veronico
כתבתי עקב מקרה שקרה לי...

דם מן הסדקים

veronico 20/07/2016 1222 צפיות 10 תגובות
כתבתי עקב מקרה שקרה לי...

לפעמים צריך לזכור שאין שלמות בעולם.
ושבין החיוכים השמחים תמיד יהיו סדקים.
לא די במילה טובה או בליטוף אוהב.
די במילה אחת כדי לאבד את האמון באחר.
כמו כנפיים שבורות, כמו חתכים בנשמה, הבכי מראה את הדם הזולג.
הצער עמוק, אמנם לא עוד.
הידיעה שתבוא הסולחה מרגיעה את המקום הפצוע.
ולא האי רצון לאחוז ביד המושטת לעזרה.
ורק המחשבות מביאות את המחבוא האחרון. שבהן אף אחד לא יגע, ולא ידע דבר עליהן.
הפיתרון היחיד שהנשאר, זה לא לקוות לטוב מידי.


תגובות (10)

תקווה יכולה לחשל לדעתי….דמייני שאת מקווה לדבר שאינו עלול להתקיים?האכזבה רבה יותר לאחר מכן,והכאב עצום יותר.תקווה היא כמו סם משכך כאבים.אנחנו מעדיפים אותה על פני הכרת האמת כי הינה קלה יותר,ומעלה בנו ציפיות.לא עדיף להכיר באמת,כמו שצריך,במקום לפתח ציפיות?אני יודעת,אני תמיד מעלה נקודות שליליות על רגשות,אבל דעתי נחרצת בכך שהתקווה גם היא מסוכנת לא פחות ולפעמים אינה עדיפה על פני אמת מרירה.בין אם כך נדמה לנו.כן,כן,אני כאן כדי למצוא את השחור בכל דבר,וליצוק מהלבן והשחור דברים אפורים:).

20/07/2016 15:54

    יש צדק בדברייך ללא צל של ספק. השיר הזה משקף את השחור בחיים. בין התקווה, לבין האמת…. לפעמים צריך לדעת להתפשר עם החיים.

    20/07/2016 16:12

לפעמים, כל כך לי להזדהות עם הדברים שכתבת..
אבל ללא תקווה, מה יחזיק אותנו בימים הקשים האלו?
צריך למצוא את האיזון בין הדברים למרות שמניסיוני המריר , תקווה היא לפעמים כל מה שנותר …

20/07/2016 16:08

    התקווה אמנם מחזיקה אותנו, אבל השאלה האמיתית היא למה אנחנו מקווים…

    20/07/2016 16:13

איני מסכימה לגמרי עם דברייך,לילי,אם ניצור לעצמנו מנת אשליות של ציפיות במצבים הקשים לא נוכל לצאת מהם או לעמוד מולם באמת.קודם,עלינו להבין שזוהי האמת,שלא ניתן להתחמק ממנה,ורק אחר כך,לקוות ולשכך את כיאבנו.לא צריך לברוח מהכאב גם כשאין דרך מוצא,אלא לעמוד מולו,וככל שננסה לברוח,נהיה עלולים להביא עצמנו לתוצאות הרסניות ביותר.

20/07/2016 17:23

אנשים צריכים לצאת מהמחשבה שתקווה תחזיק אותם,ודת,ואמונה בטפל ובסרק,בסתמי.לצאת מהקופסא,ולמצוא משהו אמיתי שיחזיקם וייצב אותם.צריך להאמין שקיים גם שלילי וגם חיובי,ולא בלבן(חיובי.).צריך להאמין בצבעו של האפור,וזה יעזור.אמונה הינה מקור חזק ביותר.כמובן שאיני מתנגדת שצריך להאמין לפעמים בלבן,אבל אף פעם לא להמעיט בערכו של השחור,והכי חשוב בערכו של האפור.

20/07/2016 17:27

    מחשבה יוצאת מן הכלל. אני מאמינה בכך שהתקווה זה סוג של הבעת רצון. וכפי שאני הבנתי כבר, הרצון הוא לא הדבר הכי חשוב בחיים. לפי דעתי, נכון לחיות במחשבה שאין לה ציפיות מהחיים עצמם, וההפתעות יכולות להביא שינוי. אבל אנחנו אלה שבסוף נצטרך להתמודד איתו.

    20/07/2016 17:42

הוספת את המילים שנתקעו בגרוני ופשוט סידרת אותן באופן יוצא מן הכלל.חושבת בדיוק כמוך,ומסכימה עם כל מילה.
אבל הכי עצוב,שהתקווה ההיא,ההיא,כל כל מפתה….

20/07/2016 18:00

    אז כמו שאמרתי בשיר: לא לקוות לטוב מידי.

    20/07/2016 18:32

כתבת את זה בצורה מעולה, אהבתי מאוד.

20/07/2016 19:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך