שיר שחברה כתבה (לא יודעת אם אני יכולה להגיד את שמה כי לא שאלתי אם להגיד שם או לא אז אני לא יגיד ..,) אני חושבת שהשיר הזה נורא עמוק היא לא כזה מקשיבה לי רציתי להוכיח לה .. אני פשוט קצת סידרתי כול פיסקה השיר היה יותר קצת אז קצת הערכתי אותו .. תגיבו טוב ולרע ,מקווה שנהנתם מהקריאה..

הלילות !

04/05/2014 860 צפיות 2 תגובות
שיר שחברה כתבה (לא יודעת אם אני יכולה להגיד את שמה כי לא שאלתי אם להגיד שם או לא אז אני לא יגיד ..,) אני חושבת שהשיר הזה נורא עמוק היא לא כזה מקשיבה לי רציתי להוכיח לה .. אני פשוט קצת סידרתי כול פיסקה השיר היה יותר קצת אז קצת הערכתי אותו .. תגיבו טוב ולרע ,מקווה שנהנתם מהקריאה..

הלילות

הלילות שוב באים לי
עם אותן המחשבות

לא יכולה כבר לראות
את אותם הזכרונות

שרצים לי בלב
עם אותו הכאב

והלב שנלחם התעייף כבר מזמן
אז חזרי אל הלב

אל הלב האוהב …

הלילות שוב באים לי
עם אותן המחשבות . . .

והלב שנלחם התעייף כבר מזמן
אז חזרי אל הלב .

אל הלב האוהב…


תגובות (2)

קודם כל, הערכה היא לנקוב בערכו של משהו, לשער דבר מה או לשבח משהו. אני חושבת שהתכוונת ל"הארכתי" :)
למעשה, כל ה"בית ~מספר~" ו"פזמון" וכל אלה די הפריעו לי. אפשר לדעת לפי הרווח בשורות שעוברים לבית אחר ואין צורך לציין זאת כי זה קצת פוגע ברצף של הקריאה. בעיקר כשהחלוקות לבתים נראות לי קצת משונות, כי נדמה לי שיש פה בית אחד ופזמון, אבל לא משנה.
השיר עצמו יפה, לדעתי. אני לא מבינה יותר מדי בחריזות ומשקלים וכל הדברים האלה אז אני לא יכולה לומר במדויק.
אבל לעין בלתי מנוסה, זה טוב :)

04/05/2014 22:15

    אוקי אני שמחה שהשיר מצא חן בעייניך .. בגלל זה הארכתי את השיר כי הוא קצר מידי
    ככה זה לא רציתי להרוס התקן את צורת הבתים ,תודה .

    05/05/2014 09:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך