לאישה אמיצה וסקרנית

קורנל לוסטיג 03/11/2012 2745 צפיות 5 תגובות

מעטים הם אלה המסוגלים להיות בין שאלה לתשובה,
ללא תשובה וללא שאלה.
מעטים מתמהמהים במרחב שבין לראות לבין לסגור את החלון.
רוצה להצטרף?


תגובות (5)

מיטל הייתה אחת מהחברות הקרובות שלי בתיכון. לא חלקנו באותם תחומי עניין, היא לא הייתה במעגל החברתי שלי, היא לא הייתה יפה, חכמה או מעניינת. היא סתם הייתה חברה ישנה מהחטיבה שנשארתי איתה בקשר עד התיכון מסיבה אחת בלבד – המשפחה שלה.

היו לה שתי אחיות מבוגרות יותר, והן כולן היו מאוד קרובות אחת לשנייה- ברמה של חברות טובות. ההורים שלה היו זוג מאוחד ומאוהב ( ודי דביק), שדאגו לה מאוד. אני גרתי לבד עם אמא שלי אחרי שההורים שלי התגרשו, והמשפחה של מיטל קיבלה אותי באהבה. הייתי בת בית אצלם, אוכלת ארוחת ערב עמם כמעט כל יום, נעזרת באחיות של מיטל בשיעורי הבית, ההורים שלה היו קונים לי ספרי לימוד ומשלמים עלי לטיולים השנתיים – קיצר, כמעט בת רביעית במשפחה.

עמוק בתוכי קנאתי מהם, בחמימות המשפחתית הזו. לא יודעת למה, אבל לפעמים התחשק לי להקיא מהמתקתקות הזו, למרות כל מה שהם עשו עבורי. אולי בגלל שהרגשתי שאני איזה מקרה סעד בשבילם, שהם עושים את זה כי הם מרחמים עלי. הייתי אפילו מלכלכת על משפחת ה'חננות' בפני שאר החברות שלי, כמובן רק שמיטל לא הייתה בסביבה.

הסיפור שרציתי לספר לכם התחיל באחר צהריים אחד, כאשר שרצתי כהרגלי אצל מיטל מול הטלוויזיה. היא בדיוק קמה להביא משהו מהמטבח כשאבא שלה חזר הביתה מהעבודה. לא לבשתי משהוא מיוחד באותו הערב, סתם חולצה צמודה- אפילו בלי מחשוף, ומכנסיים קצרים.

"היי. מה שלומך?" הוא שאל כהרגלו

הסתכלתי לעברו, ולמשך שנייה חטופה לפני שהוא הספיק להסיט את מבטו קלטתי איך הוא בוחן את גופי בעניין. שנייה אחת בלבד, אבל ידעתי, הייתי בטוחה. אני לא יודעת איך לא עליתי על זה עד אותו רגע, אבל לא היה לי ספק – אני מכירה את המבטים החודרים, המורעבים האלו. אבא של מיטל נמשך אלי!

אני תמיד מתחממת שגבר מסתכל עלי ככה, אבל הפעם זה היה הרבה יותר מסעיר. אבא של מיטל היה נשוי באושר כבר איזה אלף שנה, ואשתו אפילו נראתה די טוב למישהי בגילה. המחשבה שהוא מעוניין בי למרות שהוא נשוי מיד העבירה אותי למצב הזנותי שלי.

התמתחתי כדי להבליט את כל הציצים החוצה, וחייכתי

"שלום!"

ישר קלטתי שהוא נדלק!

למרות שהתחלתי להשתלהב בעצמי שיחקתי אותה קולית ונשענתי אחורה בחזרה על הספה באדישות מופגנת תוך כדי פיסוק הרגליים וחשיפת ירכי החומות.

אלוהים, זה כל כך כיף לשחק בגברים. כל כך קל!

הוא המשיך לעמוד בפתח הדלת עוד כמה רגעים שנראו כמו נצח, ואז מיהר לעלות במדרגות לחדר השינה בלי לומר מילה נוספת. לצערי לא הייתה לי את ההזדמנות לראות אם הצלחתי להעמיד לו את הזין בתצוגה הקטנה שלי.

כשחזרתי הביתה לא יכולתי להפסיק לחשוב על זה.
אבא של מיטל! וואו. בחיים לא הייתי מדמיינת שגם הוא יעגוב אחרי. המחשבה שהוא רוצה לזיין אותי העבירה אותי מדעתי. בחיים לא הייתי כל כך חרמנית.

הרמתי את הטלפון וחייגתי:
"עוז. יאללה בוא. אני רוצה שתזיין אותי עכשיו"
"אני בעבודה כפרה. אני חוזר עוד שעתיים"
"עוד שעתיים יהיה פה מישהו אחר. תזיז ת'תחת שלך לפה" וניתקתי

לא יכולתי להתאפק יותר. האצבעות שלי כבר גלשו מתחת לתחתונים לתוך הכוס הרטוב שלי.
נשכבתי על המיטה והתחלתי ללטף את הדגדגן שלי.
"מעניין מה אבא של מיטל עושה עכשיו? אולי הוא גם כן מאונן במקלחת וחושב עלי? האם הוא מפנטז עלי גם כשהוא שוכב עם אשתו? כשהוא בעבודה? כמה זמן זה כבר נמשך?" המחשבות רצו לי בראש, ההתרגשות הייתה בלתי נשלטת. האצבעות שלי לשו את הדגדגן שלי, האורגזמה הראשונה שלי לאותו היום התקרבה במהירות.
תוך כדי גניחת הסיפוק שמעתי במעומעם ממורד הרחוב את הטוסטוס של עוז, דוהר בדרך אלי…
***********************
עוז עזב בסביבות שתיים בלילה, אחרי שהוא זיין אותי טוב טוב איזה שלוש פעמים.
הוא היה היזיז הקבוע שלי, חייל משוחרר שהתחיל איתי באיזו מסיבה. האמת היא שהוא היה קצת יותר מיזיז כי למרות שלא הייתי ממש קשורה אליו רגשית הוא תמיד הבין את הקפריזות שלי ונקרא לדגל בכל רגע שדרשתי. מה שהיה חושב לי שהוא לא היה קנאי, ולא היה לו אכפת שאני מתפרפרת עם אחרים. העובדה שהיה לו זין גדול הייתה בונוס.
כל הזמן שהוא זיין אותי, חשבתי על אבא של מיטל, ואיך בעצם זה הזין שלו שעובר בתוכי. גם אחרי שעוז עזב לא הצלחתי להירדם. נרגשת מדי מכדי לישון, התהפכתי מצד לצד כל הלילה.
***********************
כל אותו היום לא יכולתי להתרכז בלימודים. כל הזמן פנטזתי לעצמי, ניסיתי לשחזר כל מילה שהוא אי פעם אמר לי, כל מבט או חיבוק חטוף שהוא העניק לי. אפילו לא ניסיתי לפתות אותו, והוא בכל זאת רוצה בי. הרגשתי כל כך טוב עם עצמי, כל כך חזקה ונחשקת…

אחר הצהריים בחרתי חולצה עם מחשוף עמוק וחצאית מיני, התזתי קצת בושם וקפצתי למיטל. לא תכננתי מה אני הולכת לעשות, אבל קיוויתי שאבא שלה יהיה שם ואני אוכל להמשיך לפלרטט איתו קצת ולראות כמה אני אצליח לגרות אותו.
הוא לא היה שם שהגעתי, אבל הוא הצטרף אלינו לארוחת ערב כרגיל. המסכן ממש התאמץ לא להסתכל אלי, כי בכל פעם שהוא הביט לעברי העיניים שלו ישר צנחו לכיוון המחשוף שלי. נראה לי שבשלב מסוים אפילו אמא שלה שמה לב.
אחרי ארוחת הערב התיישבתי וראיתי סרט עם מיטל ותוך כדי ניתחתי עמה את הרכילות החדשה מהביצפר. ואז ראינו עוד סרט אחד, והשעה כבר נהייתה מאוחרת.

"את חושבת שההורים שלך יכולים אולי להקפיץ אותי הביתה? זה קצת רחוק ואני מפחדת ללכת לבד בשעה כזו" התחנחנתי בפניה.
"בטח!" היא אמרה בתמימות, ואני חייכתי לעצמי מבפנים

אחרי רגע קצר אבא שלה ירד מלמעלה – תיארתי לעצמי שהוא יתנדב…
***********************

"זה מאוד נחמד שהסכמת להקפיץ אותי ככה בשעה כזו" אמרתי לו אחרי שהיינו כבר באוטו
"אין בעיה. אני אעשה הכל בשביל חברה של מיטל" הוא השתדל מאוד לשמור את העיניים על הכביש ולא על המחשוף הנדיב שלי.
"מה שלום אמא שלך? הכל בסדר בבית?"
זה עצבן אותי, כי אני שונאת את השאלה הזאת. שונאת שאנשים מרחמים עלי. אבל זו הייתה הזדמנות לפתח איתו שיחה, להתחבר איתו קצת

"אתה יודע, כרגיל… זה מאוד נחמד מצידכם שאתם מארחים אותי ככה כל ערב" אמרתי וחייכתי אליו
"אנחנו שמחים שאת באה"
"אני בטוחה שאתה שמח" חשבתי לעצמי בסיפוק בעודי שמה לב בבירור שהזין עומד לו.

הנסיעה הייתה קצרה. קצרה מדי. לא הספקתי לומר שתי מילים וכבר חנינו מחוץ לבית שלי.
"למה הוא חייב לנהוג כל כך מהר" רטנתי לעצמי.

אז כשהגענו יצאתי מהרכב ללא מילה והלכתי מסביב, לצד הנהג, התכופפתי ליד החלון שלו כמו זונה בתל ברוך ונתתי לו לראות כל הדרך מעבר למחשוף שלי. אני אף פעם לא לובשת חזייה, והחולצה שלי הייתה כל כך רפויה שידעתי שאפשר לראות אפילו את הפטמות שלי כשאני מתכופפת כל כך נמוך.

"תודה, נשמה. אני שמחה שהקפצת אותי"
הוא היה עסוק כל כך ליהנות מהנוף שהוא אפילו לא שם לב שאני מדברת אליו
התלהבתי. תהיתי כמה זמן יעבור לפני שהוא יאמר משהוא. ככל שהשניות התארכו נהייתי חרמנית יותר ויותר.

"ביי, לילה טוב" הוא אמר אחרי שהוא התעורר לבסוף, לחץ על הגז, וברח משם בחריקת צמיגים
בסיפוק לא יתואר, קיפצתי לי הבייתה. אמא שלי כבר ישנה, ואני תכננתי לי מה אני הולכת לעשות – אמבטיה חמה, נרות ריחניים, וכמה שעות של עינוג עצמי.
***********************
בשבועות לאחר מכן נעשיתי יותר ויותר נועזת. התלבשתי בצורה הכי זנותית שלי כל פעם שהלכתי למיטל, והתחלתי לשרוץ אצלה שעות, כל כך הרבה זמן התחלתי להימאס אפילו עליה. השתדלתי ליצור הזדמנויות כדי לשהות לבד עם אבא שלה, בכל מיני אמתלות. פלרטטתי עמו בקלילות, לפעמים גם שמיטל ואמא שלה היו נוכחות.

אבל ככל שהזמן חלף התחלתי להבין שהדברים לא מתקדמים, וזה ביאס אותי ברמות. זה נכון שהוא נהנה מאוד שאני מסתובבת אצלם בבית חצי ערומה, ואפילו פלרטט איתי בחזרה לפעמים, אבל זה היה מאין משחק בטוח עבורו. הוא היה יותר מדי מסור למשפחה שלו, לילדים, מכדי לנסות משהוא אמיתי. זה היה כנראה ממש לא בא בחשבון עבורו. אני התחלתי לחשוד שאפילו אמא של מיטל נהנית בסתר מכל הסיפור הזה, כי זה בטח שיפר להם את חיי הסקס שבעלה נמצא במצב חרמנות קבוע.

הימיים הפכו לשבועות והמצב לא השתנה. ככל שהזמן עבר רק רציתי אותו אפילו יותר. אולי יותר נכון להגיד שרציתי שהוא ירצה אותי. רציתי שהוא ירצה אותי עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לבגוד באשתו האוהבת, במשפחה שלו. שהתשוקה שלו אלי תהיה עד כדי חזקה כדי לשבור כל הבטחה שהוא הבטיח, להשמיד את האידיליה המושלמת של החיים שלו. שהוא ירצה לזיין אותי עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לוותר על כל החיים הטובים שלו עבור רגע אחד בין הרגליים שלי.

כמו לביאה שצדה את הטרף שלה, החלטתי שהסיכוי הכי טוב שלי יהיה אם אני אצליח לבודד אותו מה"עדר".
"כמה דקות לבד איתו יספיקו עבורי" הרהרתי.
שאשתו או מיטל בסביבה תמיד יש לו לאן לברוח בכל פעם שהוא מרגיש שהוא עלול לאבד שליטה. כשהוא יאלץ לשהות איתי לבד התוצאה תהיה שונה.
היא חייבת להיות שונה!

אז תכננתי את זה כמו מבצע צבאי.
מיטל לוקחת שיעורי פסנתר פעמיים בשבוע. בדרך כלל אמא שלה מקפיצה אותה, אבל באותו יום שלישי ידעתי שהיא מתכונות לחזור מאוחר מהעבודה ואבא שלה התנדב להסיע אותה במקומה. זה נתן לי חלון של כמעט שעתיים לביצוע המשימה.
לבשתי חולצת מכופתרת וקשרתי אותה מלמטה כדי לחשוף את הבטן השטוחה שלי. פתחתי גם כמה כפתורים מלמעלה כדי לחשוף כמה שיותר מהציצים שלי. החלקתי לתוך מכנסי הג'ינס הקצרים שלי (שתכל'ס קצרים מספיק בכדי להיקרא תחתונים) ונעלתי את נעלי הפלטפורמה הגבוהות שלי. להשלמת התלבושת הוספתי שרשרת קטנה של ח"י שהשתלשלה לה לתוך העמק שבין חמוקי כדי לעזור להבליט אותם עוד יותר (וגם כדי להביא לי קצת מזל). נמרחתי לי בקרם גוף ריחני, קצת בושם, ויצאתי לעבודה!

בחמש אחה"צ התחיל שיעור הפסנתר של מיטל. בחמש ורבע בדיוק צלצלתי בפעמון ביתם.
הלב שלי התחיל לפעום בחוזקה כשהמתנתי שאבא שלה יפתח את הדלת. הייתי כל כך נרגשת שכבר הייתי רטובה לגמרי למטה. אלוהים, פנטזתי על הרגע הזה כבר שבועות. אני חייבת להצליח לפתות אותו. חייבת.
אבא שלה פתח את הדלת והוכה בתדהמה. הוא היה כל כך בהלם מהכוסית הצעירה בלבוש המינימאלי על מפתן ביתו שהוא נותר ללא מילים. הוא התאמץ נורא, אבל לא הצליח להימנע מלבחון את גופי. התמוגגתי שראיתי שהזין שלו מתחיל לעמוד בעוד הוא בוהה בי.
"שלום! מה העניינים?" חייכתי ולפני שהייתה לו את ההזדמנות להגיב נכנסתי לביתו, חיבקתי אותו לשלום ונתתי לו נשיקה בלחי. נשארתי קרובה אליו רק לרגע קט, מספיק כדי שהוא יוכל להתמסטל מריח הבושם שלי, והרפיתי.

"היי" הוא אמר וכחכח בגרונו
"מיטל…מיטל לא כאן כרגע"
"אני יודעת, רק קפצתי לאסוף ממנה את המחברת בהיסטוריה. הברזתי מאיזה שיעור שבוע שעבר."
"או-קי" הוא ענה תוך כדי שהוא בוהה במחשוף שלי. תודה לאל – עוד לא נולד הגבר שיכול להתעלם מהציצים שלי. הם אמנם לא היו גדולים במיוחד, אבל הם תמיד עמדו זקופים ומורמים בלי צורך בחזייה.

"אני, " הוא התנשף "עדיף שאני אחכה לך כאן. תעשי את זה זריז"

התאכזבתי לאללה שהוא לא עלה איתי למעלה לחדר של מיטל.
כוס אחתק.
הרמתי סתם איזו מחברת מהילקוט של מיטל וחזרתי למטה. אבא שלה עדיין חיכה לי ליד הדלת הפתוחה עם זקפה שלא ניתן להסתיר מתחת לג'ינס.
תחושת העלבון הצורב דקרה בי כמו מחטים בלב. איך הוא לא יכול לרצות בי? מה, אני לא מספיק טובה עבורו? אולי אני לא סקסית עד כדי כך, כמו שחשבתי…

כבר הייתי במפתן הדלת, עוד מעט אני בחוץ והוא עדיין לא עשה שם מהלך.
הסתכלתי עליו בפעם האחרונה לפני שיצאתי מפתח הדלת, ובאותו רגע שעינינו הצטלבו ראיתי את הטירוף המיני בעיניים שלו; את החשק הבלתי ניתן לשליטה. את הרעב לגופי. המשכתי להסתכל לו ישר בעיניים. המתח המיני היה מורגש באוויר כמו זרם חשמל.

הוא הביט בי ככה, והביט, והביט, ולפתע, כמו הכשת נחש, הוא התנפל עלי: פיו כיסה את שפתיי, לשונו חדרה לגרוני. הוא תפס לי את הציצים מבעד לחולצה ולחץ עליהם בחוזקה בעוד הוא ממשיך לצרפת אותי.

"זה סוף סוף קורה, אני לא מאמינה, זה קורה! ניצחתייייי!!!!"

בעוד הוא מנשק אותי הוא פתח את הקשר של החולצה שלי מקדימה וקרע אותה בכוח, מעיף את הכפתורים ברחבי החדר. הוא מיד התרשם משדיי המוצקים ולפת בהם בכוח.
התשוקה הכוחנית שלו כלפי הציתה אותי. מעולם לא רציתי להזדיין עם מישהו כמו באותו רגע. טירוף החושים שעוררתי בו גרר בתוכי גל של אופוריה.
הוא המשיך לנשק אותי בחוזקה. לשונו נטשה את גרוני והוא החל לנשק את צווארי. נשיקות קצרות, כל אחת מתחת לקודמתה. הרגשתי את הבל פיו החם על גופי מתקדם מטה, מטה עד לשדיים שלי. הוא עטף כמה שרק יכול היה מהשד שלי בלוע שלו והחל למצוץ בחוזקה.
הכאב ותענוג התערבבו זה בזה כאשר הוא ינק את שדי בכוח.
בדיוק כמו שאני אוהבת.

החלטתי שזה היה הזמן לראות כמה הוא רוצה אותי באמת:
דחפתי את ראשו ממני בעדינות, אבל הוא חזר והתנפל על הציצים שלי והמשיך לנשק ולמצוץ אותם.
"די" לחשתי לו "אסור לנו לעשות את זה"
הוא לא עצר, הוא המשיך ונישק את השדיים שלי, מכסה אותם בריר
"די!" אמרתי בתקיפות "תחשוב על אשתך, על הבת שלך"

הוא הפסיק לרגע והסתכל לי בעיניים ואני השתדלתי לשחק אותה ולהראות מוטרדת ככל האפשר
"למה? את הולכת לספר להן?" הוא שאל, המבט הפראי לא עוזב את עיניו לרגע

"לא. אבל אתה נשוי. זה לא בסדר…"
הוא לא חיכה לשמוע את כל המשפט. ברגע שהוא שמע את ה'לא' הוא המשיך לנשק לי את הציצים – הוא פשוט לא היה מסוגל להפסיק. השלהוב שלו היה מדבק. ידעתי שכל מגע קל בי עכשיו עלול להביא אותי לאורגזמה מיידית.
אבא של מיטל המשיך לגפף אותי – הוא עזב את השדיים שלי וליקק את הבטן שלי מלמעלה עד לאזור החלציים. הוא פתח את הכפתורים של המכנסים/תחתונים שלי, ואני עזרתי לו להפשיל אותם למטה עם הרגל. הוא מיד משך את החוטיני שלי למטה עד לקרסוליים בתנועה מהירה אחת ונעצר ובהה בכוס המגולח שלי

"אתה אוהב את הכוס שלי?" שאלתי אותו בהתגרות ופתחתי את שפות הדגדגן עם האצבעות שלי.
"את כל כך סקסית!" הוא התנשף
"יותר מאשתך?" התגריתי בו שוב
"ברור!"
התמוגגתי כשהוא ענה ללא היסוס

הוא אחז בישבני וקבר את פניו בכוס שלי, ואני נשבעת, כששפותיו הלוהטות פגשו את הדגדגן שלי הגעתי לאורגזמה מידית – זה היה כל כך טוב. עליתי על קצות האצבעות אבל הוא אחז בחוזקה בישבן שלי והמשיך למצוץ לי את הכוס.

כל מה שיכולתי לחשוב באותו רגע היה זה שהנה אני פה, איתו, ולאשתו האהובה אין מושג שבזמן שהיא בעבודה בעוד יום שגרתי בעלה בוגד בה איתי. לא הרגשתי אפילו טיפה של רגשי אשמה – אולי אם האשכנזייה המטומטמת הזו הייתה יודעת לטפל בבעלה כמו שצריך זה לא היה קורה לה. אני במקומה בחיים לא הייתי נותנת לבחורה כל כך כוסית להסתובב לבעלי בין הרגליים כל היום. בעיה שלה.

הסרתי את חולצת הטרנינג שלו בעוד הוא ממשיך למצוץ לי את הכוס.
"המממ.." לחשתי
הוא הצמיד אותי לקיר, פתח את כפתורי מכנסיו והשיל את התחתונים עד לברכיים.
הזין שלו היה בסדר. ממוצע. אבל זה לא שינה לי: הייתי כל כך חרמנית עליו שהייתי מזדיינת איתו גם אם היה לו זין מצומק של תינוק.

"אני הולך לזיין אותך" הוא אחז בזין שלו בידו וקירב אותו לשפת הכוס שלי,אבל אני חמקתי מבין ידיו והשארתי אותו עומד לבד עם המכנסים סביב הקרסוליים, מבט של תסכול על פניו.

"אני רוצה לעשות את זה במיטה שלכם!" פסקתי.

התחלתי לטפס מעלה במדרגות לחדר השינה בזמן שאבא של מיטל סיים להתפשט ומיהר אחרי. הוא תפס אותי בכניסה לחדר השינה שלהם, יד אחת סביב מותניי והשנייה על התחת שלי וחזר לנשק אותי

"מממממ…" נישקתי אותו בחזרה

"אני רוצה את הזין שלך בתוכי" לחשתי באוזנו. כבר לא יכולתי לחכות יותר. להזדיין איתו בחדר השינה שלו ושל אשתו. בחדר האינטימי שלהם. הייתי בטוחה שהנוכחות שלי תהיה מורגשת שם לעד. שהוא לעולם לא יוכל עוד להתייחד עם אשתו בלי לחשוב עלי.

הוא דחף אותי בכוח על המיטה שלהם וטיפס אחרי למיטה. אני נשענתי אחורה על המרפקים ופיסקתי את הרגליים עבורו. הוא רכן מעלי, אחז בזין שלו ודחף אותו סוף סוף לתוכי בתנועה אחת חדה.

"כככןןןן!!!!!" גנחתי בקול

הוא התחיל לדפוק אותי בתנועות קצרות ומהירות

"תזיין אותי, תזיין אותי" צעקתי "תבגוד באשתך, הכלבה"

"סתמי תפה" הוא לחש בתקיפות והמשיך לזיין אותי בעוד הידיים שלו נשענות על הציצים שלי.

"אתה בוגד, אתה בוגד באשתך!" המשכתי לצעוק אליו, נהנית יותר מתחושת הכיבוש האולטימטיבית שלי מאשר תחושת הזין שלו בתוכי.

"תכניס את הזין הבוגד שלך עמוק לתוכי!"

"תסתמי,זונה!!" הוא הרים את קולו הפעם, ואני צחקתי לו בפנים. הוא הרי היה יכול להשקיט אותי בקלות אם הוא באמת היה רוצה. כל מה שהוא היה צריך זה להפסיק, ולשלוף את הזין שלו מתוכי. אבל הוא לא היה מסוגל. הוא זיין אותי יותר ויותר מהר, תנועות האגן שלו חדות וחזקות. עגלי זיעה נוצרו על פניו האדומות, הוא חשף את שיניו כלפי.

"כן!!" צווחתי
"כן!! תזיין אותייייייייייייי!!!" צווחתי ולא זייפתי, החיתיות שבו הוא נגע בי אשכרה הדליקה אותי

"סתומה, כל השכנים ישמעו אותך!" הוא ירק את המילים

"הם ישמעו שאתה בוגד באשתך!" צעקתי בחזרה

הוא התעצבן וכיסה את פי בידו כדי להשתיק אותי בזמן שהוא ממשיך לזיין אותי. את היד השנייה שלו הוא לא הוריד מהציצי שלי.

"חצוף!" חשבתי, ונשכתי את כף ידו בחוזקה, עד זוב דם.

"אחחחחחחחחחחח! זונה!!" הוא צעק לרגע והועיל להוריד את ידו מהציצי שלי רק כדי לסתור לי בכוח על פני.

ואני פשוט צחקתי בזמן שהוא המשיך לזיין אותי בשיא בכוח שלו.

הרגשתי בעוד אורגזמה תוקפת אותי, ועוד אחת. לא הייתי יותר מסוגלת לדבר או לצעוק. רק להתענג מהזין שלו בתוכי.לבסוף הרגשתי את שרירי הישבן שלו מתכווצים בעוד הזרג שלו פלט לתוכי זרע חם. איך שהוא גמר הוא התמוטט עלי מיד באפיסת כוחות ללא לומר מילה.

בדממה שהתרחשה סביבנו שמעתי פתאום כל צליל ברחוב.
מכוניות חולפות בכביש, כלב נובח.

הוא לא הספיק להתאושש כשחילצתי את עצמי מתחתיו. עיניו עדיין הוא עצומות בעוד הוא שרוע עירום על המיטה שלהם. חייכתי לעצמי בסיפוק. חילצתי ממנו את טבעת הנישואין שלו, ירדתי למטה והתלבשתי. אחר שחשבתי על זה עוד קצת, חזרתי למעלה לחדר השינה וזרקתי את החוטיני שלי מתחת למיטה שלהם. שיהיה לו עוד משהוא להסביר לאשתו.
אבא של מיטל היה באפיסת כוחות, נראה לי שכבר נרדם.
"מעניין אם הוא יספיק להתאושש ולנקות לפני שאשתו תחזור הביתה" הייתה המחשבה האחרונה בראשי לפני שעזבתי את ביתם

***********************

אפילוג:
"את שם? בבקשה תחזרי אלי. אני חייב לדבר איתך. בבקשה"
חייכתי לעצמי בעת שמחקתי עוד הודעה קולית מאבא של מיטל.
הוא התחנן לעוד סיבוב, אבל האמת שירד לי החשק ממנו לגמרי. אני לא יוצאת עם גברים שבוגדים בנשים שלהן. זה דוחה בעיני. עכשיו אחרי שהשגתי אותו, אחרי שהוא שבר את המחסום המנטלי של הבגידה הוא כבר לא עניין אותי יותר. גברים שכבר רגילים לבגוד בנשים שלהם לא עושים לי את זה – הם הרי מסוגלים לשכב עם כל אחת שתסכים.
עם מיטל לא דיברתי יותר, ולא ביקרתי בבית שלה עוד לעולם. הבנתי מהחברות שלה שההורים שלה התגרשו, שאבא שלה עזב את הבית. אחרי חודשיים גם היא עזבה את הבית ספר, לא יודעת לאן.
אני עדיין מקבלת מדי פעם הודעות אס-אמ-אס מאבא שלה שמתחננות להיפגש איתי שוב. גם לפייסבוק שלי הוא רצה להתחבר, וסירבתי. לפעמים אני חושבת שאני רואה את הרכב שלו מחנה בקצה הרחוב שלי.

בכל פעם שזה קורה אני מתקשרת לעוז: מה לעשות, אני מתחרמנת בקלות כשחושקים בי עד כדי כך.

סוף
עד הכיבוש הבא

03/11/2012 09:03

מעניין כיצד המערכת אשרה את הסיפור הזה ממש מענין ???????

03/11/2012 10:00

אוווו:)
אני לא מאמינה שהמערכת אישרה את זה:)
זה מעלף:)

03/11/2012 11:52

אויימאיייגאד O_O
זה סיפור מושלםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למרות כל התיאורים XDDD

04/11/2012 07:50

חח

04/11/2012 07:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך