The empty Circus show
רק אמת קבלו את זה איך שבא לכם ..

סוף עידן הליצן

The empty Circus show 20/01/2019 825 צפיות 2 תגובות
רק אמת קבלו את זה איך שבא לכם ..

אתם רוצים.שאני אהיה מושלם אבל אין בי מספיק חלקים.מי לעזאזל אתם חושבים שאתם , לוקחים את התפקיד של אלוהים שאתם אותי שופטים.

לא יודע מי להיות את מי מכולם לרצות . שאני מנסה להיות עצמי מגיעות רק הצרות. מרגיש שאני הולך על חבלדק שכל שנייה הולך להיקרע. כל פעם שחיפשתי תשובות מגיעות יותר שאלות .תקוע בפינות החשכות של המוח שלי. קרב יומי אני נגד עצמי .מה נשאר שלי ממני מה אני כבר אקח איתי עייפה נפשי.ריקה ידי אין אף אחד לידי . לפעמים רוצה להיות קצת יותר מ רק יוסי . ודמעות שאף אחד לא רואה זה לא אמיתי .והכל שלילי .רוצה לתת יותר מ מה שיש בי. לא יודע למי אף אחד לא מבין את רוחי .בגלל זה אף אחד לא אוהב אותי .

אתם רוצים.שאני אהיה מושלם אבל אין בי מספיק חלקים.מי לעזאזל אתם חושבים שאתם , לוקחים את התפקיד של אלוהים שאתם אותי שופטים.

כבול באזיקים חייב להמשיך את המופע .גם שכבר אין בי נשמה אפילו שהוא ריק. ו האיפור יורד .אבל אני עדיין עומד.הכאב הופך להיות שותף שאיתו אתה לבד מתמודד.לא רוצה דקות של תהילה רוצה שעות שינה בעולם הזה אין תקווה חלומות על העולם הבא .הם לא יודעים מה באמת נכון .לא יכול לישון המחשבות שלי יותר מדי חזקות .התקפי פארנויה בשעות הקטנות. זכוכיות ואיך זה לעזאזל שכל פעם שאני מתעורר יש לי צלקות חדשות .לא יכול לבכות ירד האיפור .לא יכול לדבר כי כלום אומרים שאני בפיגור מאחורי כלום .זה לא מופע טוב אם אין בו דם .המטרה שלי רק לסבול פה בורא עולם ! .
הבאת אותי להיות רק, ולא גם !
למה כל דבר טוב .בסופו של דבר אני מאבד !האם אתה רוצה שאני אתאבד ?!.
אולי אני מביא את כל רע לעצמי בגלל שאני מכבד כל אדם אולי אני צריך להיות מניאק גם כמו כולם .בשביל הנאה לקחת סם ולגנוב את המופע במקום להיות עוד ליצן .למרות שכולם מסביבי צבועים . מדברים בשפת הסימנים קשור בשלשלאות .הדלתות נסגרות מתכבים האורות . המחשבות חוזרות .

אתם רוצים.שאני אהיה מושלם אבל אין בי מספיק חלקים.מי לעזאזל אתם חושבים שאתם , לוקחים את התפקיד של אלוהים שאתם אותי שופטים….


תגובות (2)

יפה,מאוד עמוק…..

20/01/2019 17:10

Lucinda11
תודה

11/04/2019 23:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך