HumptyDumpty
תמר היא ילדה דמיונית, אבל השיר מבוסס על סיפור אמיתי. רק תדעו שהבן אדם שהשיר מוקדש אליו נהרג בגיל צעיר מדי.

החיים בשביל תמר

HumptyDumpty 05/05/2014 675 צפיות 2 תגובות
תמר היא ילדה דמיונית, אבל השיר מבוסס על סיפור אמיתי. רק תדעו שהבן אדם שהשיר מוקדש אליו נהרג בגיל צעיר מדי.

היי תמר,
ידעת שהחיים בשבילך?
כול פרח שפורח באביב,
כול ציפור ששרה, ובכול מה שמסביב,
כול סיפור שסופר,
כול עלה שנושר, ובכול מה שמואר,
כי החיים בשביל תמר

היי תמר,
ידעת שהכול מחכה רק לך?
כול זוג עייני תינוק שנפתחות,
כול מילה על הלוח שהמורות כותבות,
כול הזמן שבעולם מחכה רק לך,
כול האנשים לא יכולים לחכות,
עד שהם מכירים את תמר.

ואיך החיים ימשיכו כשאת לא פה?
כי החיים הם בשבילך, תמר.


תגובות (2)

אני לא יכולה לשקר הדבר הראשון שמשך את תשומת ליבי לסיפורך היה השם תמר הלוא הוא שמי.
לא התאכזבתי זה סיפור כל כך יפה עד כמה שהוא קצר מלא משמעות ועומק.
אחרי שקראתי את שירך צצו בפני שאלות: מיהי תמר? מה עשתה שכולם מחכים לה? ולמה החיים מוקדשים לה?
ורק אז קראתי את "רציתי להוסיף" והבנתי עד כמה זה נכון ואולי לא רק לאותו בן אדם שנהרג. את כתבת שיר שאפשר להתחבר אליו וזו גדולה אמיתית.
מאחלת לך הצלחה בהמשך הדרך כי היא תיהיה ארוכה.

05/05/2014 19:28

וואו, וואו, וואו.
אני לא ציפיתי לזה… תודה רבה. אני לא יודעת מה לומר לך, אני לא מצליחה למחוק את החיוך האידיוטי שמרוח לי על הפנים.
איזה כיף לחזור מחגיגות יום עצמאות מעייפות ולסיים את הלילה עם הפתעה נעימה כזאת.
כדי לכבד את הוריו של הילד שמת אני לא אספר את סיפור חייו, גם כי הוא היה קרוב משפחה שלי. אבל אני רק אגיד שהוא מת מסיבות לא טיבעיות ובגיל צעיר מאוד.
בחרתי לתאר אותו בתור תמר כי אני מאוד אוהבת את השם הזה, ורציתי לכתוב משהו שינציח אותו, שימסור לו איכשהו שאנחנו עדין מחכים לו.
ובנימה עצובה זו אני מסיימת את מכתב התודה שלי אלייך, אבל, אחרי הכול, זה שיר עצוב.

06/05/2014 00:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך