הכותב הוא יאיר בר לבב מייסד מכון קנה מידה העוסק בהקניית מידות וערכים בשירה ושיח. שיר זה מייצג את החיפוש האישי והאנושי האינסופי והרדיפה האינסופית של האדם אחר מילוי שאיפותיו ולגשר על הפער בין המצוי לרצוי. העובדה שאין האדם יכול להשיג שלימות עשוייה לייאש את האדם הפרפקציוניסטי והיהיר, אולם לימדו אותנו חכמים מאמר המכיל את התרופה לפרפקציוניזים המייאש וליהירות המזיקה, במאמרם "לא עליך המלאכה לגמור, ואין אתה בן חורין להיבטל ממנה"

חיפוש אינסופי

20/10/2020 369 צפיות אין תגובות
הכותב הוא יאיר בר לבב מייסד מכון קנה מידה העוסק בהקניית מידות וערכים בשירה ושיח. שיר זה מייצג את החיפוש האישי והאנושי האינסופי והרדיפה האינסופית של האדם אחר מילוי שאיפותיו ולגשר על הפער בין המצוי לרצוי. העובדה שאין האדם יכול להשיג שלימות עשוייה לייאש את האדם הפרפקציוניסטי והיהיר, אולם לימדו אותנו חכמים מאמר המכיל את התרופה לפרפקציוניזים המייאש וליהירות המזיקה, במאמרם "לא עליך המלאכה לגמור, ואין אתה בן חורין להיבטל ממנה"

בית א
איני יודע, איני מכיר, את עצמי שיכלתי להיות.
הוא רחוק הוא מעבר לקיר, עד אליו יש הרבה בעיות.
איך אגיע אליו, איך אפגוש אותו, הוא לבטח מתגעגע אליי.
אעלה עוד שלב, אצעד אל ביתו, וכולי האי ואולי.

פזמון. שוב, רוצה לשוב. רוצה לרצות כמו שרציתי פעם. הרצון כבר עייף, לא יודע מה חשוב, מלא תסכול וזעם. ואני מחפש, החיפוש אינסופי, תמיד יש בו טעם. אוסף ותופס, נושא עוד על כתפי, אולם היעד רחוק כמו פעם.

בית ב. ישבתי ערכתי תחקיר, עלו בי הרבה תהיות.
מתנות יקרות איך אני מפקיר, מתפתה וקונה אשליות.
בקרבי עז רעב, אכול ושתו, וריקים ביתי וכליי.
ולבי לב זהב, מתפתה שוב לחטוא, בריקנות ממלא את המלאי.

שוב, רוצה לשוב…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך