Dan

מראה חיצוני שהוא לא אני

Dan 08/01/2016 1207 צפיות 8 תגובות

השרירים שלי גדולים ויפים, בגלל שאני מתאמן שבעה ימים בשבוע.
האצבעות שלי יודעות לנגן בפסנתר, כי אני מנגן כל יום ולילה.
אני נראה מטופח ויפה, כי אני מבלה הרבה זמן באמבט.
לאן שאני לא אלך, אני תמיד יראה מספר אחד!

כולם אוהבים את הריבועים שלי.
כולם אוהבים את המלודיה שלי.
כולם אוהבים את הפנים שלי.
כולם רוצים להיראות כמוני!

אבל עם כל החוזק, כל הנגינה, כל האופי, וכל העוצמה.
הם עדיין שונאים לגביי משהו.
והדבר הזה הוא… אני…

הייתי חלש פעם, ואני לא רוצה שזה יחזור.
הייתי עצמי פעם, אבל רצו שאלך ולא אחזור.
ואחרי כל מה שעברתי, אין סיכוי שאוכל לחזור.

אולי אני חזק,
אולי אני מוכשר,
ואולי אני יפה,

אבל יש משהו שבחיים לא אוכל להיות, לא משנה כמה אנסה.
הדבר הזה הוא…

להיות אני…


תגובות (8)

תמיד תהיה אתה. אל תנסה שיאהבו אותך, מי שאוהב אותך באמת יאהב אותך כמו שאתה בעצם. תהיה אתה.
מי שלא טוב לא כנראה לא מתאים להיות בקרבתך.

08/01/2016 21:16

מדרגת לחמש.

08/01/2016 21:16

דיי מזדהה עם הקטע. עם הזמן למדתי שאנשים שלא יקבלו את האופי של כנראה שגם לא שווים את היופי שלי (לא שהוא איזה משהו מיוחד כן?) בסופו של דבר, חשוב להבין, להיות אתה זה הדרך להיות שמח, וזה ההפך מלהיות חלש.
ברגע שלא שמים על אנשים ופשוט מתגלים, זה הרבה יותר נחמד, אני אישית מעדיפה להיות לבד מאשר להיות מישהי שהיא לא אני.
בעניין הכתיבה הספרותית- הבתים לא אחידים, זה אמור להיות ככה?
ו אני מציעה להפחית בנקודות, זה פחות תורם למתח שאתה מנסה לפתח. בכל מקרה, אהבתי מאוד.

08/01/2016 21:41

מהמם.

08/01/2016 21:59

מזדהה עם הקטע, אני עוברת את זה מדי יום אבל הגעתי לנקודה מסוימת בה הבנתי שכל החיצוניות הזאתי לא שווה כלום אם זה על חשבון מי שאני באמת ומי שבאמת אוהב אותך יאהב אותך גם בלי קשר לשרירים ולנגינה.

09/01/2016 00:05

זה כל כך יפה ועצוב :( מזכיר ילד מהכיתה שלי שהוא חבר ממש טוב שלי. על מי אני עובדת, אני שונאת אותו (=אני דלוקה עליו קשות ולא מרוצה מזה כי הוא ממש מעצבן סעמק מי שאוהב אותך באמת יאהב אותך בין אם אתה אובססיבי לחיות ולאף אחד לא אכפת אם אתה מסתובב עם ההזויה ששרה מחזות זמר (שזו אני) ובאמת שלא אכפת להם אם אתה אוהב "בחזרה לעתיד". הם יאהבו אותך כמו שאתה אם הם באמת אוהבים אותך). קיצר, אל תשתנו! תהיו עצמכם! מי שבאמת אוהב אתכם יאהב אתכם כמו שאתם. זה אפילו הסטטוס שלי בווטסאפ (מנסה לרמוז למעצבן ההוא. לא עובד.)

09/01/2016 14:57
Dan Dan

שכחתי לומר…
תודה לכולכם :))))))

09/01/2016 15:07

Be yourself ! ..בנאדם מדהים נמדד לפי אופי לא לפי חיצוניות.

10/01/2016 12:54
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך