תולעת סיפורים... ;)
היה לי כל כך קשה להחליט מה הדבר הכי יקר לי - יש כל כך הרבה אנשים שכל כך חשובים לי, יש את המחול ואת הספרות.. בסוף החלטתי על הדבר היחיד שבאמת הופך אותי למי שאני. כולנו דומים, אבל לכל אחד יש את הניצוץ הזה, הרגש השונה, המבט המאושר - ואותו לא הייתי מחליפה בעד שום דבר. אם לא הייתי מי שאני, לא הייתי אוהבת את כל מה שחשוב לי. הבית השני קצת מתאר משהו שאני עושה הרבה, שזה להאשים את עצמי בהרבה דברים. בהצלחה לכל מי שבתחרות!

מה שבפנים

היה לי כל כך קשה להחליט מה הדבר הכי יקר לי - יש כל כך הרבה אנשים שכל כך חשובים לי, יש את המחול ואת הספרות.. בסוף החלטתי על הדבר היחיד שבאמת הופך אותי למי שאני. כולנו דומים, אבל לכל אחד יש את הניצוץ הזה, הרגש השונה, המבט המאושר - ואותו לא הייתי מחליפה בעד שום דבר. אם לא הייתי מי שאני, לא הייתי אוהבת את כל מה שחשוב לי. הבית השני קצת מתאר משהו שאני עושה הרבה, שזה להאשים את עצמי בהרבה דברים. בהצלחה לכל מי שבתחרות!

לכל אחד יש עמוק בלב,
דבר אחד שהוא אוהב,
שתמיד ישמור עליו, מקרוב ומרחוק,
שהמחשבה עליו תעלה חיוך וצחוק.
ואצלי? אותו אנסה לדחוק.

למה אצל כולם הוא תמיד הכי מושלם?
זה הדבר הכי יקר לי בעולם?
מוקפת באנשים שיקרים ללבי,
אולי משהו בי לא הגיוני?
כדאי להאשים במצב את עצמי.

אבל דבר לא יעזור, ולעצמי לא אשקר,
הדבר היחיד שתמיד יישאר,
לעולם עליו אני לא אוותר,
גם אם העולם מסביבי יתפורר –
יהיה המוח, הנפש והלב.

ההרגשה הנעלה כשעולה רעיון,
והאהבה הענקית שמרגישים כך פתאום,
כשהדמיון מתפרץ, הריקודים הסתמיים בחדר ריק,
בחיוך אופטימי אך עצוב, מלא בכאב של שנים –
עם הרגשות והפחדים ששוכנים שם בפנים.

למרות כל המשברים, ואחרי כל הביזיון,
אנשים רגילים בעולם יש מיליון,
כי מה ששונה – נמצא כאן בפנים,
עם הניצוץ בעיניים ובחיוך דיי תמים-
הדבר הכי יקר לי בחיים.


תגובות (34)

וואו! את כותבת מדהים. ממש מדהים. השיר הזה מרגיש לי מלא ברגשות ובעצב כזה… בהצלחה לך בתחרות:)

07/11/2015 20:57

ממש התחברתי!
(כאילו- לפי מה שהבנתי/ ניתחתי היא עצמה היא מה שהכי חשבו לה בחיים?) זה מתחיל מעט עצוב, ואני ממש מזדהה עם רגע הכביכול 'בדידות' שבו, ואז זה נהיה ממש אופטימי ומעלה חיוך. כמו ניצוץ של תקווה- שגם אם אנחנו לא רואים את מה שחשוב לנו, הוא עדיין שם, הוא אנחנו.
מאוד פואטי. אהבתי ממש :)

07/11/2015 21:18

    שמחה שאהבת♥
    איך שאמרת את זה, היא מה שהכי חשוב לה בחיים.. עכשיו אני מרגישה ממש אנוכיתXDD אני יותר התכוונתי לזה (וזה מבוסס עליי, ד"א) שהדבר הכי חשוב לי בחיים זה להיות מי שאני, כולל כל הרע והפחד בדבר, כי בסוף אם אני לא אהיה אני כל הדברים האחרים שחשובים לי לא באמת יהיו חשובים לי..

    07/11/2015 22:48

    זה בכלל לא אנוכי! זה ממש עמוק, ומעודד.
    (כי לא משנה כמה לבד אתה נמצא, תמיד יש לך אותך)
    (נשמע דיכאוני רצח)

    07/11/2015 23:12

נהנתי מכל רגע,כתבת את זה באופן מדהים.
לדעתי יש לך את זה ובענק וגם אני בטוחה שכמו שיש לך יקרים ללב גם את יקרה לאחרים.
תמשיכי עם הכתיבה ובהצלחה בתחרות (:

07/11/2015 21:28

פואטי ומקסים, תס. אבל מה חדש?
מצד אחד – כמו שכבר נאמר מעליי – זה מעביר בדידות ועצב, ומצד שני זה שמח ואפילו מעורר תקווה.
את כל כך כישרונית, ברמות מעוררות קנאה. השיר הזה… לעזאזל, תס, הוא מושלם. פשוט מושלם.
5+++++++++++++ (לא הרבה מקבלים כל כך הרבה פלוסים ממני (; )
קטניס אוורדין, סוף.

07/11/2015 21:28

    חח תודה רבה, קטניס♥
    היה כל כך מייאש לכתוב את זה-,- ברצינות שהתחננתי לאורפז שתיתן לי להוסיף סימני שאלה ומילים למשימהXD הגעתי למצב המייאש של לבדוק חרוזים במחשבXPP

    07/11/2015 22:51

וואו, תס, מדהים!
התחברתי להמון דברים שכתבת פה, ונהניתי מאוד לקרוא.
אהבתי במיוחד את הבית האחרון.
אורפז, הנה המנצחת שלך!

07/11/2015 21:36

יש לשיר הזה הרבה תגובות לגמרי בצדק. שיר יפיפה.
דבר ראשון הפיסוק טוב מאוד שזה נעים לראות. דבר שני התוכן מדהים ומועבר בצורה טובה מאוד לדעתי. והחרוזים כמובן טובים. על אף שאי אפשר לראות לפי התגובה הקרירה הזאת, אהבתי את זה מאוד. אותי שבית בבית השלישי ומשם בכלל התאהבתי בשיר הזה. פשוט, כל הכבוד לך על היצירה הזו.
אגב, שכחת נקודה במשפט בבית האחרון.

07/11/2015 21:40

האמת שאני קצת מרגישה ככה- אני מאשימה את עצמי בכל דבר..
אני קצת מדוכאת לאחרונה, ככה שלמרות שהסוף מרגיש אופטימי היה לי קשה להתחבר אליו, אבל באמת שזה כתוב בצורה מעולה. הכתיבה שלך היא ייחודית לך ואת מעבירה בה בדיוק את מה שאת רוצה.
אהבתי מאוד, ממש מקסים ♥ (ואת צודקת, לכולנו יש את הניצוץ הזה והתרגשות בפנים, וגם אם שני אנשים יעשו אותו דבר, הם ירגישו אחרת..)

07/11/2015 21:52

    האמת שגם אני מדוכאת בזמן האחרון.. אצלי זה נורא הססני בתקופה האחרונה בצורה מעצבנת.. תודה רבה ספיר♥♥

    07/11/2015 22:53

וואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מדהים, כל כך מדהים! האמת שאני ניסיתי לכתוב שיר עם המשפטים שנתתי לכן ולא הצלחתי חחח ואת? את עשית את זה פשוט כל כך טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הרעיון של הניצוץ פשוט מקורי ומדהים ואת פשוט כל כך מוכשרת!♥♥
++++++++++++++++++++++5
רק תיקון פיצי בבית הרביעי שורה שלישית *מסתיימים*
זה הכל הכתיבה מדהימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥

07/11/2015 23:24

    והרי לך, אורפז, מנצחת.
    ~עושהלתסבושותבפומבי~
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 23:29

    מזל שהעירו את תשומת לבי, אני לא הבנתי נכון התיקון שלי מיותר.
    מצטערת על הבלבול.

    07/11/2015 23:32

    תודה רבה!!! האמת שלא צריך שם טעות, זה אמור להיות ריקוד סתמי, כי המילה הרגישה לי הכי נכונה ככה.
    חח קטניסXDD

    07/11/2015 23:42

תס!
לפעמים כשאני לא יודעת איך להגיב אני טוענת שעדיף שלא אגיב.
אבל הפעם היה לי חשוב להגיב! כי את כתבה אותו, כי הוא היה מעולה וכי נזקקתי לקריאה נוספת כדי לקלוט עוד דברים שפספסתי בקריאה ראשונית.
אז ממרום מבוכתי שאין לי מילים לכתוב ואיני יודעת מה הרגשתי ואם בכלל הבנתי אכתוב רק
שהמסר היה יפיפה וגרם לי לחשוב
מה הדבר החשוב לי מכל?
יוקי!

08/11/2015 01:27

יוקי! חח תודה רבה♥

08/11/2015 17:33

טוב באמת שאין ממש מה להוסיף, כולם כאן כתבו יותר ממה שאני יכולה להביע בעצמי במילים, אז רק אומר שכל כמו יצירה שאת כותבת וכולם מתים עליה, גם אני מתה עליה!(דמייני אימוג'י של לב -אילו רק ידעתי איך לעשות).
את מדהימה דרי, אף אחד לא יכול לקחת את היצירתיות שלך ממך, זה את, ואל תרגישי מדוכדכת, את יודעת שאני ליתרלי שולחן לידך מימין(אימוג'י נשיקה ><)

04/12/2015 02:57

    כחי אימוג'י של לב ♥

    פשוט תלחצי על alt ומספר שלוש במקלדת, אבל בצד ימין למטה.

    :)

    12/12/2015 11:42

    מתה עלייך♥♥♥

    12/12/2015 12:52

את ממש מוכשרת מה אני יכולה להגיד כתוספת?
הכתיבה שלך שופעת בקלילות וחינניות שאני אוהבת, ונותנת לך סיבה לחשוב.
יש לך כתיבה משובחת, ואני מקווה שזה ימשיך כך. (למרות שאין לי ספק שזה מה שיקרה)

12/12/2015 11:44

הצלחת לגרום לנו להזדהות איתך , מאוד אמיתי נכון ומקורי, ותאכלס אני מצדיקה אותך אם לא היה משהו שמיוחד לנו ושמאפיין אותנו היינו , כולנו דומים אבל בסופו של דבר שונים אז קלעת בול וניסחת את זה מעולה! אהבתי מאוד .

14/12/2015 23:40

הצלחת לגרום לנו להזדהות איתך , מאוד אמיתי נכון ומקורי, ותאכלס אני מצדיקה אותך אם לא היה משהו שמיוחד לנו ושמאפיין אותנו היינו , כולנו דומים אבל בסופו של דבר שונים אז קלעת בול וניסחת את זה מעולה! אהבתי מאוד .

14/12/2015 23:40

    תודה רבה!
    ול-sinha אני אשתדל לקרוא, כנראה שלא כי אין לי ממש זמן..

    01/01/2016 18:26

היי (-: קודם כל כתיבה יפהפיה (-:
שנית: היי (|-:!!!!!!!!!!! אז די התגעגעתי אלייך בדרך מוזרתיתיתית שכזאת.
אם תרצי אשמח אם תקראי את הסיפורים שכרגע פרסמתי… כי זה משהו חדש שאני מנסה.
ואם לא אז….. לא.
לא.

28/12/2015 19:23

תס! המון זמן שלא דיברתי/ קראתי דברים שלך!! כתיבה מדהימה שאני כבר לא מופתע לגביה, זורמת ומרגשת כאחד! (ואני לא אחד שמתרגש מדברים כל כך מהר) נ.ב העלתי הקדמה לסיפור החדש של אבירי האדוואן (כמו שהבטחתי) הוא יעסוק רק בג'ייק, אם תרצי לקרוא אני יותר מאשמח;)

03/01/2016 17:01

    יוטה! התגעגעתי♥
    אני שמחה שאהבת, ועכשיו (כשיש לי קצת זמן) אני אלך לקרוא את ג'ייק!! אאעאע

    16/01/2016 22:46

כבר אמרתי שאני בן אדם שחי בדילאי? לא? אז הנה אני אומרת את זה עכשיו…
כמעט שלושה חודשים אחרי שהעלית את זה אני מגיבה -,-
אז ככה- וואו. פשוט וואו. עם המצב שלי כרגע זה היה בערך הדבר האחרון שהייתי צריכה לקרוא אבל… מי מוותר על דבר כזה? חוץ מזה, כבר קראתי את זה לני די הרבה זמן ופשוט לא היה לי כוח להגיב. סליחה!
זה כל כך… כל כך מרגש. ועצוב בהתחלה. ואחר כך הופך לאופטימי. וזה מסוג הדברים שאני הכי אוהבת לקרוא. אחד מאלה שמבטאים את המצב שלי בכל יום ויום. ואני מדברת גם על הריקודים.
הדבר שהכי חשוב לאדם זה להיות עצמו! כל השאר כבר תפוסים. ואם לא טוב, אז לא טוב. זה לא נורא. ואני מדברת מניסיון.
אהבתי מאוד!!! אני בדיכאון עכשיו וזה שיפר את המצב-רוח בצורה בלתי הגיונית כלשהי ^^
5++++3>(הכי קרוב ללב שאני יודעת לעשות)

03/01/2016 22:27

    אני מתה עלייך, פומה♥
    אני מקווה שאת בסדר ואם את רוצה לדבר על זה אני תמיד פה♥♥

    16/01/2016 22:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך