דורון-הבת
ניסיתי לכתוב בצורה קצת אחרת, אשמח לשמוע מה דעתם.

מול בורא עולם

דורון-הבת 18/02/2015 876 צפיות 11 תגובות
ניסיתי לכתוב בצורה קצת אחרת, אשמח לשמוע מה דעתם.

עומדת על סלע כאחד האדם,
מתנדנדת ברוח שנושב ולא נם,
ומשם, לא נופלת כי לא אוכל לקום,
ולהגיע חזרה, לעמוד ברום, של סלעי שעמד
והתנודד ונרעד. במקומו הוא נפעם,
בעומדו מול בורא עולם.

יש ותבוא רוח פרצים וסערה,
חזקה מארזים ונושאת עימה קרה,
והיה וקרה, וסלעי קפא ונסדק עמוקות,
מי יבוא ויתקן? את סדקו יעז למחות?
היש ברירה בידי, בעומדי שם?
בעומדי מול בורא עולם?


תגובות (11)

לא הזדהיתי כי אין אלוהים, אבל אני חייבת לציין שהכתיבה מדהימה.
הזדהיתי עם מקום אחר, האם כשאת אומרת "מול בורא עולם" את מתכוונת למוות?

18/02/2015 20:43

לא צריך למות כדי להיות מול בורא עולם אנדרי, כי הוא בכול מקום. ודורון הבת.. לעומת אנדרי מאוד הזדהתי. רק משהו אחד שרציתי לציין. "שבע יפול צדיק וקם" אני מלא פעמים נפלתי מהסלע, וגם היום נופלת אבל אחר כך קמה. זה החיים. וכול העניין בעולם הזה, זה לעבור עם אבא, גם את הנפילות וגם את הקימות, גם למלה וגם למתה. לכן בשורה שכתבת ליפול מין הסלע ולא לקום.. זה לדעתי לא נכון. לא קמים כי לא רוצים לקום, לא כי לא יכולים לקום .

18/02/2015 20:57

    אני מתכוונת לשיר שלה, זה מה שהרגשתי, שמדובר על מוות, זה הכל.
    מבחינתך הוא בכל מקום ומבחינתי הוא בשום מקום חוץ מבראש של כל מני פנאטים בעלי אינטרסים, שמשתמשים בו כאילו הוא היה קלף מנצח.(עזבי, פוליטיקה וכל החרא הזה. דרעי מעצבן אותי מאוד וגם כל קהל התומכים שלו).

    18/02/2015 21:01

תודה על התגובות.
בקשר לפרשנות- זה היופי בשיר, שכל אחד לוקח אותו למקום שלו.

18/02/2015 21:10

גם אותי הטמלים האלה מעצבנים. אני לא מצביע לאף אחד. "כתוב בנבואות אחרית הימים (של הנבאים מתקופת בית המקדש) "בית וועד יהפך לזנות" כלומר בימים של אחרית של הלקרת הסוף, כותבים הנביאים שכול מי שיהיה בראש יסריח ויזנה. וזה כולל דרעי וכול החברים שלו. לכן אני לא מצביע. אני גם שונאת את זה שהם כול הזמן מחזירים את העניין של מזרחים ואשקנזים, זה ממש מרטיח אותי טמבלים עם כיפה. כן ולר יש גם כאלה. חח. אל תראי אותם כמיצגים כלום אלה רק את עצמם ואת הטיפשות שלהם. גם בארץ נהדרת הדמות של בנן כול הזמן טוענת שהיא מדברת עם הלוקים ושהוא אשקנזי. בקיצור מחללי השם מטומטמים. ואני מדברת על חברי הכנסת, למרות שגם ארץ נהדרת לא נקיים

18/02/2015 21:19

    חחחחח..הוא אמר:"רק בכלא יש יותר מזרחיים מאשכנזיים"
    והייתי כזה:"כן, הרי אתה יודע ממקור ראשון, היית שם."
    הכל חרא, פוליטיקה חרא, העולם חרא, דת זה חרא, וככה דברים מסתכמים:)
    הכל חרא, אז פשוט תתעסקו בחרא שלכם.

    18/02/2015 21:22

היי, לשמור על הפה…
אבל את צודקת, אנדרי, וגם את מור, למרות שיש פוליטיקאים שאיך שהוא לא הסתבכו, אנחנו פשוט לא מכירים אותם כי הם לא עושים רעש ולא עושים רעש מסביבם.

18/02/2015 21:27

אל תפגעי בי בבקשה דת זה לא חרה הלוקים הוא טוב. אבל יש כאלה טמבלים שמנסים להציג את עצמם כשליחים שלו. אבל הם לא! הם שקרנים מבינה.

וגם עניין המזרחיות והשכנזיות זה נורע כול פעם שהוא מתגיש את זה הוא מפלג בעם רק בעבור האניתרסים שלו, כי באמת הפערים קטנו עד שהם באו וניסו להחזיר אותם במניפולציות הפוכות, רק למען האינטרסים שלהם. טוב ולר אני כבר באיחור איסטרי למדרשה חייבת לרוץ!.

לפני אני חוזרת!.. בבקשה שאת מדברת איתי תדברי במנימום כבוד על הלוקים כי הוא חשוב לי. לא בשבילו אלה בשבילי כבדי אותי כמו שאני מכבדת אותך. את יודעת שאני אוהבת לקרוא גם קטעי מחאה שלך נגד הלוקים ובכלל הקונספט של העולם כי אני מקבלת אותך כמו שאת. אבל שאת מדברת איתי כבדי אותי ואל תגידי על הלוקים חרה טוב?

18/02/2015 21:34

    דת זה חרא, אבל הכל זה חרא, אז שכל אחד יתעסק בחרא שלו.(מן עיוות למשפט שהוא בעצמו עיוות- איש איש באמונתו יחיה או איש איש בחרא שלו יתעסק).
    לא אמרתי שאלוהים הוא חרא, ולא דיברתי על הדת היהודית אלא על המושג דת באופן כללי, שמבחינה היסטורית, וואלה, לא נראה טוב כל כך.

    18/02/2015 23:19

איש איש באמונתו יחיה
(ניראלי ככה המשפט הולך)
ואהבתי מאוד את הכתיבה, מאוד יפה.

18/02/2015 21:38

אהבתי מאוד והתחברתי אל הכתיבה, ממש יפה ועמוק..

18/02/2015 21:56
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך