[התזמון המושלם] [ראפ]

18/11/2019 361 צפיות אין תגובות

בית ראשון: כל הזמן שואלים אותי היכן הייתי רוצה לחיות, אספר לכם מיד פשוט תקחו כמה דקות, איפה שהדשא צומח גבוה, איפה שהשמש לא תשקע, במקום בו ילד בן שתיים עשרה לא כותב על גזענות פסקה! איפה שלא אחטוף כדור על צבע, במקום בלי תאוות בצע, במקום בו תמיד יש מלח, אך שום פצע עליו לזרוע. במקום לא אצטרך לצאת מבלי להתפלל לחזור הביתה בשלום, במקום שיום אחד יגיע השלום. במקום שבו לא יבזבזו על קורבנות המשטרה עוד טישו, מקום שבו העובדה שאני שחור, זה לא כזה אישו. מקום בו אין דעות קדומות, אין שום בושה רק גאוות, מקום שהוא אולי לא יהיה רק בתקוות.

פזמון: זה התזמון המושלם, התזמון המושלם, לא משנה אם אתה שחור או לבן, מקום שאני כולה בן אדם…

בית שני: אצבע! משולשת! לבולשת! מדינה שאל תוך גופי פולשת! כובשת! משחק אותה "חובשת"! אם אתם "מלאכים שוחרי שלום"? אז למה המצב כיום הוא כשלשום? חבל סביב צווארו של אלי סבהט, למה מצבו של אברה מנגיסטו יהיה בדיוק כמו רון ארד?! כאב משפחתו של יוסף סלמסה, ויש אנשים שאומרים שזה "הגזמה" ושזה "סבבה"… כי אולי במקום הזה תשתנה המציאות, חוץ מירוק צהוב אדום זאת לא דפיקה, זה יעוד!

פזמון: זה התזמון המושלם, התזמון המושלם, לא משנה אם אתה שחור או לבן, מקום שאני כולה בן אדם…

בית שלישי: שכשדרכנו על אדמת הארץ נישקנו אותה וכעת המדינה מנסה לקבור אותנו תחתה, לא בחרתי להיות אבשה, זה היעוד שלי! ואני אלחם לנצח כי לא מצאו קבר שיחזיק את הגוף שלי! לקחו מאתנו דם ואז זרקו אותו, ועכשיו לוקחים לנו את נשמתנו, חושבים זה קל לרמות אותנו… כי אם יש משהו שלמדתי מאמינם, זה ששחור או לבן, הצבע לא ישפיע על טאלנט!

פזמון: זה התזמון המושלם, התזמון המושלם, לא משנה אם אתה שחור או לבן, מקום שאני כולה בן אדם…

בית רביעי: ברוך השם שעשני אבשה, ואמן שגם בגלגול הבא… דור חדש, קשוח לא מפחד! בואו נתאחד לפני שנכחד! מערכת שבולסת אותי כמו גת, זה כמו לשלוח את דוד המלך לריבאונד עם גוליית. מדינת משטרה?! אין לנו דיבור! מזרים פה את כולם ומי שלא קופץ סמוי! מדינה שלא רואה בי כשווה ערך, נופל כמו גוליית מול דוד המלך…

פזמון: זה התזמון המושלם, התזמון המושלם, לא משנה אם אתה שחור או לבן, מקום שאני כולה בן אדם…

ברוך השם שעשני אבשה! והלוואי שגם בדור הבא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך