Me. Just ME.
זה השיר הראשון שכתבתי ואשמח לביקורת :) בשיר רציתי להעביר את ההרגשה של ילד החווה בריונות. די לבריונות!

די לבריונות!

Me. Just ME. 25/10/2014 1032 צפיות 30 תגובות
זה השיר הראשון שכתבתי ואשמח לביקורת :) בשיר רציתי להעביר את ההרגשה של ילד החווה בריונות. די לבריונות!

אתה חונק את הדמעות
מנסה שלא לבכות
עוד מילה ועוד מילה
מילים שגורמות לך לשנוא את עצמך

והמילים מכות בך שוב ושוב
הכל מהדמעות כבר רטוב
אין מי שיחבק, ירגיע
כל אחד פה רק מפריע

אז החיוך שמבחוץ
משמש רק כתירוץ
והם ממשיכים להעליב
זה בשבילם ה-תחביב!

והמילים מכות בך שוב ושוב
הכל מהדמעות כבר רטוב
התינוק התמים
גדל להיות בריון אלים

השירים נכנסים ללב
ויוצאים מהעיניים בכאב
אתה מסתכל לאחור אל העבר
רואה איך האבא את ילדו קבר
וזה בגלל אותו בריון
שלא הייתה לו טיפת היגיון

והמילים מכות בך שוב ושוב
הכל מהדמעות כבר רטוב
ודבר אחד אחרון נותר לך לעשות
להמשיך את הכאב לכסות.


תגובות (30)

שיר מרגש מאוד ויפה יש לי שאלה השיר הזה מבוסס עליך?או סתם פשוט יש לך השראה ממשהו?כי זה נשמע שיר מהלב.

25/10/2014 19:32

    האמת שזה קשור אליי, וזה בא מהלב.
    זה מגיע למצב שילד אומר לי "יש לי משהו שיכול להרוס לך את השבוע"..
    בכל מיקרה, תודה רבה ♥

    25/10/2014 19:35

מה לא הבנתי?איך זה קשור אליך יש בריון שמתנכל אליך?

25/10/2014 19:38

אני יודעת שרוב האנשים מתחברים מאוד בקלות לשירים כאלה, גם אם הם לא ממש מוצלחים, או לא מוצלחים כלל. למרבה הצער, אני לא אחת מהם.
בעיניי ההתייחסות לנושא בשיר הזה היא רדודה, ולא הושקעה בה מספיק מחשבה, אני לא אומרת שזה לא נכון או לא חשוב, רק שזה לא..יעיל, לחשוב בצורה כזו.
חוץ מזה..אם דברים שאנשים אומרים הורסים לך את השבוע, הרי שאני משאימה אותך..וכן, עברתי את זה בעצמי, פשוט צריך ללמוד לא לשים זין.

25/10/2014 20:09

    וואו את לא ממש נחמדה..
    היא אמרה שזה השיר הראשון שהיא כתבה ואת שופטת אותה בצורה ממש לא יפה.
    זה מה שהיא מתחברת אליו ולהגיד לה שהשיר הזה רדוד זה פוגע. וכמו שכבר קראתי היא לא היחידה שהגבת לשירים שלה בצורה הזאת אלא לעוד אנשים (אני כלולה) ואל תאשימי אותה אם פוגעים בה זה ממש ממש לא נכון.

    25/10/2014 20:16

    לא שמתי לב לכך, אני לרוב לא טורחת לקרוא את מה שמוסיפים.
    בתור שיר ראשון זה לא רע.
    אני לא שופטת אותה, אלא את מה שהשיר הציג בפניי.
    השיר לא רדוד, אלא בעיניי צורת ההתייחסות לנושא היא לא מעמיקה מספיק.
    בעיניי זה נכון, להיפגע זו בחירה, אני בוחרת לא להיפגע, וכך כולם צריכים לעשות בעיניי..לא אמרתי שזה קל.

    25/10/2014 20:19

    לא אמרתי שזה הורס לי את כל השבוע…
    אמרתי שזה מה שאותו ילד אמר.. בכל מיקרה, תודה שהגבת.
    ובניגוד למה שאת חושבת, אני באמת השקעתי בשיר מחשבה.
    והשיר נכתב מהלב, לא על מנת לגרום לאנשים להזדהות איתי.

    25/10/2014 20:20

    מצטערת נורא אם דבריי הוצאו מהקשרם:)
    חחח בתור שיר ראשון זה לא רע בכלל

    25/10/2014 20:20

    חחח תודה :) זכותך לומר מה שאת חושבת, ואני אוהבת ביקורת בונה…
    מה לדעתך כדאי לשנות בשיר?

    25/10/2014 20:22

    אני אומרת..חכי זמן מה, תחשבי..
    ואז כתבי עוד שיר, על אותו נושא..
    בכלל, הכתיבה הרי משתפרת עם הזמן..

    25/10/2014 20:34

    אוקיי :) תודה רבה על הכל.

    25/10/2014 20:36

השיר ממש חמוד חוץ מהבית האחרון שאולי הייתי טיפה משנה אבל בסך הכל אהבתי את השיר ומחשבה יפה(:

25/10/2014 20:10

    אשמח לדעת מה היית משנה :) ותודה רבה ♥

    25/10/2014 20:18

    ממש ממש בקטנה את השורה של ועכשיו אני תוהה מי אני הילד שנפגע או הבריון זה פשוט טיפה שונה משאר השיר אבל זה גם סבבה ושתדעי שמה שהכי משנה בשירים שאת כותבת זה מה שאת מרגישה ולא אחרים. לכי עם הלב שלך תמיד!

    25/10/2014 20:25

    תודה רבה! אני אחשוב במה לשנות את השורה הזו..

    25/10/2014 20:26

    את חושבת שהחלק החדש יותר טוב? כי תהיתי אם להמשיך לכתוב את הכל עצוב.. ואז השיר יהיה שווה בכל חלקיו.. או שדווקא עדיף לכתוב משהו בסוף השיר שיגיד לכולם לא להתייחס למה שאומרים להם…

    25/10/2014 20:35

    אממ לדעתי כן אהבתי את זה יותר ככה.

    25/10/2014 20:37

    אוקיי, תודה רבה, עזרת לי מאוד :)
    וסליחה שחפרתי חח

    25/10/2014 20:42

אני מרגיש בדיוק כמוך.(בנחה שזה מבוסס עלייך)
אחרי תקופה לא מבוטלת שאני חתכתי ועוד תקופה לא מבוטלת של שיקום והבראה,
אני נרשמתי ואיג"י(בתוך חונך ועוזר לא מכיוון הסיבות הנוצות) בשביל לעזור לילדים שמתנלים להם בגלל מי שהם.

25/10/2014 20:41

    נפוצות* בהנחה* אני כותב מפלאפון..

    25/10/2014 20:42

    אני ביסודי הייתי טום-בוי..
    אבל כשהגעתי לחטיבה התחלתי להיות נשית יותר…
    לא אהבתי את עצמי כי כל הזמן העירו לי על מי שאני.. זה מנע מימני זמן רב מלהביט לאנשים בעיניים. הייתי מרכינה את הראש בזמן שאנשים דיברו איתי.
    הייתי אומרת על מה העירו לי, אבל זה לא לפה.
    מה שאני מנסה לומר זה שאני שנאתי את מי שאני ואולי גם היום אני שונאת את הגנים שקיבלתי.
    אבל מה שאני מנסה עכשיו ללמוד לעשות זה לא להתייחס למה שאנשים אומרים.
    תמיד אנשים יגידו דברים, השאלה היא למה אנחנו מתייחסים ולמה לא.

    25/10/2014 20:48

חתכת?
*סליחה על השאלה*
למה.לעזאזל.אני.שואל.את.זה.?!!

25/10/2014 20:51

    בוא נאמר שניסיתי להימנע מזה. לפני שהתחלתי עם זה, כמה בנות הלכו למורה והיה בלגן עם ההורים והיועצת. מה שגרם יותר כאב, אבל אני חושבת שאם הם לא היו עוצרים אותי הייתי חותכת.
    וזה בסדר ששאלת. היית צריך מישהו שיהיה שם בשבילך לפני שהתחלת לחתוך.
    שמעתי שזה הופך להתמכרות ולא מפסיקים עם זה.

    25/10/2014 20:54

    אני חייבת להגיד שממש קשה לי לשמוע מה שאתם אומרים פה ועוד יותר קשה לי העובדה שמה שאתם אומרים קורב לכל כך הרבה אנשים.
    היו לי חברים שחתכו וחברים שנגרמו להם דברים בלתי הפיכים בגלל החברה.
    תמיד יהיו אנשים שיגידו לך דברים שיפגעו בך או יעשו דברים שיפגעו ממך ותמיד יהיו אנשים שילכו עם הפגיעה שלהם ברמה קיצונית.
    אני חושבת שהדר הכי טובה להתמודד עם המצבים היא פשוט לדעת מי אתה ב100% זה לא משנה מה יגידו עליך אתה תדע מי אתה וזה לא יפריע לך.
    אני אישית הייתי ילדה מלאה בביטחון בעבר אבל בכתה ז' הכרתי מישהו שתמיד הציק לי וירד עליי ביחד עם כ חבריו. את אותו הילד לצערי אהבתי וברגע שהוא גילה ושהוא צחק על זה נעלם לי הביטחון וסבלתי במשך כל כך הרבה שנים. היום אני מתגברת על זה אבל עדיין לא חזרתי למה שהייתי לפני ואת האמת שאני והוא היום ידידים. אני לקחתי דברים בצורה לא טובה ואני מצטערת על כך.
    מה שאני אומרת פה זה קשה כאילו אל תעשו דברים קיצוניים מדיי שיגרמו לכם להתחרט. תנסו להתמודד ולא לברוח מאז המקרה שלי זה הדבר בו אני מאמינה ואני מתמודדת עם הכל.
    ובאמת שאני אומרת שאם אתם לא מוצאים מישהו לדבר איתו כשאתם עצובים תפנו אליי ואני אשמח להיות שם לצידכם(:

    26/10/2014 16:18

    כן יצא קצת ארוך…

    26/10/2014 16:18

    אני מאוד מצטערת על מה שחווית…
    ילדים זהו עם אכזר, הם מעליבים ופוגעים, מבלי לדעת את ההשלכות של המעשים שלהם..
    אני מנסה לא לקחת ללב, אבל זה לא אפשרי לצערי. לפחות במקרה שלי.
    אולי מתעלמים מאותו אדם ומדבריו באותו רגע, אבל אי אפשר לעצור את הדמעות שתוקפות אותך בלילה.
    וכאשר עוד ועוד אנשים אומרים לך את אותו הדבר, אתה מבין שזה נכון.

    26/10/2014 17:17

    אני יודעת.. זה ממש קשה לא להיפגע אבל גם אם נפגעים עדיף לא להראות לאחרים שנפגעת אלא אם אתה סומך עליהם.

    בנושא לא קשור יצא לך לקרוא את השירים שלי? (תנסי את לבבות משוקולד) חח

    27/10/2014 09:20

    האמת שלא יצא לי לקרוא, אז אני אקרא עכשיו :) חחח
    ואת צודקת ב100%

    27/10/2014 16:23

    :)

    27/10/2014 16:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך