מתחת לגידול

גאיה 29/05/2014 868 צפיות 5 תגובות

גידול קטן ובהיר
מתחת לעין השמאלית
נראה לי כמו דמעה
שנכלאה מתחת לעור.
כשהדמעה תצליח לחמוק החוצה
היא תוציא עמה עוד דמעות
והמון רגשות שהסתתרו להם
מתחת לגידול.


תגובות (5)

הכוונה יפה, השיר עצמו לא יכול להיקרא שיר.
זה היה כול כך קצר שלא הצלחתי להבין למה נכנסתי וכבר סיימתי אותו…
אני ממליצה לך לשפר אותו.
את הכתיבה והניסוח אהבתי, אבל את צריכה להאריך אותו.
דברי מהלב והשיר יהיה מושלם.
בהצלחה בהמשך הדרך,
המעודדת.

29/05/2014 21:57

    תודה על התגובה שלך ועל הביקורת, אמנם אני לא חושבת שאת יכולה לומר ששיר לא יכול להיקרא שיר (שירה מודרנית שונה מאוד מהשירה הקלאסית, אך אי אפשר לומר שהיא אינה שירה). בשבילי השיר הזה הוא שיר, ואני לא רואה סיבה לשנות בו דבר. כתבת שאני צריכה "לדבר מהלב". בתור מחברת השיר, אני לא חושבת שלא כתבתי מהלב. השיר נתון לפרשנות אישית של הקורא. במקרה הזה, יהיה קצת קשה לפרש את השיר, מפני שאין שום סיבה שתדעי מה גרם לי לכתוב אותו. עם זאת, אגיד שכדאי שתשימי לב למילה "גידול", אולי היא תהווה בסיס לפרשנות.
    אני לא צריכה להאריך את השיר, ולא זכור לי שהתחלתי לעבוד אצל הקוראים שלי ולרצות כל גחמה שלהם. את לא יכולה לומר לי מה לעשות בכתיבה, רק להמליץ. שימי לב לזה כשאת מבקרת מחברים (כתיבה היא דבר אישי, שנועד לאפשר הבעת רגשות. את לא יכולה לומר לאדם איך להביע את רגשותיו!).
    בהצלחה גם לך בהמשך הדרך,
    גאיה.

    30/05/2014 00:16

זה יותר כמו סיפור קצר אבל הקטע עצמו יפה…

29/05/2014 22:01

זה יפה נורא

30/05/2014 00:23

    תודה רבה על התגובה.
    בהתאם למה שכתבתי קודם ל"המעודדת", אני חושבת שאולי כדאי שתכתבו כאן את הפרשנות שלכם/ן לשיר (מה הופך שיר ליפה, אם לא היכולות לפרש את מה שנכתב בו?). זה יהיה מעניין לראות את הפרשנויות השונות של אנשים למה שכתבתי.

    30/05/2014 08:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך