זו תפילה קטנה לכוכב ! מאמינה שאהבתם

רק אני והכוכב

25/08/2013 739 צפיות 6 תגובות
זו תפילה קטנה לכוכב ! מאמינה שאהבתם

הורי עזבו אותי מה ישאר לעשות בחיי? דמעותי זולגות ואין להן סוף! אל ההר יעלה אבכה אני אבכה, ידבר אם עצמי ויחזור לצערי ! העיניים מלאות במים אדומות כשקיעת השמש, הלב לוחץ לוחץ ובכאת חזק לא עוזב. אנני שמחה הינני עצובה. חיי מלאים כאב אשר עשו לי הורי, יעלה אל ההר אל "שומע ליבי" והינה כוכב כחול זוהר יורד עליי. הרוח נושפת קרירה ונעימה, מדמיינת אני זאת אמי מחבכת אותי ! הכוכב "חיבק" עצר את דמעותי ישאר אני איתו עד סוף חיי 1 "יגיד חו כוכב כוכב על תעזבני העולם מלא עצב וכאב פינת אושר לא נותר לי" הלב זועק, בכל פעם יותר ויותר חזה. הכאב מיתחזק בכל עת….. כוכב שמע תפילותי, הגיעה זעקותי אל הכוכב אשר אוהב אותי מכולם ! רק, רק אני והכוכב הוא מחק את דמעותי. הוא רק שלי ! יעלה בפאם האחרונה אל "שומע ליבי" ונינה הוא לקך אותי איתו – ההורים , החברים, הקרובים יעזבני הכוכב אותי אוהב אותי מחבק מוריד את כאבני !!!!!!! כוכב אהובי ישאר אתך עד ליום סופי !!


תגובות (6)

כריסטינה, מה קורה? חחחחחחח
את באה היום בערב?
אה ומחר אולי בערב ניתאסף כולם ביחד עם פיליפ וכל האורחים לאיזה ארוחת ערב(:
תיתקשרי אליי אם לא הבנת משהו(:

25/08/2013 02:29

היי אבל מה קשורה אני לאספת ערת של המישפחות שלכן אני הרי לא מוזמנת !

25/08/2013 02:41

מה???? את כן מוזמנת זה כל הקבוצה של המלדוז' והקבוצה של השירה שלנו(אלו שהולכים למקהלה) את כן קשור, וצריך להביא איזה משהו כדי לשתות תה נגיד עוגיות או עוגה או סוכריות(:

25/08/2013 02:44

איפה מיתאספים ובאיזה שעה?

25/08/2013 03:12

אני לא יודעת, אני ידבר היום עם פיליפ והוא יגיד לי.
אני חושבת בבית תפילה אבל אני רוצה ליהיות שם מלא זמן למרות שיש ביום למחורת בית ספר……

25/08/2013 03:36

אה אוקיי. מה כל הערב נישב סתם? או שניצא גם לשחק?

25/08/2013 07:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך