לופה
זו לא ביקורת. רגע לפני שחבורה של ילדים מתנפלת עליי, זו לא ביקורת. זה שיר על המצב של אנשים באתר. עוד דבר, זה לא עליי. השיר הזה, לא קרוב בכלל להרגשה שלי. אני יותר משמחה ממצבי באתר, יש כאן אנשים מדהימים שגורמים לי לחייך בכול פעם מחדש ואני יותר ממודה להם שהם טורחים לקרוא ולהגיב לי על הסיפורים. זה הופך אותי לבן אדם מאושר ושמח יותר. תודה לכול מי שכן מגיב לי, וגם למי שרק קורא. אתם מדהימים, כל אחד ואחת מכם. דבר אחרון: אני לא משוררת. אז אני פחות טובה בלכתוב שירים. אני אשמח להערות ועצות לכתיבת שירים, זה יעזור לי מאוד :)

תגובות (ילדה קטנה)

לופה 30/03/2015 681 צפיות 7 תגובות
זו לא ביקורת. רגע לפני שחבורה של ילדים מתנפלת עליי, זו לא ביקורת. זה שיר על המצב של אנשים באתר. עוד דבר, זה לא עליי. השיר הזה, לא קרוב בכלל להרגשה שלי. אני יותר משמחה ממצבי באתר, יש כאן אנשים מדהימים שגורמים לי לחייך בכול פעם מחדש ואני יותר ממודה להם שהם טורחים לקרוא ולהגיב לי על הסיפורים. זה הופך אותי לבן אדם מאושר ושמח יותר. תודה לכול מי שכן מגיב לי, וגם למי שרק קורא. אתם מדהימים, כל אחד ואחת מכם. דבר אחרון: אני לא משוררת. אז אני פחות טובה בלכתוב שירים. אני אשמח להערות ועצות לכתיבת שירים, זה יעזור לי מאוד :)

ילדה קטנה יושבת מול אתר גדול
ילדה קטנה יושבת וכותבת על הכול
ילדה קטנה מוקפת בסופרים ומשוררים
ילדה קטנה חושבת שאין לה אף עוקבים

ילדה קטנה יושבת מתחננת לתגובות
ילדה קטנה יושבת וכותבת סתם שטויות
ילדה קטנה יושבת מחכה ומחכה
ילדה קטנה יושבת, יושבת ובוכה

ילדה קטנה יושבת ומסתכלת על תגובות
ילדה קטנה מאיימת להפסיק לכתוב שטויות
ילדה קטנה חושבת שאין הערכה
לילדות קטנות שמתחננות לאיזו מילה טובה

ילדה קטנה כותבת מכתב פרידה,
ארוך ולא מרגש,
ילדה קטנה שלא מזמן עברה את גיל שש
ילדה קטנה יושבת, ואין לה שום תגובות.
ילדה קטנה החליטה להפסיק לכתוב שטויות


תגובות (7)

אוקיי אני אתחיל בזה שזה שיר ממש חמוד(:
מה שפחות אהבתי זה שבכל שורה כתבת "ילדה קטנה" לדעתי עדיף שתמעיטי את מספר הפעמים שציינת זאת.
למשל להפוך את הבית הראשון ל:

"ילדה קטנה יושבת מול אתר גדול
פשוט יושבת וכותבת על הכל
מוקפת בסופרים ומשוררים
וחושבת שאין לה אף עוקבים"

פשוט לקרוא כל כך הרבה פעמים את הצירוף "ילדה קטנה" קצת מעצבן אותי.
בכל אופן אהבתי ואשמח אם תקראי ותגיבי לשירים שלי (גם לסיפורים אם יש לך כוח).
שיהיה בהצלחה(:

30/03/2015 21:37

    אני חייבת לומר, את ממש צודקת. תודה! אני שמח לקרוא ולהגיב עלהסיפורים שלך:)

    30/03/2015 21:38

    אהה אפילו לא שמתי לב. במקום לכתוב "אף עוקבים" כי זה לא נכון לומר תכתבי "שום עוקבים"
    אוקיי זהו♥

    30/03/2015 21:38

    חחח אין על מה ותודה לך(:

    30/03/2015 21:39

אחלה מסר, והכתיבה שלך טובה..
אני גם חושב שהחזרה על המילים קצת מוגזמת, אבל עדיין רואה בה המון טעם..גם אני אוהב חזרה בדברים שאני כותב.
הבעיה הכי גדולה שהייתה לי עם הקטע הזה שהילדה הקטנה "יושבת" במשך בית שלם בשיר, והמילה הזו עוד חוזרת בעוד בתים. אולי אפשר להחליף את המילה יושבת במילה נרדפת או אפילו במילה שונה..
והביקורת שלך צודקת, אין מה להגיד..זה בדיוק המצב של חלק מהאנשים באתר, לא הייתי שזה רק "ילדות קטנות"..אבל….כן.

30/03/2015 22:30

    שוב, השיר לא ממש בא כביקורת. בהתחלה רציתי לכתוב אותו כביקורת, אבל במהלך הכתיבה התחלתי להרגיש אמפתיה (ככה כותבים אני מקווה) לכול הבנות (והבנים) שמרגישים ככה. יש לי דעה מסוימת לגבי האנשים שכותבים כול מיני קטעים על זה שהם מתכוונים למחוק סיפורים כי לא מגיבים להם עליהם. אני לא מבינה את הרדיפה הבלתי פוסקת הזאת, גם בדבר שאני מחשיבה טהור כמו כתיבה, אחר ״פופולריות״. כאילו רק מי שמקבל תגובות הוא טוב, ואם אתה לא מקבל תגובות אז אין לך טעם להמשיך. זה לא נכון, אנשים צריכים להבין את זה. אנשים שכותבים כאן צריכים לשאוף להשתפר, לא לקבל יותר תגובות. ברגע שאנשים יבינו את זה, אולי יפסיקו להציף את האתר בטראש כזה של מכתבי ״פרידה״ ומכתבי ״אין-תגובות״.

    ותודה על ההערות וההארות שלך:)

    30/03/2015 22:54

האמת… אהבתי.
רק השורה האחרונה צרמה לי במבנה המצלולים. צריך להיות משהו עם הא בסוף. מה שאהבתי כאן זה בעיקר את הקונפליקט בין צרכים אנושיים לבין השימוש במילה 'ילדה קטנה'

31/03/2015 01:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך