צורצור
שכשמגלים אהבה מגלים עולם ומלואו. תודה לך עולם שנתת לי את היכולת הזו: להבדיל בין אהבה ולהתאהבות. בין חשיפה להתחפשות. בין משיכה לבין התקשרות. תודה לך אהבה-בלעדייך הרבה דברים לא היו מתקיימים.

זו אהבה

צורצור 14/02/2017 961 צפיות 2 תגובות
שכשמגלים אהבה מגלים עולם ומלואו. תודה לך עולם שנתת לי את היכולת הזו: להבדיל בין אהבה ולהתאהבות. בין חשיפה להתחפשות. בין משיכה לבין התקשרות. תודה לך אהבה-בלעדייך הרבה דברים לא היו מתקיימים.

זה כואב להיפרד כמו שזה מפחיד להתחיל מחדש.
זה מלהיב להתחיל מחדש כמו שזה מרגיש מנותק להיפרד.
לקבל סטירת לחי ממישהו שאוהבים זה כמו לעמוד עירום וחשוף מול העולם ולחכות. לחכות לרגע הזה שתקבל הכל באהבה. כי אתה מתמסר.
לקבל נשיקה ממישהי שאוהבים זה לעמוד עירום וחשוף למול מישהי שאתה סומך עליה, כי אתה יודע שעכשיו זה הרגע של שניכם. כי אתה מסור אליה.
משיכה מינית זה מגנט שמושך אותך כמו אינסטינקט. אתה לא מודרך על ידי רגשות, אלא אתה פשוט נמשך.
משיכה אירוטית זה המצב של "כאן ועכשיו"-עכשיו אני מנשק ועכשיו אני מלטף. אני נמשך למגע. לביחד. לרגע האינטימי של שנינו. לכן זה כל כך אירוטי-כי זה שניים בדואט. שניים בתוך מסע. שניים בתוך השני. שניים..
משיכה היא דבר נפלא.
אהבה היא דבר מופלא.
להיות חשוף אל מישהו שאתה אוהב-זה הרגע שבו אתה מצהיר שאתה פסיבי.
לאהוב מישהי זה הרגע שבו אתה מוביל. אתה יוזם. אתה במושכות. אתה האקטיבי.
להיות ביחד עם מישהו שאתה אוהב זה הרגע הזה שבו אתה לא חושב על כלום. אתה פורש כנפיים ועף.
כשאתה נמשך וגם אוהב, כשאתה נותן וגם מקבל, כשאתה קשוב ומקשיב ולא שומע..כשאתה נוכח, זה הרגע שבו אתה לומד על עצמך הכי הרבה. זה הרגע שבו אתה מגלה על עצמך הכי הרבה:
זה הרגע שבו אתה לא חשוב
זה הרגע שבו אתה קיים בלא כלום
זה הרגע שבו אתה ישות אטמוספרית
זה הרגע שלך
זה הזמן שלכם
זו המציאות של שניכם.
זו אהבה.


תגובות (2)

האהבה היא דבר מופלא… והדרך שבה אתה מתאר אותה מופלאה אפילו יותר! ואפילו אם היית מפרסם רק את מה שכתבת בהערות למטה היית קונה אותי, אז אין מה לדבר על הקטע כולו שהמם אותי!

14/02/2017 12:25

    ואו ????????
    תודה רבה אופק 7.
    לא ציפיתי לתגובה כזו. כי בדרך כלל כשמנסים לתאר אהבה, נופלים לקלישאות וקיצ'יות. ומה שאני עשיתי היה את החווייה שלי מאהבה.
    תודה על תגובתך.
    שימחת אותי עד מאד ????????

    15/02/2017 09:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך