Arava_lavi
היי:) אם מישהו זוכר אותי, אני הייתי פה שנה שעברה, בסוף 2015, ולאט לאט נטשתי את האתר. עכשיו חזרתי, וממש כיף לקרוא את התגובות שלכם. תודה!

פסיעות בחול

Arava_lavi 21/08/2016 1163 צפיות 4 תגובות
היי:) אם מישהו זוכר אותי, אני הייתי פה שנה שעברה, בסוף 2015, ולאט לאט נטשתי את האתר. עכשיו חזרתי, וממש כיף לקרוא את התגובות שלכם. תודה!

פסיעות בחול הן דבר שנשאר. רגל אחת שוקעת, והפסעה בחול כבר נוצרה, וגם כשתלך, היא תשאר.
פסיעות בחול הן דבר חולף. גל אחד ששוטף את החוף והפסעה בחול כבר נעלמה, וגם כשיסוג, היא לא תחזור.
פסיעות בחול הן דבר מרגיע. כשאתה מסתכל אחורה, אתה יודע מאיפה באת, וגם כשתתחרט, תוכל ללכת בעקבותיהן.
פסיעות בחול הן דבר מרתיע. כשאתה מסתכל קדימה, אתה רואה שכבר הלכו בדרך זו לפנייך, אך אין שום סימן שחזרו.
פסיעות בחול הן דבר פרטי. כל פסיעה היא שקיעה בחול, אך היא שקיעה שמתאימה רק לך, כמו אישית לך.
פסיעות בחול הן דבר ציבורי. כל פסיעה נשארת במקומה, כשלצדדיה יש עוד כמה פסיעות, של אנגשים אחרים, מוצגות לכולם.
פסיעות בחול הן כמו בני אדם. כל אחת שונה ומיוחדת, אך אפשר להתבלבל ולחשוב אותה לזהה לחברותיה. מרחוק, היא טובעת בים של אנשים, אך כשמתקרבים מיד מזהים אותה. את זו שנשארת או חולפת, זו שמרגיעה או מרתיעה.
פסיעות בחול הן כמו בני אדם. הן יכולות להישטף ברגע של חולשה, או להתבלט ברגע של אומץ.
שימו לב לפסיעות שמסביבכם, הן נמצאות בכל מקום. לפעמים צריך רק להוריד מעט או הראש, ולהתבונן.


תגובות (4)

יש משהו נורא מיוחד ומקסים בכתיבה שלך, באמת. הדרך שבה את מתארת דברים
גורמת לי להרגיש כאילו שאני שם…
אהבתי מאוד♥

22/08/2016 11:54

יאי! !!!!! וזה קטע יפה ומקסים ואני לא יודעת להגדיר בדיוק מה עוד. אני שמחה שחזרת ומקווה שתכתבי הרבה. הרמה פה באתר די ירדה ואני מקווה שתעזרי לעלות אותה שוב

22/08/2016 13:26

    אוו אני בהחלט הולכת לקבל את זה כמחמאה!
    ומי יודע, יכול להיות שבאמת חזרתי…

    22/08/2016 14:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך