רפי דנן
והיו כאלה לא אחת ולא שתיים. חוצמיזה: שבת שלום לכולם.

ההיא מהשיר

רפי דנן 30/12/2016 640 צפיות 6 תגובות
והיו כאלה לא אחת ולא שתיים. חוצמיזה: שבת שלום לכולם.

הנה עוברת
זו שכתבתי עליה בשיר.
והיא אינה יודעת
שעליה נכתב השיר,
ואולי
לעולם לא תדע.

כבר קרה
שאמרתי לקחת אותה
אל מול שורות שירי ,
לחייך במבוכה להגיד לה–
הביטי מה רב כוחך.

כבר קרה
שאמרתי לקחת אותה,
ולקחתי אותי
והלכתי
לי לדרכי.
_________________________


תגובות (6)

שורה ראשונה התאימה לי נורא המילה הרחק. מה אתה חושב? זה בעיניי איכשהו נותן להכל פואנטה נורא יפה כי ההרחק בעצם מתייחס לכתיבת עוד שיר במקום להראות לה. כתבת שאמרת שתיקח אותה. ובמקום אולי כתבת את השיר הזה.

30/12/2016 18:25

    oliv היי. בנוגע לתוספת שהצעת- חשבתי על זה אבל נראה בעיניי מושלם כמו שזה. אני מעדיף לא לגעת. תודה שהארת והגבת.

    31/12/2016 09:56

אני באמת חושבת על הנושא הזה הרבה… אם רק כל האנשים והמכרים של הכותבים פה באתר היו יודעים מה כותבים עליהם ובאיזו צורה… זה היה יכול להיות מצחיק ביותר XD
שיר חביב (:

31/12/2016 21:17

    האמת שיש בזה משהו. אמנם אשתי קוראת את האתר ומכירה חומרים שלי. אבל יש אנשים אחרים מהעבר טגם מההווה שלא תמיד כדאי שיקראו… זה מה שטוב למשל בשם כינוי כמו שאת למשל משתמשת. אני פעם הייתי "ציפור שיר" באתר אחר.

    01/01/2017 07:33

אני לא רוצה שאנשים יקראו את הקטעים שלי, זה מה שאני אוהבת באנונימיות של האתר… בכל מקרה, נורא אהבתי והתחברתי למה שכתבת. ממש יפה =)

01/01/2017 14:03

    קודם כל רציתי להגיד לך תודה רבה sapir13. מקסים מה שכתבת לי. ובנוסף, אני מבין לחלוטין מה את מרגישה. זה המקום הכי בטוח לכתוב תחת שם בדוי. זאת תחפושת שאף אחד לא יזהה אותך בה וזה מגונן ומאפשר לכתוב על הכל ועל מי שבא לך. וזה נותן לך כח וזה גם סוג של משחק כזה. ככה אני הרגשתי לאורך שנים כשכתבתי בכינויים שונים. אבל לאחרונה, הרגשתי סוג של בשלות עצמית לצאת "מהמחבוא" ולהיחשף ולכתוב נטו בשמי, בין השאר לפרסם בשמי האמיתי חומרים שפרסמתי פעם בכינויים האחרים. יש לזה גם מחיר- לא הכל אני יכול לפרסם. הגבולות שלי הרבה יותר מוחשיים מכל מיני סיבות.

    01/01/2017 21:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך