נסיכה של שבת
מקווה שתאהבו! כתבתי את זה בזמן האחרון. אני אשמח מאד לתגובות ודירוגים!! אוהבת ❤ יום טוב!!

הדמעות האלה

נסיכה של שבת 26/08/2015 818 צפיות 8 תגובות
מקווה שתאהבו! כתבתי את זה בזמן האחרון. אני אשמח מאד לתגובות ודירוגים!! אוהבת ❤ יום טוב!!

בס"ד

הדמעות האלה,
הן כבדות מידי.
הן גדולות עלי
ואני קטנה.
איזו מין מלחמה…
משחק מכור.

והלב הזה,
הוא אטום כמו בטון
וקר כקרח.
מאיים עלי
ואני נחנקת.
איזה מין קרב…
זהו סוף הסיפור.

כמו חלום שמציק,
מגרד מבפנים.
לא נותן לנשום,
לא נותן לי רגע של שלווה,
להרגיש מעט שווה,
כמו כל אדם שמתהלך ברחובות.
להאמין שיש לי כן מה להראות,
ולבנות,
לצייר את החיים שלי כמו קסם,
ליצור תמונה מושלמת
ולחיות בעולם הזה.

© כל הזכויות שמורות.




תגובות (8)

מאוד אהבתי!
כתיבה יפייפיה ושיר מעניין.
כל הכבוד!

26/08/2015 08:28

בס"ד תודה מהממת!! עשית לי טוב! יום מתוק:-)

26/08/2015 08:39

וואו…… אהבתי ממש!

26/08/2015 17:38

מאוד אהבתי. מוכשרת♡ במיוחד הבית האחרון מושלם. והבית הראשון כל כך מרגש. כל הכבוד! דורשת יותר שירים!

26/08/2015 18:47

יש פה רמז עדין של איבוד העצמי שלך. כשאת נותנת למישהו את עצמיך, אל תכנעי לכל אשליה, כי יש בך את הרצון המתוק והמקסים לאהוב. לאהוב כמן זוג עיניים חמות ולהיות פגיעה כי את נותנת מעצמיך. לחפש את המקום הזה בו שני אנשים מחזיקים ידיים כדי לא ליפול. כי זה יפורר לך את התמונה שלך לגבי עצמיך. זה כמו לתת למישהו הזדמנות ממש טובה להראות לך שאחרי הכל את לא שווה לו כמו שהוא שווה לך. יש לך מה להראות. את כן אדם יפהפה שמתהלך ברחובות. חלק מהנוף היפה של העיר ושל האנשים המהלכים. תני את הכוח רק למי שרואה אותך. באהבה שלך לאדם אחר תאהבי ותכבדי את עצמיך. כי בסוף כשיפול עליהם האור האמיתי ותצילי את עצמיך מפני התהום, הזמן שבזבזת עליהם יקרצף לך את הקרקפת.

26/08/2015 20:35

בס"ד וואו, תודה!! ריגשת אותי ונתת לי כח! מאחלת לך שנה מדהימה!! לילה טוב:)

27/08/2015 00:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך