Lucky
מה אמציא הפעם?

פחות

Lucky 12/05/2021 253 צפיות 5 תגובות
מה אמציא הפעם?

פחות ופחות
פיסות נכנסות
בתקווה ש-
פחות ופחות
יצאו מחשבות

פחות ופחות
מספרים ועליות
בתקווה ש-
יהיה פחות
ממני


תגובות (5)

אני לא בטוח שהבנתי את הכוונה. השורה התחתונה מתארת משהו אובדני. האם מדובר בהרעבה עצמית? מהן הפיסות שפחות ופחות נכנסות?

12/05/2021 12:16

    זה יותר דיכאון ואכזבה מעצמך ומן העולם מאשר אובדנות, רצון לא להיות אבל לא בהכרח למות (אם כי זו גם אופציה).
    פיסות יכול להתייחס להרבה דברים, ברגע הכתיבה דובר על הרעבה עצמית. אבל אם אני מתעמק קצת יותר, אני יכול לייחס את זה להרבה מאוד דברים בחיי.

    12/05/2021 13:30

אני מבין את האכזבה מהעולם. אני סקרן לדעת למה אתה מאוכזב מעצמך? אני לא איש מקצוע, ובספק אם יש לי את הכלים לעזור, ויש לי תחושה שגם נפגשת כבר או עדיין נפגש עם אנשי מקצוע.
אני רק יכול להציע להמשיך לקרוא את מה שתבחר לשתף. אולי זה לא הרבה, אולי יותר טוב מכלום. אתה תחליט.
רציתי לשאול, ואני מקווה שתענה, כשרשמת בתגובה "ברגע הכתיבה דובר על הרעבה עצמית." האם הכתיבה התרחשה לאחרונה, או שכתבת את זה בעבר ובחרת לשתף עכשיו?

מאחל לך טוב.

12/05/2021 14:11

יש לזה הרבה סיבות, רובן כנראה גם לא באמת רציונליות, לא באמת שיש לי שליטה עליהן. וכן אני נפגש עם אנשי מקצוע, למען האמת זה אפילו עוזר, אבל ההפרעות תמיד שם בסופו של דבר.
הכתיבה התרחשה לאחרונה, אבל אני אוכל (או משתדל לפחות) ואני במעקב.
באופן כללי המצב שלי הרבה יותר טוב כרגע ממה שהוא היה בעבר.
אני מאוד מעריך את הקריאה והאכפתיות שלך :)

13/05/2021 03:11

שמחתי לקרוא שאתה מרגיש טוב יותר מבעבר, מקווה שתרגיש עוד יותר טוב בעתיד. אני גם שמח לקרוא שאתה משתדל לטפל בעצמך. הבנתי שבחרת כרגע לא לשתף בסיבות, ואני מכבד את זה. אם תחליט לשנות את דעתך, אשמח.

במידה ואתה לא מעוניין לפרט כאן את הסיבות, תוכל לשלוח לי תגובה פרטית. סיבות לא חייבות להיות ראציונליות. אנחנו פועלים הרבה פעמים על סמך רגשות. רגש הוא דבר חזק מאוד. אני גם לא מצליח להסביר לעצמי הרבה דברים שאני מרגיש. הרבה פעמים אני מוצא את עצמי עצוב לגבי משהו, בלי סיבה שנראית לי הגיונית, וגם אחרי שאני עושה ניתוח לוגי ולא מוצא שום סיבה הגיונית, התחושה לא עוברת, וממשיכה להשפיע עליי.

13/05/2021 09:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך