האביר שבלב
למה את מקשיבים יותר? האם גם אתם מתחבטים עם עצמם, למי להקשיב יותר?

הלב או הראש?

האביר שבלב 07/10/2015 1431 צפיות 9 תגובות
למה את מקשיבים יותר? האם גם אתם מתחבטים עם עצמם, למי להקשיב יותר?

מה חשוב יותר הלב או הראש?
בלי לב, לגוף אין חיים.
בלי ראש קשה לגוף לתפקד.
בראש, המוח הוא כמו מבוך.
הלב, לא פחות מסובך.
הלב מזרים את הדם בגוף.
לראש מחוברים על העצבים.
אומרים שהדג מסריח מהראש.
בינינו, גם לבבות על שיפוד לא טעים.
בלב יש את הרגשות.
בראש יש את המחשבות.
לב הוא מרכז הדברים.
הראש אחראי על הכל ועל כולם.
לב שבור לא ניתן לתיקון.
ראש מעוות גם לא ניתן לתיקון.
אז מה יותר חשוב בעיניכם?


תגובות (9)

וואוו וואו וואווו!
מדהים, מעט מצחיק, נכון, מקורי, מעניין ועוד המון דברים ביחד!
אהבתי מאוד מאוד.
אישית אני תמיד אומרת לאנשים ללכת עם הלב שלהם אבל כשהלב פגוע אני מעדיפה שילכו עם הראש כי הוא חושב יותר בהגיון.
אין לטעמי משהו חשוב יותר אנחנו לא יכולים להתקיים בלי הלב שלנו אבל גם לא יכולים להתקיים ללא הראש שלנו.
כתיבה מדהימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+5 לייק דאה?! חח

07/10/2015 21:47

וואו, התחברתי עם ההטקסט שכתוב כל כך נכון וכל כך מדוייק, אני חושבת שצריך איזון בין הלב לראש, ואת האמת השיר או הסיפור (שילוב נהדר של שניהם לפי דעתי) גרם ללב שלי לפעול וגם לראש, ממש היה כיף לקרוא!

07/10/2015 21:48

תודה רבה לשתיכן מאוד חשובות לי התגובות האלה!!!
נראלי שאחת הבעיות הכי גדולות בחיים זה האיזון בין הראש ללב

07/10/2015 21:51

היי אביר שבלב,
דבר ראשון אני חייבת לציין שאני רואה שיפור ניכר בשיר הזה! השורות מסודרות כמו שצריך, יש סימני פיסוק, פשוט נעים לעין.
דבר שני, אני רואה התקדמות גם מבחינת התוכן. לא כל כך יכולה להסביר את זה אבל אני מרגישה שעלית שלב באיך שאתה מעביר לנו הקוראים את מה שאתה רוצה להגיד…

בקיצור, שיפור ניכר והמשך לכתוב!
לילה טוב(:

07/10/2015 21:51

    תודה רבה לך!!!
    אמרתי לך בתגובות קודמות לך יש חלק גדול בזה :)

    07/10/2015 21:53

הממ…למען האמת הרגשות הם במוח, וכל מה שאתה בעצם מגדיר כרגש, ו"מלב אל לב", הכל נובע מתגובות כימיות במוח עצמו. אני בטוחה שאתה מודע לזה, אבל הרגשתי צורך להתייחס לזה כיוון שממש השווית בין הדברים בצורה תאורטית, ולא ממש ראיתי למה אתה מתכוון ברמה הספרותית. אולי זו רק אני.
בכל מקרה הלב גם חשוב בתור איבר, כי הוא אחראי על מערכת כלי הדם, ואני באמת לא רואה סיבה הגיונית למדוע אני מדברת על זהXD

07/10/2015 22:01

    אקח לתשומת ליבי את ההערות שלך…
    תודה:)

    07/10/2015 22:02

מבחינה טכנית אנדריאנה צודקת, אבל אם נגיד לרגע שהרגשות בלב, ואם היה צריך לבחור בניהם, אני חושבת שהייתי בוחרת במוח, כי כמה שאני רומנטיקנית, ופועלת לפי הרגשות שלי, אם רק הרגשות היו פועלים, ברגע של דיכאון הם היו מובילים אותנו למוות. רגשות הם קיצוניים, במיוחד בלי ההיגיון שירגיע אותם, בטח מזמן היינו נופלים.
אבל אישית אין בחירה בניהם, צריך לגרום להם לפעול כאחד, לדוגמה הלב משדר עצבות, הראש מנסה להכניס מחשבות שמחות, ולהיכנס לפרופורציות. הבנת את הטיעון שלי?

08/10/2015 18:29

    ברור שהבנתי…
    האמת שהכתיבה מההתחלה הייתה להראות את זה שהלב והראש חייבים לעבוד ביחד, למרות הניגודיות, למרות שהם שונים ….
    תודה על ההערות :)

    08/10/2015 19:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך