לא, אני לא בסדר

כותב מהלב 18/04/2017 978 צפיות 4 תגובות

לא, אני לא בסדר
ואפילו לא בכלל
כן, אני חייב לעשות סדר
כדי שאפסיק להיות אומלל

לא, אני לא מרגיש טוב
ואפילו מאוד
כן, אני חייב על הדברים לחשוב
כדי שאפסיק למעוד

כן, אני מרגיש רע
ואפילו נורא
לא, אני לא מוותר
אני נלחם עד טיפת דמי האחרונה
ואפילו יותר


תגובות (4)

מיוחד ממש, אהבתי את צורת הכתיבה, החזרה בבתים על ה׳כן׳ ׳אפילו׳ ׳לא׳

18/04/2017 09:48

כפרה צ'יל
תה בסדר, יהיה בסדר. אם דיברת על זה שאתה חייב לחשוב כדי שיהיה בסדר? אז אחי די. די לחשוב די לנתח דברים ולומר שהם יותר ממה שהם. חרא בבית? אתה לא כל היום בבית, וגם אם אתה כן אני יכולה לומר בתור מישהו שמערכת היחסים שלה עם ההורים לא הייתה מדהימה עד לא מזמן (בלשון המעטה) ששינוי גישה שלך יעזור לשינוי גישה שלהם. חרא בכל מקום שהוא לא הבית? שנה מיקום. לא יכול לשנות מיקום? שים זין על כל מי שעושה לך חרא ותפסיק לעשות חרא לעצמך.
אם אתה אי פעם באמת מרגיש נורא ואיום, מוזמן לשלוח לי משהו כי בתור מישהו שהיה לה דיכאון קליני כבד, ויצאה ממנו בזכות עצמה, אני יותר מאשמח לעזור.

18/04/2017 11:03

    להפסיק לחשוב זאת עצה שקיבלתי מלא מעט אנשים, ואני עדיין לא יודע האם היא אפשרית, האם היא הדבר שבאמת יכול לעזור לי, ומעבר לזה, האם אני בכלל רוצה להפסיק לחשוב… מצד שני, כן קיבלתי אותה מלא מעט אנשים, כמו שאמרתי, אז… כנראה שיש בזה משהו. ואפילו אם אני אצליח לשחרר קצת את המחשבה, זה כבר משהו. ואני לא רוצה לשחרר יותר מקצת, או לפחות הרבה יותר מקצת, כי אני מניח שבאיזשהו מקום לחשוב הרבה זה חלק ממי שאני, אבל כן הייתי רוצה להיות יותר משוחרר וקליל, לדעת למתן את זה מתי שצריך, לדעת על אילו נושאים יש באמת מקום לחשוב ולנתח ועל אילו נושאים זה סתם חשיבת יתר. אין לי יותר מדי בעיה בבית, האמת. אפילו הייתי אומר שהמשפחה שלי אחלה. וגם הסביבה בסדר, ואפילו אחלה. אני חושב שעיקר הבעיה היא בתוכי, באיך שאני מנהל את החיים שלי, באיך שאני לא נותן לעצמי להנות ולהשתחרר. וסבבה, תודה רבה, אולי אשלח באמת:) נשמע מרשים מאוד שהיה לך דיכאון קליני כבד, ויצאת ממנו בזכות עצמך, כל הכבוד!

    30/04/2017 08:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך