The empty Circus show
לא כתבתי שיר . כתבתי יומן .

שעה לאיבוד שפיות

The empty Circus show 06/06/2019 574 צפיות תגובה אחת
לא כתבתי שיר . כתבתי יומן .

עשר דקות לשתות אלכהול . כרגע הכל בקונטרול . עוד עשר דקות לשמוע את הפלייליסט שלי. הרבה שירים מ שנת 2001 הכל היה טוב זיכרונות רצים . פרצופים רבים עם כל כך הרבה געגועים . רגעים שלא חוזרים ו היום כבר בגיל 23 אנחנו זקנים. חמש דקות של זיכרונות עוד חמישה רגעים של למזוג עוד כוסית אני לא משתכר. אני מפנים אני לא דכאוני אני פשוט לא זוכר איך מחייכים. אני כל כך לחוץ לאחרונה יש לי פצע מתחת לפה שמשגע לי את המוח . אני בודק אותו פעם ביום כי אני מפחד שהוא יתפתח ל משהו מסוכן . למרות שהרופאים אומרים שזה פצע חום והכל אצלי חרדות . מה הם יודעים ? . עוד כוס מים כי האלכהול כבר לא טעים. 5 דקות עברו . איך לא שמתי לב ? האם אני משתגע ? למה הפצע לא כואב שאני נוגע ? מה לעזאזל האינטרנט כבר יודע ? !. אוי פאק רק לי חם אני מרגיש כאילו החדר מחם. 4 דקות נוספות כדי לדבר עם בורא עולם ו לחפש דף לכתוב את הרגשות שלי. הפסיכולג אמר לי כך את זה לבטאות . לכתוב מה הם התחושות שלי ברגע של התקף . מה הוא יודע כבר שאני לא !!! החרא הזה לוקח ממני 300 שקל לביקור ולא יודע לתקן לי את הבעיות הריגעון כבר עולה לי הרבה פחות ! . 4 דקות כי סתם בא לי לספור אני אכתוב את הזמן שנשאר על הקיר . כך שאני ימשיך להזכיר . אני צריך לישון . איפה לעזאזל יש בדירה הזו שקית בא לי להקיא. איפה הוודקה אני צריך חיטוי לצלקות הנפשיות עוד 3 דקות לתת אגרופים לקירות. למה לאף אחד בעולם הזה לא אכפת לו ממני למה כולם אליי רעים . בחיים לא עשיתי לאף אחד רע אבל כולם עשו לי. 5 דקות נוספות של לבדוק את ההודעות ליה עדיין לא עונה . אולי בקנדה אין קליטה . המוזיקה יותר מדי חלשה אבל הציטוט הזה פגע לי בנשמה .
"i wish i can take it back"
המילים לפעמים הם הדבר הכי פוגע חמש דקות שבגלל שורה אחת אני את כל השיר שומע . 4 דקות של רק לחשוב עליך ליה אהבתי היחידה . לא רוצה אף אחרת . והוכחת לי את זה לא פעם למה לאהבה בלעדיך אין טעם . דקה אחת לתת לדמעה לזלוג. סתם לבדוק את הוואטספ המשפחתי . כדי לא להרגיש לבד הפצע בפה כבר לא כואב . רק הפצע בלב . 4 דקות של לעצום עיניים. לשתות מים לכבות את הפלאפון בדיקה אחרונה לפני .היא עדיין לא מחוברת טוב הבטן שלי עכשיו כואבת .המחשבות עושות לי רע . אני צריך לגרור את הגוף שלי למיטה אני עכשיו יותר עם עצמי שלם. אבל צריך רק דקה אחת כדי להירדם .


תגובות (1)

מדהים!

07/06/2019 17:47
סיפורים נוספים שיעניינו אותך