חָתוּאֵל
מיכלי זאת אני.

מיכלי אומרת שאלוהים סדיסט מטומטם.

חָתוּאֵל 08/07/2015 928 צפיות 13 תגובות
מיכלי זאת אני.

מיכלי אומרת שאלוהים סדיסט, אולי בגלל זה היא כל כך עצובה.
היא אומרת שאלוהים לא אוהב אותנו, במיוחד לא אותה.
אולי משום שמיכלי רואה רק את הרע, ואולי היא צודקת.
אולי היא טועה.
מיכלי חושבת שאלוהים מטומטם.
היא טוענת שאם הוא היה חכם הוא היה בונה עולם אוטופי.
בינתיים היא מתלוננת שכל העולם הוא דיסטופי.
ממש כמו בספר של ג'ורג' אורוול.
כולנו חוות חיות, בית בובות.
עם אלוהים אחד ששולט עלינו, ומתעלל בנו, והורס אותנו.
ואין בכלל תקווה בעולם
ואין שלווה ואין רוגע.
וגם אם תשלח מיליון מכתבים לכותל או תפילות לשמיים זה לא יעזור.
כי אלוהים הוא סדיסט מטומטם.
והעולם עצוב
ואני עצובה
ומיכלי עצובה.
ואם היא עצובה, מה שווה כבר לחיות.


תגובות (13)

מדהים.
מקווה שזה רק סיפור :)
תמיד יש דברים טובים ויש סיבה לכל דבר שקורה.
כל פעם הכתיבה שלך מפתיעה אוץי מחדש, יש לך רעיונות מקוריים בטירוף

08/07/2015 14:45

בדרך כלל אני לא מגיבה על קטעים כאלה , אבל הפעם הרגשתי צורך עז להגיב . אני מבינה את העצב הקיים אצלך ושאת כועסת וגם לי זה קרה בכל מי סטואציות במהלך החיים , אבל אני לא חושבת שאולקים הוא סדיסט או מטומטם במהלך החיים מתרחשים דברים שאולי נראים לנו לא טובים אבל אי אפשר לדעת מה המשמעות והרעיון מאחורי הדברים הרעים שקורים , אם אין רע אז אין גם טוב ואני לא חושבת שאפשר להגיד שאין טוב בעולם … יש דברים במציאות שמרוב שהם מתרחשים בכל יום ויום הם כבר לא נראים לנו טובים , העולם עצוב גם כי אנחנו הופכים אותו לעצוב . האנשים עצובים כי הם בוחרים להיות עצובים הכל תלוי באנשים בעולם , קל להטיל הכל ולומר שהמצב שלנו בגלל מישהו אחר בגלל כוח אחר הכל תלוי בנקודת מבט ואם אתה בוחר להדגיש בחיים את הדברים הטובים או את הדברים הרעים , יש דברים רעים ואני לא מעלימה אותם אבל אני בוחרת להתעקב עליהם יום יומים להיות עצובה מהם יום יומים ומשם לנסות לקום ולהתגבר גם אם קשה לי וגם אם נורא לי , קל ליכנס לתוך העצב אבל יש לנו יכולות לצאת ממנו וגם אם לא ב 100% אז לפחות לנסות לצאת בקצת , כי ללא השתדלות מהצד שלנו כל חיינו נשאב לתוך העצב והרע בעולם . היה לי חשוב להגיב את דעתי , מבינה את ההרגשות שלך ואת הנקודה שלך פשוט פחות מסכימה וזה לגיטימי כל אחד מסתכל על דברים בצורה שונה ;)

08/07/2015 14:55

    "האנשים עצובים כי הם בוחרים להיות עצובים"
    ממש לא.
    ממש. לא.
    הפסקתי לקרוא אחר כך, זה ממש מטומטם.
    אנשים בוחרים להיות עצובים?
    זה כמו שתגידי שבחורה שלובשת גופיה בוחרת להאנס, ג'יזס.
    האמונה מעוורת אנשים, וגם אותך.
    אין לי עוד מה להגיד.
    (כלומר, יש לי, אבל אני לא אגיד.)
    יום טוב.

    08/07/2015 15:34

חח חצוף

08/07/2015 15:09

נתת לי מוזה-

https://www.tale.co.il/שירים/שירים-עצובים/מיכלי-השקרנית.html

אשמח אם תקראי.
כמובן שלא עלייך.

08/07/2015 15:43

    אני ממש שמחה שנתתי לך מוזה!

    08/07/2015 16:21

כתיבה מעולה!

08/07/2015 16:15

בס"ד, עצוב לי שאת עצובה, מאד. אוהבת אותך:) ובקשר לאלוקים, כשאת עצובה גם הוא עצוב. כשאת בוכה, הוא בוכה. לא יודעת אם תאמיני או לא, אבל זה ככה. תרגישי טוב!! ערב טוב! ♥

08/07/2015 17:38

ממש עצוב לי שאת לא מוכנה לקבל דעות אחרות , או מחשבות אחרות וכן הציק לי שאת החלטת לנסח כך אך דבריך , אנשים בוחרים להיות עצובים מותר להיות עצוב יום יומים אבל ברגע שאתה שוקע לתוך עצב זה כבר בחירה שלך … הייתי מפרטת את דברי אבל אני מרגישה שכנראה תגובה נגד דבריך היא אסורה …

08/07/2015 17:47

    סליחה, פשוט הציק לי שאמרת שאנשים עצובים בוחרים להיות עצובים. כי זה ממש, ממש, ממש לא נכון.

    08/07/2015 18:09
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך