Oneg
השיר \ הפואמה מדבר על שיר ישן שהוא בעצם זיכרון עבר . אני עונג בת 21 והכתיבה היא הכל בשבילי.

שיר ישן

Oneg 26/09/2020 297 צפיות אין תגובות
השיר \ הפואמה מדבר על שיר ישן שהוא בעצם זיכרון עבר . אני עונג בת 21 והכתיבה היא הכל בשבילי.

אני מתגעגעת לשיר ישן אהוב, איך הייתי רוקדת מול המראה ומדמיינת שאני זמרת. הייתי שומעת אז רדיו בקולי קולות ולא היום שומעת באוזניות בשקט. כשמידי פעם מנגנים אותו בחניות בקניון אני מתרגשת אך ממשיכה ללכת. פעם הייתי עוצרת כששמעתי את השיר, היום יש בי רק לחץ ומרץ.

עם השנים נוספו שירים חדשים אפילו יותר טובים, הם בשבילי העתיד. לא שכחתי משיר העבר, הוא כבר לא בליבי אבל הוא איתי. צריך להתקדם, צריך לפתוח את הראש לדברים חדשים, בשבילי זה מהות החיים. ולמרות שאני אדם לא ספונטני ולפעמים עקשן, אני תמיד רוצה לטעום טעם חדש.

יש לי סוד קטן, אני רוצה להיפטר מהשיר הישן. הוא כבר לא אהוב, כבר עברה לו המנגינה, הוא עוצר לי את הזמן. השירים החדשים הם בליבי עכשיו, תפסו את המקום שלו ועל זה אני שמחה. הם העבר, הם ההווה, הם העתיד ואני רוצה שהם ינגנו בנשמה שלי תמיד.

אני רוקדת שוב מול המראה, איתם אני זוכרת כל מילה כמובן. המילים של השירים האלה הם ההשראה שלי לכתוב וליצור דברים בעצמי. מי צריך את השיר הישן הוא רק מזכיר לי את הסיבה שאהבתי אותו, וזאת לא סיבה טובה. היום אני חזקה והזיכרונות רק שטים ומעכשיו אני רוצה לזכור רק את השירים החדשים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך