תמיד לראות את הטוב. אנחנו בני אדם, וזה קשה, אבל זה רק יעזור. אשמח לתגובות:)

לראות

17/01/2016 839 צפיות 7 תגובות
תמיד לראות את הטוב. אנחנו בני אדם, וזה קשה, אבל זה רק יעזור. אשמח לתגובות:)

לראות את הפרח היפה שנשאר
גם אם כל הגן התהפך

לדעת שהכוס תהיה עוד קצת מלאה
גם אם חצי ממנה יישפך

לראות את היופי בכל אדם
למרות שיש בו פגמים

לדעת שתמיד תוכל לקום
גם אם תיפול לפעמים

זה קשה, אני יודעת,
אין מה לעשות.

תמיד צריך לנסות ולהמשיך
גם אם ייקח לזה זמן לקרות.

בסוף נבין שזה לא קשה
לראות דבר טוב או שניים

לא צריך לעשות הרבה
פשוט, לפקוח את העיניים.


תגובות (7)

אמנם הכתיבה טובה (חוץ מהחוסר בפיסוק), אבל לי אישית (ואני מאמינה שלעוד הרבה אנשים) קשה להתחבר לשיר/ קטע כך כך אופטימי. ולא, אני לא מחשיבה את עצמי לאדם דיכאוני. רק מציאותי לרוב.

17/01/2016 00:57

זו הבעיה. מציאותי-לא בהכרח שווה ללא אופטימי. יש לנו חסרונות בעולם, וזה הקטע היפה, אבל דוגרי, מה תרוויחי מלחשוב רע? את לא חייבת להתחבר, זה כל אחד בפני עצמו. פשוט תחשבי- זה כל כך קשה לחפש את הטוב יותר? גם לי יש קטעים קשים, אני לא חיה באופרת סבון. אבל צריך לראות את הטוב יותר ורק תרוויחי מזה.

17/01/2016 01:08
AS AS

שיר נחמד מאוד, וכתוב היטב. מסכים עם "אול אוף מי" שיש חוסר בסימני פיסוק, דבר המונע את הקריאה השוטפת ובין היתר את הבנת הרעיון. אם אין סימני פיסוק הקורא צריך לחזר לקרוא את הקטע שוב ושוב וזה בעייתי מאוד.
מסכים עם הרעיון שצריך להיות אופטימיים ואני לא כל כך מסכים עם הטענה של אול אוף מי להיות מציאותי. לא חושב שלרוב אנחנו צריכים להיות מציאותיים. מה רע בלתת לנשמה, ללב להאמין במשהו טוב. אופטימיות לטעמי ממלאת את המקום של תחושת האופוריה. אין דבר יותר חשוב מלחשוב חיובי ולפעמים להתחמק מהמציאות שתמיד דופקת על דלת ביתנו.

17/01/2016 10:28
    AS AS

    ואני חייב להוסיף עוד משהו קטן: לתת לעצמך לחשוב מציאותי זה לתת לעצמך להיכשל מראש! זהו סיימתי :) מצטער עם העמסתי.

    17/01/2016 10:30

תודה רבה

17/01/2016 14:17

רק כדי שיהיה ברור, לא התכוונתי שצריך להיות מציאותי, אלה שהמציאות פשוט באה וטופחת על הפנים אם מתעלמים ממנה יותר מידי זמן. כן, אני מסכימה עם as שאנשים בלי חלןמות נכשלים מראש, ומצד שני אני חושבת שאי אפשר פשוט להיות עוורים למציאות. לדעתי חלק גדול באומנות זה לקחת את המציאות ולהראות אותה בדרך שלך. לא להתעלם ממנה.

17/01/2016 14:35

זהו בדיוק. להתעלם מהמציאות זה לא לקחת בחשבון חלק ממנה. אני רואה {או לפחות מנסה לראות} את שני החלקים של המציאות. אם נכשלת במשהו ואת אומרת "אוקי, יש לי הזדמנות לשנות", זה לא נקרא להתעלם מהמציאות, נכון? אם את מנסה לראות את הטוב ולעודד את עצמך, זה לא נקרא להתעלם, אלא ההיפך, לראות צד נוסף חוץ מהרגשות העכשוויים. לדעת שיהיה טוב גם אם עכשיו קשה. אני לא מתעלמת מהמציאות. אני משתדלת לראות אותה לעומק ולצדדים כמה שרק אפשר.

17/01/2016 17:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך