Yuki
לך ארצי האהובה... (לא פרסמת המון זמן,שי קטן ממני לכולם)

בתום כוחותייך

Yuki 05/11/2015 1087 צפיות 17 תגובות
לך ארצי האהובה... (לא פרסמת המון זמן,שי קטן ממני לכולם)

עוד רגליי מלטפות את אבנייך,
שפתיי רעבות לנשיקותייך,
ועייני כלות, לאור פנייך,
רק אחזי בי…
עד תום כל כוחותייך.

עוד ידי אוחזות בדרדרייך,
דמעותיי, ממליחות את מתוקייך
ודמי ניגר על סלעייך,
רק אחזי בי…
עד תום כל כוחותייך.

עוד ראשי, תלוי בשערייך,
ליבי רמוס בחצרותייך,
ועצמותי, זרועות הן בן בנייך
רק אחזי בי…
עד תום כל כוחותייך.

עוד רוחי, חובקת אסורייך,
מטיילת היא, בחורבותייך,
ומחבקת את מצורעייך,
אני אוחז בך…
בתום כל כוחותייך.


תגובות (17)

וואו, עדי סוף כל סוף אני קוראת שיר שהוא ממש לטעמי כמו שאני אוהבת.

כחול נופייך??? לא עדיף למשל זהב נופייך???

05/11/2015 19:11

אוקי תגובה ילדותית: אוי מי ואו, זה 100 מהמם!
תגובה קצת יותר בוגרת : שיר יפיפה!!
חסר להלחין לו מנגינה , וזה היה להיט של ממש.
אני יכולה לראות אותו בעתיד בין שירי הפסטיבל שמוקדשים לארץ

05/11/2015 19:27

וואו, יוקי, לא כתבת המון זמן!! וזה פיצוי מושלם. שיר יפהפה, מושלם, מדהים! בדיוק כמו שליבי כתבה, רק חסר לו לחן…

05/11/2015 19:43

עדי,
כמו שאת כבר יודעת, שיר יפהפה בעיני!
מדהים לראות את האהבה שלך לארץ.
זה כל כך מיוחד בעיני שנערה בגילך, בגילי, מצליחה להרגיש כזאת אהבה וחיבור לארץ.
כמו 'לב החיים' גם אני חושבת דזה שיר שראוי ללחן. ולאחד יפה כמוהו.
אני מתפללת שיום אחד גם אני אצליח להרגיש ככה לארץ ישראל.
הערה אחת פצפונת- חסר לי הפיסוק…
נ.ב. עכשיו את כבר לא יכולה להגיד שאת לא יודעת לכתוב שירים!

05/11/2015 20:36

יוקי(המקסימה♥)
יצרת שיר מדהים בעיניי! אמיץ כזה עם מוטיבציה ועזות רוח. אפילו מזכיר קצת את כל שירי הארץ-ישראליים הציוניים. ואהבתי מאוד את המבנה המיוחד של השיר(שאגב נשמר בכל בית ובית וזה מקסים!)
מה שכן היה חסר לי פיסוק בעין(שחשוב בשירים לא פחות מסיפורים.)
ואגב, מסכימה עם מלי. כחול נופייך? לא עדיף לרשום ירוק נופייך או זהב נופייך?
בכל מקרה שיר באמת יפיפייה. דירגתי 5.
אה, ועוד משהו לסיום-
יוקי!!!!!!!♥♥♥♥ (וכמה כיף שהתחברת והעלית משהו!)

05/11/2015 20:48

הו יוקי, זה שבה אותי עוד מהבית הראשון שקראתי… כתיבה מדהימה וזורמת. ממש סחף אותי עד בסוף.
אשרייך =] שבת שלום ^-^

06/11/2015 13:01

מל!♥♥♥♥
סוף סוף נפגשים ועכשיו זה כאן ולא אצלך, שזה דבר שמרגש אותי במיוחד!
איך אני שמחה שאהבת, אני ממש לא כותבת שירים ולקבל כזאת מחמאה ממך שכותבת בהצלחה רבה ללא סוף…(וואו)
~חשבתי הרבה, כלומר מהבית עד לנוער(עשר דקות) ושקלתי עם באמת נכון יותר לכתוב זהב נופייך. במובן מסויים כן! ידוע שהעולים מאתיופיה דמיינו את ארץ ישראל כזהב, אבל זהב זה צבע ששמור לירושלים(לדעתי) אפשר להגיד גם שזה לא צבע טבעי וזה אומר שארץ ישראל לא עומדת בסקלה אחת עם השאר… אבל אז חשבתי על הכחול שגם לו הייתה משמעות רבה בעיני, הגשם שמותך ארצה רק ברצון ה' שזה אומר שהארץ מיוחדת כי עני ה, עליה, אנחנו ארץ ענייה במים אך מימנו מתוקים וברוכים ושופעים כמן הכנרת והמעיינות שלנו…
לאחר מחשבות מרובת(ונסינות לשנות גל לירוק או לכל צבע אחר שאורי!♥♥♥ הציע..שיניתי בכלל את עניין הצבעים…
(עד כאן מל יקירתי)

להלי♥♥♥♥
תגובה ילדותי:
יאאאאאיייי! איזה כיפכוף של תגובה, ממש הדובדבן שבקצפת, הצ'ופצ'יפ של הקומקום(העוגיות שלקחנו לדני~יאמי~)
תגובה בוגרת(אבל לא מאוד, אין לי חשק להתבגר טרם עת, אם כי הגיע העת:(
להלחין: וואו הלוואי, אבל זה לא נראה שיר כזה שמלחינים…
♥♥♥♥(השתמשתי ברעיון העתקה שלך)

סול!♥♥♥♥
מה שלומך, מה איתך, רציני שכמעט איני שומעת אותך…
ממש תודה, איזה כיף להתקבל בכל כך הרבה שמחה!
יוקי!

תהיל!
אני מאחלת לך בדיוק את אותו האיחול(אם כי הייתי מוסיפה בכיף עוד כמה)
אני בטוחה שבסוף תקשרי לארץ כמוני, אני אדם מאוד משפיע! או שופע(שופעת דמעות, דיבורים ושינה)
בקשר לפיסוק תקנתי את העניין…(או שיצרתי בעיה חדשה(~מסתכלת על הגשם שזולג~)
אך אם יש לך הצעות לשיפור… את יודעת שאשמח
נ.ב
אני אגיד מה שאני רוצה בעיקר אם אלה דברים נכונים כמו חוסר בידע בסיסי לכתוב שירים!
אוהבת אותך עדי!

סאפ!♥♥♥♥
וואו שנים שלא ראיתיך, ראיתי שכתבת משהו לא ממזמן ואפילו התחלתי להגיב אבל נמחק לי הכל.. אז אני צריכה לשוב ולכתוב, למרות שבטח עכשיו אתעצל(עמך הסליחה)
יוקי!

~עכשיו מי נותרה אחרונה וחביביה(לבנתיים)…

אורי♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥…..(המקסימה)(זה רק כדי שלא יהיה לך ספק בדבר!
וואו תגובה כל כך מעודדת, והפרגון!וואו
איך הייתי רוצה להיות מהאלה שכתבו שירים שעד היום זוכרים אותם, שירים שבאמת אוהבים את ארץ ישראל….
אמיץ? האם צריך אומץ כדי לכתוב על הדברים שאוהבים? (אולי, ואולי לא)
בקשר למשקל? וואו באמת? אין לי מושג קלוש(טוב, אולי לא קלוש)מה זה משקל. אז יפה שהצלחתי לא לשבור אותו…
וואו מתגעגעת….
אוהבת יוקי!

06/11/2015 17:12

    עדי, את מכניסה בי חשק לכתוב עוד שיר על א"י.
    ואת באמת חייבת לכתוב יותר, ויותר שירים

    ♥♥♥ מלי

    07/11/2015 22:25

    גם אני מתגעגעת! ): ♥♥♥
    תחזרי מהר♥
    ומלי, אני בעד!

    07/11/2015 22:29

    יוקי ♥♥♥♥
    לא יודעת מה איתך אבל לקחתי לדניאל גם את העוגה ;) ( דני)
    ובנוסף הכרזתי עליו ברוגז ;)
    אני שמחה שעובד לך הרעיון שלי :)
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    08/11/2015 08:46

יפהפה!!!

07/11/2015 20:24

    אולי!
    תודה רבה.

    08/11/2015 21:56

יוקי,
כתיבה מדהימה! אני לא מבינה למה את לא כותבת שירים בדרך כלל כי הכתיבה הזאת פשוט וואו!
אהבתי מאוד אני מסכימה עם אול אוף מי הלוואי שהייתי יכולה להרגיש אהבה לארץ ישראל אבל אני פשוט לא!
+5 כל הכבוד!

18/11/2015 18:01

    למה אני לא כותבת שירים? כי זה מוציא לי את המיץ של המיץ של המיץ וואו! זה כל כך קשה!
    אבל זה נושא שאני כל כך אוהבת שהשיר הזה כל כך זרם לי, סיימתי אותו תוך חצי שעה…
    בקשר לחיבור ולאהבה… זה בטח יבוא לך מתישהו. את בצבא, לא? את לא מרגישה את תחושת השליחות, את השמחה, הגאווה והאהבה גואים בך?

    18/11/2015 22:57

יוקי, אני המומה.. הדהמת אותי, שירך ללא ספק "עשה לי את היום". תסלחי לי על איך שהמשפט הבא יישמע, אך תוציאי את המיץ כל עוד נשאר בך מיץ! זוהי השיטה שלי, היא מעט מחרידה, אך כזו אני. בנוגע ליצירתך המופתית, אהבתי את השפה, אהבתי את האהבה המתוארת (שאני באופן אישי, מרגישה כבר לא מעט זמן לאדם מסויים), אך יותר מכולם, אהבתי שראיתי אותך בקטע הזה, ראיתי את אהבתך לכתיבה ולמילים יפות, וראיתי נערה הרוצה להיות לאהוב, ולהיות לאהבת (ואני בטוחה שהשגת את זה). סלחי לי על ש"דחפתי" את חיי האישיים אל הביקורת שלי, אך חשתי הזדהות שממנה לא יכולתי להתעלם. אנא, המשיכי לכתוב כך, מקווה להמשיך ולהתרשם ממך בפעם הרביעית, אליס

07/12/2015 22:46

תיקון משפט: "וראיתי נערה הרוצה לאהוב, ולהיות נאהבת"

07/12/2015 22:48

    אליס, איזה כיף שאני יכולה להגיב לך… ממש התייסרתי כל השבוע אבל הפלאפון עושה לי בעיות ואין לי אנטרנט…בקיצור עכשיו אני אצל סבתא!
    פשוט תודה! את מדהימה, מפרגנת, ובוחרת את המילים הנכונות לעודד לשמח!

    14/12/2015 17:58
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך