עדי מאליק
כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!

שיייייייייייייייייייר אין לי שמץ מה לכתוב כאן

עדי מאליק 05/10/2013 977 צפיות 3 תגובות
כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!כוסית על!!!

נפלה לי הנעל,חבר שלי הורעל
החתול שלי הפך לשועל,
נו כבר רובוט!!! תיפעל!

יש לי שפמנון,והוא חנון
הוא קצת שנון!
שיאכל כבר דג אבנון!

אין אין אליי
אני כפרה אין אליי אני כוסית על


תגובות (3)

^^

0__0

05/10/2013 07:27

._. אוקיי…?

05/10/2013 07:49

WTF?!

05/10/2013 08:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך