בקי
בריאות ♥♥♥♥♥

רק בריאות ♥♥♥

בקי 06/06/2012 680 צפיות 4 תגובות
בריאות ♥♥♥♥♥

היי לכולכם חברותי וחברי הצעירים .

מאחר ואני משתפת אתכם בכל מהלכי (משפחה או לא משפחה) חחחח ???? רוצה אני לתאר בפניכם "בילוי" של 6 שעות בבית חולים במרפאות החוץ.

לראות מה הולך שם לראות כמה אנשים מסכנים כמה הם לא מסתדרים כמה הם אינם מבינים מה אומרים להם יש קשישים נכים יושבים על כסאות גלגלים פשוט רחמנות.

מה שהכי המיס את לבבי זה כשראיתי מדי פעם ילדים חולים ילדים חולים אין מצב שיכולתי להשתלט על הדמעות ממש כך ילדים כה מתוקים מאושפזים וסובלים ולא לדבר על ההורים פשוט חייבים להיות בריאים !!!!!

למה אני רוצה להביא את זה לידיעתכם מאחר ויום יום כולנו צריכים להודות כי בריאים אנו, להודות ולקוות שאנו ובני משפחתנו וכל יקירנו לא יזדקקו להיות בבית חולים אפילו במרפאות החוץ שנהנה ונרווה נחת יום ביומו וכאן הגיל אינו קובע בכל הגילאים יש חולים יש סבל וזה כל כך כואב.
הסגל עושה את עבודתו נאמנה הם עובדים במלוא הרצון והכח , אך גם הם קורסים תחת הנטל.

אני רוצה לברך את כולכם כי תיהנו בחופש הגדול שכבר נושק וכה שמח לשמח אתכם חחח הלוואי שתצליחו לבלות כפי שאתם מתכננים הלוואי.

מקווה שהתעודות שלכם לא תביישנה את הפירמה כי אם לפי הסיפורים שאתם כותבים יש לי הרגשה שכולכם תלמידים מעולים !!!!

תשמרו על עצמכם תיזהרו בדרכים וחופש מהנה חופש נפלא ♥

באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥♥


תגובות (4)

תודה רבה בקי !! :))
אני מאחלת לך רק בריאות!! וגם אושר לא יזיק!!
♥ – ליאן

06/06/2012 11:14

תודה רבה רבה ליאן החביבה בריאות אשר ועשר זה עושה את החיים יפים ושוב תודה ממני בקי ♥♥

06/06/2012 11:31

איזה מהמם!!
אני כבר אמרתי לך כמה אני אוהבת את הכתיבה שלך? זה פשוט משגע!!
וטוב… אני לא בטוחה לגי התעודה.. כי אני מסיימת י"ב.. אבל נו….
המון בהצלחה לשאר הבנות…
וגם לך בקי, המון בריאות ואושר ושאף פעם לא תחליטי לעזוב את האתר… את נהפכת להיות חלק מאיתנו…

06/06/2012 12:43

תודה רבה!!!! רק בריאות גם לך (:

07/06/2012 06:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך