יש לי

athena 06/07/2021 329 צפיות 2 תגובות

יש לי מילים,
אבל הן מנסות לברוח.
יש לי תחושות…
אני מנסה אותן לשכוח.
יש לי רגשות,
עליהם אסור לי לדבר.
אני יודעת אמיתות,
ועדיין, חייבת לשקר.

יש בי כאב…
שלא תוכלו כלל לדמיין.
יש בי אהבה,
אבל היא מתחילה להתרוקן.
יש לי עתיד,
והוא עכור כמי אגם.
יש לי תפקיד,
אבל הוא כל כך קטן.

האם יש בי את הכוח
לשנות את הדברים?
אולי יש לי יכולת
לפנות את השברים.
לאסוף את החתיכות,
לנסות, לא להתייאש.
אבל גם אם אדביק אותן בדבק,
הוא לעולם לא יתייבש.


תגובות (2)

אני קרועה בין הרגשת הנכונות שהשיר שלך העביר בי לבין הרצון התמידי שלי להתנגח בתחושות האלה.

אני חושבת שאהבה זו מילה מאוד גדולה ונוטה להאמין שהיא מתרוקנת כדי למלא דבר אחר.

אני חושבת שהעתיד שלנו לוט בערפל ושזה לאו דווקא דבר רע. אם המים עכורים, יש כל מיני דרכים לנקות אותם וכשמצליחים יודעים שהגענו למקום הנכון :)

אמיתות ושקרים: השאלה היא למי משקרים – לעצמך או לאחרים? (עדיף לאחרים. שקרים עצמיים עלולים להכניס אותך למעגל שלא נגמר.)

תחושות לא צריך לשכוח, לדעתי. תחושות צריך לקבל. להבין אותן ולספוג אותן בעצמה שלא תהרוס אותך אבל כן תכניס רצון לעשות משהו בעקבותן.

מילים שבורחות לעיתים בורחות מסיבה. המילים שנשארות ריתנו ולא מרפות הן אלה שאנחנו צריכים להוציא. אבל, אם כל המילים שלך בורחות, תמיד אפשר לשאול ולשאול או לכתוב ולתזכר לעצמנו.

תמיד יש כוח לשנות.
תמיד יש מה לעשות, גם אם נראה שאין (אלה מילים מאוד גדולות ומפוצצות, אבל גם לחשוב שהכל שחור בדיוק באותה מידה. אם כבר חושבים, למה לא לחיוב?). לשקוע ברגשות זה בסדר, זה תמיד בסדר וגם הכרחי, אבל צריך לדעת מתי לקום ולהתחיל לחפש דרכים לשפר את המצב. (גלידה ושוקולד הם עזרה זמנית בלבד, אין מה לעשות.)

הדבק יתייבש בסוף, אל דאגה :)

ואם לא, זה לאו דווקא אומר שמה שעשית לא צלח. זה רק אומר שהחיים זה דבר משתנה. משהו שהדבקת בצורה מסוימת, עם הזמן ישתנה.

לא בטוחה אם זו התגובה שציפית לה כשפרסמת את השיר. סליחה אם זה יותר מדי, לפעמים קשה לי לעצור את עצמי…

מאוד אהבתי, למקרה שזה לא היה מובן~

06/07/2021 15:38

תודה רבה על התגובה! טוב לדעת שהתחושות האלה הן לא רק אצלי. תודה גם על ההתייחסות לכל מילה ועל המילים המעודדות. לפעמים אני יודעת את כל מה שאמרת, אבל עדיין יוצא שאני שוכחת כשקשה לי. שמחה שהצלחתי למצוא דרך להוציא את זה החוצה.

06/07/2021 16:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך