צללים

28/01/2013 793 צפיות 6 תגובות

יוצא ממנו מן אור שמסנוור את העיניים , הוא יכול לעוף לא ליפול אבל אין לו כנפיים , הוא יכול להשתנות להיות כל דבר , להפוך לכל צורה , הוא לא יעזוב אותך הוא קושר אותך הוא מעיף אותך גם כשרע , אם תעצום עיניים תראה שיוצאים ממנו תווים כאלו בצבעים , והוא יכול לבנות לו ספינה בכול רגע ולהחליט פשוט למרחקים , והוא יכול לדבר בשפה שאף אחד לא ישמע אבל אתה בכול זאת תדע , וגם כשאת לא יודע הוא עומד מול עצמך , ומשקף אותך כמראה .. והוא יכול לעשות דברים בלתי אפשריים , הוא יכול לשמוע מה שאחרים לא רואיים והוא יודע להבין גם אם זה בלי מילים , הוא מסביבך כל הזמן מקיף אותך באור , מזכיר לך יש זמנים שתהיה מוקף בשחור , אבל אתה יכול לבחור להיכנע לשחור , לגעת באור , ואיזה קירות לשבור .. כי יוצא ממנו אור שמסנוור את העיניים , והוא יכול לעוף לבד בלי כנפיים ..


תגובות (6)

היי דניאל,

בכתיבה שלך יש הרבה פוטנציאל. יש לך ראש לתיאורים הנכונים, ואת יודעת להשתמש יופי בדימויים זורמים – הקטע הוא הרעיון. סיפור קצר כמו שכתבת כאן, סיפור שמורכב מדימויים, צריך שיעמוד מאחוריו רעיון כלשהו. ועל הרעיון להיות ברור באיזושהי צורה. מאוד בעייתי כשהרעיון נבלע מאחוריי תיאורים, וזו הסכנה של כתיבת סיפור ללא עלילה.
המלצתי?

נסי להתנתק מדברים שאת לא מכירה, ונסי לכתוב בשיטת "הברז". לפי השיטה, את מודדת לעצמך עשרים דקות על השעון, ואת מתחילה לכתוב. את לא כותבת משהו דימיוני, או משהו עם עלילה, אלא את כותבת כל דבר שחולף לך בראש: אם את חושבת על זה שאת רעבה, תכתבי את זה, אם את מסתכלת לרגע על האצבעות שלך שמקלידות, תכתבי את זה, אם פתאום את מריחה ריח מסריח מהסלון, תכתבי את זה. אחרי שסיימת את העשרים דקות, תעצרי ותקראי, ואז תכתבי טיוטה נוספת, עם דברים שהופיעו במה שכתבת, רק עלילה. תתני להם רעיון, אמירה כלשהי, מסר מסויים.

הרבה בהצלחה, ותמשיכי לכתוב!

01/02/2013 06:19

תודה רבה רבה , אני אנסה את זה ! :)

01/02/2013 09:05

תודה רבה רבה , אני אנסה את זה ! :)

01/02/2013 09:05

תודה רבה רבה , אני אנסה את זה ! :)

01/02/2013 09:05

תודה רבה רבה , אני אנסה את זה ! :)

01/02/2013 09:05

היי דניאל היקרה

הכתיבה שלך מהממת , ייחודית ונפלאה. כל כך הנאה הייתה לי כאשר קראתי את השיר שכתבת התיאורים שלכם מעניינים ביותר והסוף כאשר את כותבת הוא יוכל לעוף בלי כנפיים זה פשוט מדהים – צללים שיר נפלא אשמח אם תמשיכי לכתוב בכל קטגורייה שתבחרי וברצשותך אמשיך לקרוא ליהנות ולהגיבה בברכת שבת שלום ממני בקי ♥

01/02/2013 11:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך