The empty Circus show
יש לי עוד הרבה כאלה חכו לי .... אני מגיע ... ב ....

מלCנוליה

The empty Circus show 17/07/2019 492 צפיות 2 תגובות
יש לי עוד הרבה כאלה חכו לי .... אני מגיע ... ב ....

אז אין לי מוצא אין אהבה . אין סיבה לחיות מה הבדל ביני לבין חיות . מרגיש ניצוד נפגע מכל מילה כמו ילדה קטנה דפוק מ היסוד. לא ייכול ללמוד בלחץ לא יכול לעמוד ! . כי נמאס לי שאני בפה של כולם כמו סיגריה . מוצא את הרע בכל סיטאוציה. משתגע בלילות ממחשבות . סיכזופרניה כל כך הרבה כאלה יש לי ש שכחתי מה זה רגשות היפותרמיה. מחפש עם מי לדבר חייב שיחה . הלוואי ומישהו יסתכל לי לנשמה . אני מתחרפן אבדתי סיבה לחיות אז רוב הזמן אני יושן . אתם בטח חושבים שאני כותב פה כי אני רוצה פרסום .אבל הסיבה האמיתית כי מחוץ למופע הריק יוסי C . הוא כלום .

\"ואני שקוע בעצבות, מתכרבל במתיקות 
הו, מלנכוליה, את אהובתי 
את הרי אישתי האמיתית, קטנונית וקנאית 
הו, מלנכוליה, את אהובתי\".
יושב בדד או מבודד עצבני או רציני . חי או מת חברים הם אוייבים ברגע שאין לך מה לתת אתה חסר שימוש כמו ויברטור אימפוטנט . ואתם יודעים מה נמאס לי ! אם מישהו לא אוהב אותי תגידו לי בפנים ! במקום לדבר עליי בחדרי חדרים . אלוהים אדירים נמאס לי כל כך מכולם רוצה לברוח אין לי כוח כמו קורט קוביין כואב לי הראש מתפוצץ לי המוח ! . יש לי חור בקיבה ואני חושב שהוא חדר לנשמה . חסר לי שעות שינה . חסר לי שעות חברה . בדידות היא לא מילה גסה
\"הו, מלנכוליה, את אהובתי 
את הרי אישתי האמיתית, קטנונית וקנאית 
הו, מלנכוליה, את אהובתי \"
ואל תטעה לשנייה זה פאקינג פריקה על כל מה שעובר לי בנשמה . דוגמא מוזרה . זה עיניין של דעה . לא אכפת לי אז מה . סוגר עיניים ולא יכול לעבור דקה בלי מחשבה מטרידה . לא נהנה משום דבר שאני עושה . אין לי אחווה אבל יש לי רעות ואלוהים יודע שאם היא ליה, משה, ואבא ואמא לא היו. הייתי מעדיף למות . לקחת את החיים שלך זה דורש אחריות . מתגעגע לכל כך הרבה אנשים זה גורם לי עצבות . עולם בלי משמעות . לפעמים חותך את עצמי , קוראים לזה בדיקת עירנות . כי אלוהים אדירים מתי אנשים יבינו שאני כותב יותר ממילים ? . הם חושבים שאני כותב שירים זה משגע אותי . הלוואי ומישהו שאותי מכיר אמצא את האתר הזה ו אותי אזהה . כי אני אומר לך את האמת אני רק בחושך מוצא דברים שנותנים לי אור ושלא רואים כולם לא יודעים לאן לחתור חפרתי לעצמי בור ואני לא יוצא !!!. אני רק דבר אחד רוצה שכל מי שקורא את הקטע הזה ירים ידיים לשמיים ואם אפשר באצבעות תעשו את הספרה שתיים . ש האבי תראה שלא שכחתי אותה מאז שהיא התאבדה . היא הייתה גםם ככה הבעיה הראשונה וזה קשה להתגעגע ולכעוס ביחד . העולם הזה הוא רכבת של פחד . תמיד לבד לעולם לא יחד .


תגובות (2)

אתה לא לבד. יכול בכיף לפנות במייל אשמח לדבר

17/07/2019 00:16
סיפורים נוספים שיעניינו אותך