קטניס אוורדין ☯
סליחה על המסתוריות (זה המקסימום שיכולתי לעשות במשימה של ארבע שורות.) אני יודעת לכתוב רק שירים (אם זה ראוי להיקרא כך) קריפיים. טוב, אם הוא העביר בכם מעט רגשות מכל סוג שהוא, אני מניחה שעשיתי את העבודה שלי. אה, כן, ותודה רבה לאורפז - שאיכשהו הצליחה להעלות לי מעט את הביטחון וגרמה לי לנסות לכתוב. קטניס אוורדין, סוף.

על סיוטים ונשמות (לתחרות השירים)

סליחה על המסתוריות (זה המקסימום שיכולתי לעשות במשימה של ארבע שורות.) אני יודעת לכתוב רק שירים (אם זה ראוי להיקרא כך) קריפיים. טוב, אם הוא העביר בכם מעט רגשות מכל סוג שהוא, אני מניחה שעשיתי את העבודה שלי. אה, כן, ותודה רבה לאורפז - שאיכשהו הצליחה להעלות לי מעט את הביטחון וגרמה לי לנסות לכתוב. קטניס אוורדין, סוף.

פיצוצים בחלומות,
חזיונות-לא חזיונות.
פחדים בהתגלמויות חוזרות ונשנות,
על סיוטים אמתיים ונשמות נקטפות.


תגובות (10)

מלחיץ למדי. הייתי רוצה שהוא יהיה טיפה יותר ארוך… עוד 2 שורות נגיד… אבל שיר יפהפה, ובהחלט העלה בי רגשות (שעדיין לא מובנים לי )

05/11/2015 00:29

    מה לא הייתי עושה בשביל עוד שתי שורות… המשימה הייתה לעשות שיר שיש בו רק ארבע.
    אם זה עלה הך רגשות, כמו שכבר ציינתי, את עבודתי עשיתי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    05/11/2015 08:07

היי קטניס!
העליתי ניסיון שני לתחרות…
רוצה לנחם אותי, אולי?
את יכולה גם להעלות את הפרק של אברמור, זה גם יעזור.

05/11/2015 11:15

היי קטניס, זה שוב אני!
שיעמם לי ופתאום נזכרתי בתליון.
אז החלטתי שאני אכתוב לך מראה לתליון של בלה(בלה מהתליון לא בלה מאברמור)…
תליון – חיות.
מראה התליון – תליון בגודל בינוני, ועליו מצויר אריה זהוב, עם רעמה זהובה – צהבהבה, ובתור עיניים יש לו שתי אבני חן מסוג ענבר שנוצצות בברק כתום.
צדו השני של התליון הוא שחור כפיח, ועליו מעוטרת האות A(שמייצגת Animals) בכתב מעוטר ובכתום בוהק.
השרשרת שמחזיקה את התליון עשוי זהב טהור ונוצץ.
אז זהו זה.
אשמח אם בלה תהיה חברה טובה של הדמות ש אליה11 כתבה לך, לינאה רוס(במידה ואת מקבלת אותה).
אז זהו זה – אם כבר התחלת פרק עם בלה שהתליון של בלה מוזכר בו ומתואר בו, אז אל תטרחי לשנות…
תמשיכי את התליון ותמשיכי את אברמור!!!

05/11/2015 13:30

זה אחלה של שיר,
רק שמשהו יסביר לי כבר באיזה תחרות מדובר?

05/11/2015 13:45

תחרות השירים של: "מספרת הסיפורים בזמני הפנוי".

05/11/2015 13:53

מאוד יפה ועוצמתי!
חולה על שירים אפלים!
דירגתי 4 :)

05/11/2015 16:47

הייתי משלבת את זה ממש יפה בפתיחה לתליון, כמו שליאנה עשתה.
זה נחמד, שוב – לא ברור כל כך, אבל זה איך שאת אוהבת. לדעתי זה אולי טיפ-טיפה מטושטש מידי.
חזרתי לפני בערך 40 דקות הביתה ואני חייבת לטוס לריאיון:( זה היה ממש מבאס והתכוונתי לקרוא את הפרק שלך אבל היה לי כנס עזרה ללכת אליו, ואז מאמר ועכשיו זה..
אוף!
בערב.. או מחר בצהריים… בכל מקרה שיר נחמד.
ביי!

05/11/2015 17:21

מעניין ומיוחד.
הושרה האחרונה מקסימה.

05/11/2015 17:58

תודה לכולם! אני שמחה לקרוא את כל התגובות האלו.
בלאק, לגבי התיאור של התליון של בלה – יש מצב שאני אקח אותו ויש מצב שלא. קיבלתי את הדמות של אליה, אין לי בעיה שהן יהיו חברות.
קטניס אוורדין, סוף.

05/11/2015 21:30
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך