i_do_not_say_blahblahblah
אם מישהו רוצה קישור לשיר או לתמונה של זמר או להקה שיגיב:)

זמרים\להקות\שירים שאני ממליצה עליהם:)

i_do_not_say_blahblahblah 24/09/2015 986 צפיות 2 תגובות
אם מישהו רוצה קישור לשיר או לתמונה של זמר או להקה שיגיב:)

טוב אז היי אנשים. הזמרים והשירים שאני בוחרת וממליצה עליהם הם דעה שלי בלבד ואתם לא חייבים להסכים איתי:) סוווו… נתחיל?

1) black veil brids
להקה מדהימה והאהובה עליי ביותר:)
המלצת שירים:
כל השירים שלהם כמובן:) יש להם גם שירים שקטים וגם רגועים ועם מילים עמוקות כך שכל אחד יכול להתחבר אליהם:)

2) בלייק בליס
זמר עם קול לא מהעולם הזה ויוטיובר מצחיק:) קצת חופר במה שהוא מעלה לפייסבוק אבל אלו דברים חכמים אז נוותר לו.
המלצת שירים:
כל השירים! הוא עושה גם קאברים לכל מיני שירים יפים והשירים שהוא כותב והקאברים שלו תמיד שקטים ורגועים:)

3) טוגדואל קנוט (the no body)
טכנית הוא לא ממש זמר (או אמיתי) אבל הוא דמות מדהימה עם אישיות עצומה (יחסית לדמות מספר). הוא דמות מהספר אוקסה פולוק (שזה הספר האהוב עליי ביותר) וזה מה שיש לי להגיד בעיקרון. אתם בטח חושבים שאני משוגעת שאני כותבת על דמות בדיונית אבל לא ממש אכפת לי אז סבבה.
המלצת שירים:
אין להם (the no body) הרבה שירים אבל אני הכי אוהבת את human ואת הקאבר שהם עשו לhometown של אדל.

4) evanscance
אני לא מעריצה אותם אבל יש להם אחלה שירים.
המלצת שירים:
lithium, going under, bring me to life, my immortal.

5) pierce the veil
להקה טובה עם שירים טובים:) אני מכירה רק שני שירים שלהם אז אני לא יכולה לשפוט לפי זה אם הם טובים או לא אבל בעניי הם סבבה.
המלצת שירים:
king for a day, caraphernelia. ולבקשת all of me נוסיף גם את השיר stay away from my friends

המלצת שירים כללית:
death note opening 1
inuyasha opening 1
maroon 5- this summer's gonna hurt like a motherf****r
חצויה על גג העולם
the hunger games -the hanging tree
the smiths unloveable
young blood- teen wolf season 2

אני יודעת שבהמלצת שירים אז רוב השירים קשורים לתוכניות או סרטים אבל תזרמו כי זה אחלה שירים:)
אני חושבת שלא כתבתי דברים רעים על מישהו אבל אם כן אז אשמח אם תגידו לי ואתקן את זה מיד:)
אם כתבתי לא נכון שם של זמר או להקה תתקנו אותי.
מקווה שאתם חושבים שאלו שירים זמרים ולהקות טובים:)
סליחה על החפירה:(


תגובות (2)

אני לא מאמינה שכתבת את פירס זה וויל ולא המלצת על השיר המדהים ביותר שלהם, ובכללי בעולם- stay away from my friends.
אני לא נוטה להגיב על דברים מעין אלו אבל במקרה הזה לא יכולתי לעבור על זה בשתיקה..:)

24/09/2015 20:08

    חחחח אני אוסיף אותו בשמחה:) פשוט אני לא מכירה אותו אבל אני בטוחה שהוא טוב כי הם אחלה להקה.

    24/09/2015 20:10
סיפורים נוספים שיעניינו אותך