ הראש שכאן . ו נכנסת ללב. חשבתי שהכל מוכן נכנסת לי לחיים כמו אש ויצאת כמו עשן .

את מבינה לאחרונה יש לי תחושה שאני טובע במיטה והסדינים אותי טורפים.החרדות שלי לא נעלמו הם פשוט קשים יותר להילחם בהם לבד . העיניים הירוקות שלך הם היו הנקודת מוצא שלי . ואין לי כיוון . או מטרה מרגיש חסר שימוש כמו חור במטריה . ו הגשם שזורם קר הוא כמו ליבך . צורם הוא כמו להיזכר בפרצופך המושלם . ו זה קשה לחפש תחליף כי לאדה קצת דומה אבל זה לא אהבה רק נחמה מרירה.

אני עדיין שומע את הקול שלך בלילות . רואה את הצל שלך הולך לידי מרגיש את הנשיקה הקרה שלך על השפתיים . כי את הלכת מ הראש שכאן . ו נכנסת ללב. חשבתי שהכל מוכן נכנסת לי לחיים כמו אש ויצאת כמו עשן.

אף פעם לא עזבת נתת לי כל כך הרבה כלום לא לקחת . אני טובע בחלימה מודעת מנסה בך לגעת אבל כאילו יש מחסום מזכוכית את לא תביני כי בחלומות האלה אותי לא ראית . זה כמו עינוי סיני רק ע-ליה להסתכל מרחוק . או לשמוע שוב את הצחוק שלה . אבל היא בקנדה . ואני תקוע בעולם החלומות . אגרופים כואבים לקירות. כאב פיזי פחות כואב מכאב נפשי . . את הלב שלי לקחת ונסעת . אני מקווה שאותו במזוודה עם שאר הרגשות שלך לא שכחת . את היית בשבילי הכל . אז מה נשאר לי שהלכת ?

.אני עדיין שומע את הקול שלך בלילות . רואה את הצל שלך הולך לידי מרגיש את הנשיקה הקרה שלך על השפתיים . כי את הלכת מ הראש שכאן . ו נכנסת ללב. חשבתי שהכל מוכן נכנסת לי לחיים כמו אש ויצאת כמו עשן ……………….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך