לאסתםמישהי
שירה מדוברת, אולי. אפשר לחשוב שזה יפה

גם את

לאסתםמישהי 04/01/2017 950 צפיות 18 תגובות
שירה מדוברת, אולי. אפשר לחשוב שזה יפה

אני כל כך אוהבת אותך,
שבעֵת חיבוקנו
אני מחזיקה סכין מכוננת לנעיצה
מול גבך.

אני יודעת
שגם את


תגובות (18)

השיר נכתב בשפה גבוהה…
יפה מאוד אך קצת קצר לטעמי…
אני הייתי מרכיבה על זה….כי זה בסיס דיי טוב…
אם התגובה לא טובה אפשר להתעלם…

04/01/2017 21:30

    למה שאני אתעלם מתגובה "לא טובה"? התגובה טובה, כל עוד היא נאמרת בכבוד ובכוונת שיפור, ושלך בהחלט כזו. עצם הכתיבה בשפה הגבוהה הוא טוב? אני חושבת שהקטע שלי יפה כשהוא קצר. אני לא אוהבת להאריך במילים כשאין צורך.

    04/01/2017 23:18

השיר באמת קצר אך כמו שאומרים, מילים חודרות עמוק. השפה הגבוהה והסיפור המעט מעורפל גורם לזה לעניין ויוצר פערי מידע אותם הקורא משלים בעצמו והסיפור נותן נקודות למחשבה וזה טוב ????☺

04/01/2017 21:33

    אני ממש עם I'll show you. מסכים עם כל מילה. אבל איך שלא יהיה התוכן מפחיד. מצמרר.

    04/01/2017 21:52

זאת אהבה שדי גובלת בלית ברירה. אולי חברות שכבר נמאסה ולקרת סיום. קצר ולעניין

04/01/2017 22:03

I'll show you ורפי, תודה רבה! רציתי שהקוראים ישלימו את הקטע ויביאו אותו למקומות שלהם, כי יכולים להיות פה דיי הרבה פירושים, אם תרשו לי לומר. כוונתי הייתה שיחסן אחת לשנייה הוא יחסי אהבה-שנאה. זה לא ברור מספיק? חיבוק, סכין…
בליב אין יורסלף, תודה גם לך (: למה בלית ברירה? הרי בהתחלה כתבתי "אני אוהבת אותך כל כך". בכל מקרה, נחמד שראית משהו שונה.

04/01/2017 23:24

הסיטואציה הזאת מאוד מוכרת ותיארת אותה יפה, אהבתי

05/01/2017 07:48

    תודה לך (:

    05/01/2017 14:44

האמת שזה מדהים. מכוןן למקום שמאוד קל להזדהות איתו, לפחות מבחינתי. קצר וקולע, אווירה מצמררת, קראתי את זה אתמול דרך הפלאפון האמת ושכחתי להגיב.

05/01/2017 18:02

    תודה!
    למה כולם אומרים אווירה מצמררת? בסך הכל המחשתי רגשות בצורה קצת קיצונית.
    אבל יכול להיות שמצמרר זה דווקא טוב, בגלל שגרמתי לכם להרגיש משהו. נו נו, יש שני צדדים למטבע (האמת שיש הרבה יותר, אבל זה הפתגם. נתמודד).

    05/01/2017 19:43

כי זה מאוד, אמיתי. מתחבר לי למקום מאוד אישי וספציפי ולכן זה מצמרר כמה שהצלחת לדייק. מצמרר זה מצוין

05/01/2017 22:42

    יאיי, אני מאושרת שהצלחתי לדייק.
    מצב של אהבה-שנאה הוא מצב מטורף של רגשות כל כך סותרים…

    06/01/2017 02:16

אני יודעת שכבר הגבתי אבל.. רציתי להגיד שיש מישהי שלפני שנה היינו החברות הכי טובות ואז היה ריב מפוצץ והשלמנו ובקיץ עשיתי משהו לא הכי חברי אבל לא הפצתי אותו. קצת היה קשה לא לראות שאני מתנשקת עם האקס שלה אבל.. זה קרה רק כי הייתי ממש שיכורה ואז זה קרה שוב ושוב ושוב והיא לא יודעת מזה. עד שחזרנו לדבר לקח חודש ולפני חודשיים שוב פעם היה בי רצון שאני והוא נחזור לסטוצים שלנו וחזרנו לפעמיים, לא הרבה אם בכלל יודעים. בקיצור היא חשדה והפסקנו לדבר אז זה הזכיר לי אותה. כואב לי לפגוע בה כי אני לא בן אדם של ריבים או לפגוע, באמת שאני בן אדם טוב. אני יודעת שפה אני מצטיירת ככלבה המושלמת חח בקיצור אני והיא זה מלמת סכינים מאחורי הגב בין חיבוק לחיבוק.

10/01/2017 19:28

    אז גם לי קרה מקרה עם חברה שלי שהייתי דיי חרא. לפעמים היא הייתה מעירה לי על ההתנהגות שלי שאולי אני צבועה או מגעילה או שאני מעליבה אותה כשאני בכלל קיללתי בצחוק. אבל לא כולם מבינים את הצחוקים שלי… אז יצא מצב שנהייתי כלבה אליה ואפילו לא שמתי לב.
    עכשיו אני מבינה כמה חברה טובה היא הייתה. אבל גם לא מעט כלבה. וזה מה שהפריד בינינו, ששתינו דומות כל כך אבל גם שונות בטירוף.
    תודה ששיתפת (: נקווה לטובות.

    10/01/2017 21:07

מסכימה שזה קצר מידיי.
דווקא הלכת לכיוון עמוק,
הייתי מייעצת שתכניסי לזה
תתראי יותר רגשות ,
אולי תדברי על תחושת הפחד והאי אמון…
סתם זרקתי לאוויר.
אבל אהבתי את התיאור המציאותי כל כך שאנשים רק מחכים מוכנים לתקוע לך סכין לגב

16/01/2017 11:01

    כמו שכבר אמרתי – אני לא אוהבת להאריך במילים. אני מאמינה במינימליות. כך אפשר לתת יותר חופש מחשבה לקורא. הסכין בגב לאו דווקא הייתה במשמעות של בגידה, אלא ליטרלי סכין בגב. את יודעת, כי הן באמצע חיבוק…
    יש כאן אמון! עצם החיבוק בידיעה שיש סכין מאחוריהן, מראה שהן סומכות אחת על השנייה. עם זאת, הן מחזיקות סכין. כך שהקשר בסכנה תמידית.
    תודה על התגובה (:

    16/01/2017 12:59

אני אוהבת את זה. טקסט קצר שפשוט מכה בך, כי הוא מרגיש כאילו מקביל למציאות.

11/03/2017 14:51

    תודה. יפה שאת מגיבה אחרי הרבה זמן

    11/03/2017 21:59
1 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך