Dan
זהו שיר המשך לשיר "מי שאתם!" שכתבתי לפני חודשיים. הרבה אמרו לי שאני צריך להפנות גם אשמה כלפי החברה. ובכן, עשיתי זאת עכשיו בעזרת השיר הזה. גם השיר הזה, לא מגיע בכוונה לפגוע באף אחד או אחת. אל תיקחו אותו כמעליב, כי זאת רק דרך להעביר את המסר הראשי. אזהרה: מכיל תוכן עצבני במיוחד! הערה: המבנה של השיר הזה דומה מאוד לשיר הראשון שכתבתי בנושא, וגם כאן, יש מחסור באמצעים אומנותיים, מהסיבה שאני חושב שלפעמים הדרך הישירה היא הטובה ביותר. באתי להעביר מסר, לא לגרום לכם לחפש את הרמזים עם זכוכית מגדלת, לפחות לא בשיר הזה.

תסתכלו על עצמכם!

Dan 22/02/2016 958 צפיות 6 תגובות
זהו שיר המשך לשיר "מי שאתם!" שכתבתי לפני חודשיים. הרבה אמרו לי שאני צריך להפנות גם אשמה כלפי החברה. ובכן, עשיתי זאת עכשיו בעזרת השיר הזה. גם השיר הזה, לא מגיע בכוונה לפגוע באף אחד או אחת. אל תיקחו אותו כמעליב, כי זאת רק דרך להעביר את המסר הראשי. אזהרה: מכיל תוכן עצבני במיוחד! הערה: המבנה של השיר הזה דומה מאוד לשיר הראשון שכתבתי בנושא, וגם כאן, יש מחסור באמצעים אומנותיים, מהסיבה שאני חושב שלפעמים הדרך הישירה היא הטובה ביותר. באתי להעביר מסר, לא לגרום לכם לחפש את הרמזים עם זכוכית מגדלת, לפחות לא בשיר הזה.

תסתכלו על עצמם! הרשעות שלכם הצליחה כבר לשבור שיא!
אתם כל כך דוחים ומגעילים, שזה עושה לי חשק עז להקיא את נשמתי!

איך אתם אוהבים לשפוט אחרים! אף פעם לא לוקחים צעד אחורה, כדי לראות אולי איך אתם נראים!
בוא וצחק עליו בגלל שהוא שמן, למרות שאתה כל היום חטיפים ושוקולדים טוחן!
בואי וצחקי עליה כי היא רזה, בלי לקחת בחשבון שאולי גופה סובל ממחלה!

איך לעזאזל אתם כל כך נהנים מלשפוט! אין לכם משהו יותר טוב לעשות, כמו לנגן בפסנתר או בים החופשי לשחות?!
שופט אותו כי הוא לא התגייס לצבא, למרות שאתה לא מבין בכלל את נפשו הפגיעה!
שופטת אותה בגלל לבושה הגברי, עיוורת כלפי לבושך המינימלי והחשפני!

אם תרסן את הרוע שלך ותקבל את אותם אנשים, לא תבין איך במהירות יקיפו אותך חברים!
אם תחזיקי את לשונך ותעצרי אותה מלברוח, תופתעי לדעת איך זה יגרום לאחרים לשמוח!

כן! אני אתהלך עם צעיף של בנות, כי אני לא שם זין על הפרצופים המעוותים או הדעות!
לא! לא הלכתי לאף אירוע התרמה, כי אין בי כל רצון לעזור או לתמוך בחברה כל כך מגעילה!
תנסו לגרום לי להקשיב ולהיכנע- אפנה לכם את ישבני ואפריח לכם נשיקה!
תתקפו אותי עם דיבור אנוכי ואמרות- אסובב את הראש ואכופף פנימה שתי אצבעות אמצעיות!

כל כך קל ופשוט לצחוק על אחרים! תמיד רוצים להרגיש טוב עם עצמכם, למרות שאתם כאלה יצורים קטנים!

אז אולי, רגע לפני שאתם את הפה הגדול שלכם פותחים:

תסתכלו על עצמכם!


תגובות (6)

חזק

22/02/2016 21:59
    Dan Dan

    תודה! :)

    22/02/2016 22:00

אהבתי, מעביר מסר חזק מאוד- אך עם זאת אני מרגישה שאולי אם בכמה מקומות היית ממעיט בסימני קריאה ושם במקום נקודה זה יכל לתת לשיר נימה נוספת מעשירה. אבל בלי קשר, שאפו :)

22/02/2016 22:13
    Dan Dan

    תודה!!!!!!!!! (מצטער על הסימני קריאה, אני פשוט נרגש.)

    22/02/2016 22:20

אני מסכימה עם דעתך לומר את מה שצריך ישר ולעניין, בנושאים מסויימים. אתה יודע, אני אומרת שאני לא שופטת אנשים אך יש מישהי אחת שכל הזמן אומרת לי שאני כן שופטת. אז אולי אני כן שופטת אנשים לפעמים אבל אתה יודע מה? זה לא מפריע לי להתחבר לבן אדם. אני כן חושבת לעצמי "וואו איזה מוזר הוא" אבל אז אומרת "וואו איזה מעניין הוא, הייתי רוצה להכיר את הבן האדם". השפיטה שלי היא מה שגורמת לי להתחבר לאנשים, לא להפך. אגב, ממש כל הכבוד לך על היציאות האלה, על שאתה אומר לנו "דיי!". אני מעריכה אותך על זה (:

22/02/2016 22:27
    Dan Dan

    תודה רבה :) אני אישית מייחס שפיטה בתור העלבת מישהו אחר או הורדת ערכו העצמי בגלל שונות או דרך התבטאות. גם אני חושב לעצמי כמה מוזרים אנשים, בדיוק כמו שהם חושבים כמה מוזר אני. אמנם, אני לא לוקח את זה בתור משהו מעליב, וגם לא הם. אני אישית מוחמא כשאומרים לי שאני מוזר.
    שוב, זה תלוי בפרשנות של כל אחד ואחת.

    22/02/2016 23:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך